wtorek, 14 maja 2013

bo-my-lubimy-pisac.blogspot.com

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie taki jakby reklamom mojego i Martynisi bloga. Tak, bo długim czasie wreszcie zdecydowałyśmy się założyć bloga! Blog nosi nazwę bo-my-lubimy-pisac.blogspot.com. Nie jest on o MSP, bo pomyślałam, że trudno mi będzie prowadzić parę blogów o MSP. Wpadłam na pomysł, by założyć razem z Martyną blog z różnymi naszymi opowiadaniami, wierszami (ja będę rzadko je pisać, bo nie mam do  nich talentu, ale za to Martyna pisze przepiękne wiersze <3) i prawdami życiowymi.
 Martyna wczoraj już zaczęła pisać swój pierwszy wpis, ale nie skończyła. Podobnie ze mną, ale ja nie dokończyłam pierwszego opowiadania D:. Dzisiaj to wszystko skończymy
 No ta ja zapraszam na nasz blog :*. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;*. Chyba już nie mam nic więcej do dodania, więc byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!