środa, 21 sierpnia 2013

Rysowanie z Invidą

 Hey! Dzisiaj taki nietypowy temat ;d. Nie będzie o żadnym MSP, tylko o rysowaniu! Tak, dokładnie!
 Wczoraj z Olą (Invidą) rysowałyśmy sobie anime i przez Skype pokazywałyśmy *.*. Na początku rysowałyśmy tylko dziewczyny. Dzisiaj mamy rysować chłopaków i scenki miłosne ♥,♥. A i nie wspomniałam jeszcze, że Ola mi wybiera rysunek, a ja jej. No i Ola sprawiła, że spadłam z krzesła xD. Zobaczcie co muszę narysować:




 Haha! Oglądaliście może Naruto? Jeśli tak to kojarzycie ta sytuację? xd. Podziękujcie naszej kochanej Invidzie, muszę to dzisiaj narysować.
 Dobra, szczerze to w tym wpisie chodziło mi głownie o to aby poszpanować rysunkiem *.* TADAM!



 Tak, wiem. Umiecie lepiej xd Ja tam bazgrze jak kura pazurem xd. Jeszcze chyba wybrałam sobie najłatwiejszy rysunek do przerysowania. Oto on:




 Dlaczego to jest takie jakby odwrócone? Pierwowzór jest inaczej ustawiony. Źle narysowałam? Nie, to tylko głupie odbicie lustrzane... Nie działa mi jakimś sposobem webcamtoy, a tam można odhaczyć odbicie, więc niestety musiało być tak. Life is brutal :C.
 A tak na marginesie to zaczęłam oglądać super anime, pt. "Kuroshitsuji". Tutaj macie link do I sezonu i jakby to powiedzieć... ocenie jego. >>KLIKAJ WIELBICIELU ANIME<<
 Właśnie ten chłopak, którego narysowałam to główny bohater. Ma 12 lat i oddał duszę diabłowi (demonowi). W zamian diabeł musi mu służyć i pomóc odkryć Cielowi (tak ma na imię ten chłopak) kto podpalił jego dom, w którym zginęli jego rodzice. Ogólnie to jest kryminał. Rodzina Ciela od zawsze miała obowiązek służyć monarchii Wielkiej Brytanii (teraz akurat Królowej Wiktorii). Dlaczego Ciel ma tą opaskę na oku? Obejrzycie to się przekonacie :D. Uff.. ale się rozpisałam na temat "Kuroshitsuji" :D. A mialam tylko poszpanować rysunkiem xD.
 Dobra to chyba tyle na dzisiaj ;*. Byee.. :*

2 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!