wtorek, 24 grudnia 2013

Okres próbny

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie taki bardziej informacyjny. Żal mi się zrobiło CrazyDanio47 i Julii. Mało im brakowało do zajęcia posadki redaktora, dlatego postanowiłam przyjąć ich na okres próbny przez tydzień. Tylko jest jeden problem. Tylko jedna osoba z tej dwójki może zostać "na zawsze". ;/.
 Dzisiaj dodam ankietę "Kto Waszym zdaniem powinien pisać na blogu?". Zakończy się ona dokładnie za tydzień.
 A i mam taką małą prośbę do redaktorów bloga. Nie będę robić grafików. Jest jedna zasada: Nie można dodawać 3 notki. Tzn., że gdy, np. ja i Melody napisałyśmy dzisiaj notki to nikt nie może dodać jeszcze kolejnej. Obowiązuje tylko taka zasada.
 Ok. Teraz proszę (CrazyDanio47 i Julię) o podanie mi swojego gmail'a. Chyba, że z niego wysyłaliście próbną notkę. Wtedy tylko piszecie to w komentarzu. Byee. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!