sobota, 4 maja 2013

Teledysk!

 Hey Kochani! Wczoraj skończyłam robić teledysk. Ma jeszcze sporo błędów, których nie umiem naprawić, ale i tak jestem z niego dumna ♥. Jest tylko jeden problem, a  mianowicie taki:

 Co ja mam zrobić?! Nie mogę włączyć tej ich "instrukcji", bo wyskakuje mi jakiś error. Wczoraj szukałam jakiś programów do zmiany tego formatu, ale nie ściągałam ich, bo było już późno i byłam zmęczona. Trzymajcie za mnie kciuki, jak skończę ten wpis będę się bawić tymi programami :D.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Obserwujcie bacznie moje CTR, bo może się w nim pojawić nazwa teledysku ;3. Byee.. ;*


6 komentarzy:

  1. Hej Abieska tu era mini i chce ci powiedzieć, ze ja tez tak mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj też tak miałam i poprostu albo źle zapisałaś albo poprostu nie skończyłaś ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo wstawiasz projekt ( tylko projekty są w formacie avi) Gdy klikasz na ten film, powinnaś mieć opcję "Utwórz" i przy wybieraniu formatu, zaznacz AVI. Mam nadzieję że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc ;*. Ale zanim to napisałaś to już to odkryłam :). Ale i tak dzięki :).

      Usuń
  4. Sorry (tylko projekty są w formacie vep) * :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!