sobota, 11 maja 2013

Powrót.

 Witajcie! Stęskniłam się za Wami ♥. Już wczoraj wróciłam z wycieczki. Miałam wrócić ok. 22, a wróciłam po 19 :D. Zielona Szkoła była niesamowita. <3. Byłam w Gdańsku, Gdyni, Łebie, Sopocie i Helu, <3. Byłam na wydmach! Huehuehue XD. Trochę się powywalałam i miałam piasek we włosach :D. W Helu byliśmy w fokarium, w Sopocie na molo, a w Gdyni płynęliśmy statkiem. Opowiadam Wam wszystko to w ogromnym skrócie!
 Kupiłam sobie pierścionek, który zmienia kolor w zależności od temperatury ciała. Każdy kolor określa jakąś emocję.stan. Np. brązowy to zdenerwowanie, a taki granatowy to relaks. Kiedy założyłam pierścionek na samym początku zmienił mi się na taki jasny zielony... a to znaczy romans <facepalm>. Potem miałam brązowy, bo kol. mnie wkurzała i pytała wtedy w kim się zabujałam :D. OMG XD. Jakie były jajca C:.
 Dobra, ja kończę na dzisiaj wpis, byee.. :* 

3 komentarze:

  1. Hehe ! Też mam taki pierścionek z wycieczki ;D ( tylko ,że gdzieś mi się zgubił >.< :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh..Karii!Wróciłaś!Boże jak ja się za Tobą stęskniłam.Obliczałam dni do końca x_x .

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!