niedziela, 5 maja 2013

Zostaję!

 Hey! Skoro jutro jadę na wycieczkę postanowiłam, że dzisiaj Wam powiem co postanowiłam. Po tytule możecie się już domyślić, że zostaję! Czemu zostaję? Nie obchodzą mnie hejterzy czy hackerzy. Na MSP poznałam wielu wspaniałych ludzi i dla nich chcę zostać. Nie jestem wściekła teraz na hejterrów czy hackerów, ale bardziej na YT... BO BLOKLI MI TELEDYSK!!
 Piszę, że jakieś prawa autorskie, itp.. A inni mają teledyski z tą piosenką! JESTEM MEGA WKURZONA! O co chodzi? Mogę spróbować znowu wgrać ten teledysk tylko z piosenką ściągniętą z innej strony (i znowu się będzie wgrywał ponad 1 h.. -.-). Ehh.. beznadzieja.
 Dobra, kończę kochani. Już się z Wami żegnam ;). Oczywiście na te 5 dni. :D. Zobaczymy się w sobotę znowu ;). (Bo w pt. wracamy za późno). To do soboty. <3. Sul, sul - jak to mawiają w simsach. ♥



 Małe? KLIK.
 TO ja się z Martyną z Wami żegnam na ten czas. Byee.. ;*

4 komentarze:

  1. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie. Ja dopiero zaczynam na blogspocie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. A mam pytanko.
    Jakie masz dodatki do Simsów ? <3
    Proszę odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie oprócz akcesorii i Czterech Pór Roku. ;3.

      Usuń
  3. Zuzka: a podałabyś może adres :) ?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!