niedziela, 12 maja 2013

Znowu.

 Hey! I znowu nasza kochana Gnojówa w akcji -.-.


 Ty masz fanów?! To nieźle zamydliłaś im oczy... Wielkie brawa dla kłamczuchy gnojówy!
Zacznijmy od tego cytatu. Rządzę się? Przepraszam, ale to nie ja kieruję się według własnych zasad, tylko ty i nie umiesz zaakceptować kogoś. Śmierdze? A co to za spostrzeżenie? Eee... bez komentarza.
 Teraz kolejne zdanie. Te komplikacje to Twoja sprawka. Chciałam Was kiedyś pogodzić z Martynisią, ale ty oczywiście nie chciałaś -.-. Martynisia chciała się z Tobą pogodzić, ale ty tego po prostu nie widziałaś. Jeszcze nas okłamywałaś! Mówiłaś, że obchodzi Cię opinia publiczna i kłóciłaś się z Martyną... tylko dla żartu i własnej przyjemności! ZERO SUMIENIA! A ja Ci powiem teraz to GNOJÓWO: NIE MOŻNA TB UFAĆ! Właśnie tez z tego powodu nasza przyjaźń została zerwana! Na Skype mi powiedziałaś, że usuniesz ten kretyński blog i, że sprawy nie ma! Sama mi zaproponowałaś rozejm! TWOJE ZACHOWANIE JEST NIEOBLICZALNE! Tb nie można po prostu ufać!
 A osobiście Twoi anty-fani mówią na cb Gnojówka, Gnojówa lub czasem Pani Profesor albo jak ktoś woli mówić wprost to kłamczucha lub idiotka :D.
 A ja od dzisiaj oświadczam, że słowo pompa ma drugie znaczenie :D. Teraz tak będziemy również mówić na Gnojówkę!
 Królowa MSP? Ciekawe kto Ci to niby powiedział?!! Nic takiego nie mówiłam! Nawet nie wierzę, że kiedyś bym mogła dobić do 25 lvl.! KŁAMSTWO,  KŁAMSTWO I JESZCZE RAZ KŁAMSTWO!
 Dobra, to na tyle w dzisiejszym wpisie. Byee.. ;*

3 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!