poniedziałek, 13 maja 2013

I po teledysku.

 Hey! Mam smutną wiadomość :C. Nic się nie da zrobić z teledyskiem. Wgrywałam go 3 razy ciągle przy tym ściągając muzykę z innej strony, ale niestety na próżno. No cóż... muszę zachować ten teledysk dla sb. Bardzo Was przepraszam za to.
 Mam dla Was również dobrą wiadomość! Biorę się za robienie nowego teledysku :D. A do jakiej piosenki? Zachowam to w sekrecie, chcę wam zrobić niespodziankę. ♥ Piosenka mi się bardzo podoba i mogę Wam tylko podpowiedzieć, że jest wykonywana przez Gosię Andrzejewicz. :)
 Dobra. To chyba tyle na dzisiaj. ale nie miałam pomysłu. Byee.. ;*

P.s. Zna ktoś jakąś dobrą stronę z łatwą instrukcją "Jak zrobić własny szablon na bloga"? 

1 komentarz:

  1. Może jest w nie takim formacie co trzeba? Może wgrywasz projekt zamiast filmu? Film powinnaś zapisać w formacie avi, a projekt jest zawsze zapisany w formacie vep, czy jakoś tak. Gdy klikasz na projekt jest opcja utwórz, klikasz na to i przy wybieraniu formatu, wybierz format avi ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!