poniedziałek, 23 grudnia 2013

Skutki bycia redaktorką

Hejo ;*
Niestety nie mam czasu na dłuższy post :( W każdym razie w tej notce chciałabym pokazać jak czytelnicy mnie odebrali ;3

Bardzo mi miło, bo dostałam dużo wiadomości typu:


Megusta120 kazała wszystkich pozdrowić ;)

Dostałam też dużo zaproszeń do znaj... Cieszę się, bo poznałam sporo świetnych ludzi, którzy mi pomagają ❤

Niestety, nie wszystkie wiadomości były fajne...


Ktoś założył konto MelodyPL to wulgaryczka. No cóż, nie wszyscy ludzie są mądrzy. I drogi Ktosiu, jeżeli to teraz czytasz, to gratuluję zrobienia z siebie idioty ;) Ja NIGDY nie dostałam jeszcze bana za słownictwo :) Właściwie to ani razu nie miałam żadnego bana xD 

Było też parę innych hejtów, że niby wszyscy piszą inaczej ode mnie, że nieudolnie chcę się wyróżnić itd. Nie moja wina, że nie jestem wszyscy i nie mam na imię każdy ;3 Poza tym hejterami się wcale nie przejmuję ;D Po prostu mi zazroszczą, że mogę pisać na tym blogu. Z resztą, każda popularna osoba ma masę hejterów. Więc (tak, tak, nie zaczyna się od 'więc' ;p) właściwie to się cieszę ;D 

Aha... Ostatnio napisał do mnie też jakiś "hacker". 

Ona najpierw powinna po pracować nad ortografią, a potem bawić się w "hackerkę" xD Przetłumaczę to, bo ja musiałam to kilka razy przeczytać zanim coś zrozumiałam :)
Elo, ty coś jesteś taka ładna, że aż brzydka. Masz wolę (?), więc cię zhakuję i zgłoś mnie jak chcesz. Znam twój login, mam go nawet na kartce. Przed hackerem nic się nie schowa , to tak jak przed końcem świata, ty BIP. Masz kasę, więc ci ją powydaję, ale będzie BIP BIP.

Dziwnym sposobem nic mi jednak nie zginęło xD

Dobra, kończę ;* Jak co to screen są z apki z tableta ;)

      

P. S. Jeśli macie do mnie jakieś pytania - piszcie w komach :) Mam nadzieję, że podobają się Wam moje posty ;3

10 komentarzy:

  1. Pamiętałaś pozdrowić wszystkich ode mnie ♥♥. *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. łał aż sie musiałas chwalic?
    bo kogo to niby ma interesować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli drogi anonimie odebrałeś to jako chwalenie no to cóż. Ja chciałam tylko podziękować ;3 I zresztą pod postem Mody na 102 też było , że niby się chwali bogactwem ;/ Jeju no bez przesady xD Nie moja (i Mody na 102) wina, że wy siedzicie, czytacie, nic poza tym, a potem oskarżacie nas o chwalenie ^.^

      Usuń
    2. Skoro Cię to nie interesuje to nie czytaj. Po co stwarzać sobie problemy?

      Usuń
    3. melody,tatmtym chodziło chyba oto że specjalnie pokazala swoje diamenty i star koinsy

      Usuń
  3. Zauważyłam coś "Bardzo ciekawego" zobacz na pierwszy screen i przyjrzyj sie uważnie, te konto " Melody to (...)" ma w znaj TheNikita a czemu ( czy tam dlaczego :P) Nikita przyjęła te konto do znaj jak widziała jego/jej nazwe ?! *0*

    OdpowiedzUsuń
  4. BOŻE !!!! SORY POMYŁKA! !! ALE JESTEM GLUPIA! !!! *0*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby tacy hackerzy, a ortografii nie ogarniają xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Melody, bardzo fajnie piszesz! Ciekawie, Twoje zdania są bardzo rozłożone.
    Tylko mam taką prośbę. Mogłabyś nie pisać tak dużo emotikonek? Niektórych to wkurza (np. mnie).
    Pozdrawiam, Invida.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha "mam go nawet na kartce!" To było niezłe:P

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!