poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wywiad ze Spinką999



Hejka jestem TheNikita i jestem nową redaktorką tego bloga. Zajmować się będę ciekawostkami i wywiadami ,które mam nadzieję że się Wam spodobają. W dniu dzisiejszym przeprowadziłam wywiad ze spinką999 ,która jest moją przyjaciółką i w rankingu moich znajomych jest na miejscu nr 10.Bez zbytniego ociągania się zaczynamy post.
TheNikita: Siemka mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na temat Twoich początków na MSP? :)
Spinka999: Dobra może być fajnie ^-^
TN: Od kogo dowiedziałaś się o MovieStarPlanet?
S: Od moich przyjaciółek.
TN: Czy Twoje początki na MSP były trudne?
S: Moje początki były ciężkie ,wyglądałam dość dziwnie jak na początku się zwykle wygląda ,ale gdy kupiłam VIP stałam się odrobinę lepsza.
TN: Co byś zmieniła w moviestars?
S: Chciałabym żeby niektórzy ludzie przestali być natrętni.
TN: Od ilu miesięcy jesteś na MSP?
S: Na MovieStarPlanet jestem od 3 miesięcy.
TN: Co podoba ci się w MovieStarPlanet?
S:Najbardziej podoba mi się wyrażanie swojego stylu i osobowości.
TN: Ile Ci brakuje Fame do następnego poziomu?
S:26.100 Fame.
TN: Wolisz oszczędzać starcoins na lepsze ubranka czy kupujesz VIP żeby nie trudzić się zarabianiem?
S:Lubię wydawać starcoins i nie oszczędzam.
TN: Dziękuję Ci za wywiad i życzę Ci samych sukcesów :>
S:Ja też dziękuję  :)

I to byłoby na tyle. Dziękuję za oddanie głosów na mnie w ankiecie i życzę Wam Wesołych Świąt!
PS: W razie jakichkolwiek pytań piszcie wiadomości na konto TheNikita na MSP. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania ;>


8 komentarzy:

  1. Jakbyś miała jakiekolwiek pojęcie o "wywiadach" to byś dała screena z nią.Tak to jest NUUUDNEEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie nie będę specjalnie dla CIEBIE dodawać zdjęć bo Ci się nie chce czytać.O wywiadach mam większe pojęcie niż myślisz ; jestem redaktorką gazetki szkolnej.A co do drugiego komentarza: mam prawo robić wywiady z kim chcę Ciebie to nie powinno obchodzić.

      Usuń
    2. Bądż se kim chcesz mnie to nie interesuje
      Pozatym twój "fajny" wywiad jest mało interesujący bez screena

      Usuń
  2. I nie robi się wywiadów z kimś takim...mało znanym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie chcesz czytać takich wywiadów to nie czytaj, proste! Nie wszyscy muszą lubić tylko wywiadów ze sławami ;).

      Usuń
    2. Dobra to nie bede ich czytać

      Usuń
  3. 6 lv, LOL. Hejtuj, pozdrawiam -,-

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!