niedziela, 22 grudnia 2013

Co się stanie gdy otworzymy biografię?

 Hey! Piszę ten wpis o godz. 23:22, więc może być trochę... dziwny (nie można będzie zrozumieć o co chodzi). Bardzo przepraszam za to, ale znając życie, jutro zapomnę, że miałam napisać o tym post!
 MSP bardzo się zmienia. Nowe menu tworzenia ArtBook'ów, kariery, itd. Nasz edytor biografii również uległ małej, ale zauważalnej zmianie!
 Kiedy będziemy chcieli odświeżyć
naszą biografię, pojawi się taki komunikat:


 Bardzo mnie zdziwił sposób jakim dana informacja została zapisana. Tekst jest dziwny, aczkolwiek nie w   stylu modów (piszę "modów", ale chodzi mi o osobę zajmującą się takimi rzeczami).  Zazwyczaj, takie rzeczy są przedstawione w poważnym stylu, wychwalającym daną zmianę. W tym przypadku jest odwrotnie. Minka w nawiasie wszystko psuję (tak poza tym... od kiedy MSP używa minek innych niż ":)" ";)", itp.?) i jeszcze to ostrzeżenie.... Informacja, sama w sobie jest przedstawiona sensownie, ale jak już wspomniałam: w dziwny sposób. 
 Może przejdę do sedna. Ten "śmieszny" wygląd biografii jest taki sam jak w art'ach. To było do przewidzenia, poprzednim razem menu edycji biografii było przystosowane do wyglądu edytora ArtBook'ów. Krótko mówiąc - nie doszło nic ciekawego. 
 Co jak co, ale teraz jak czytam ten wpis to taką kluczową sprawą jest komunikat. Gdyby porównać go do innych informacji, które przekazuje nam MSP to można, by stwierdzić, że te teksty napisały dwie różne osoby!
Ok, kończę ten wpis. Czas iść spać... napiszcie w komentarzu co sądzicie o tym nowym stylu pisania. Byee. :*


6 komentarzy:

  1. Gratuluję refleksu :D Ja już to dawno zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie często wchodzę, by zedytować biografie, dlatego tego nie zauważyłam i pewnie nie tylko ja, a poza tym bardziej skupiłam się na tym komunikacie, a nie na samym wyglądzie biografii :D.

      Usuń
  2. Też to zaobserwowałam... Dziwne ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsumie z jednej strony to dziwne.. xD
    Ale z drugiej strony pewnie chcą pisać "slangiem" użytkowników którzy w to grają, żeby, nie wiem. . być fajnymi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba kliknąć: ''tak'' i nic się z bio nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie, że podobno jedna z moderatorek ma 13 lub 14 lat? Stąd ten styl pisania :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!