niedziela, 22 grudnia 2013

Jak zrobić, żeby moviestar przewracała oczami?

          Wiem, tytuł dość dziwny ale nie wiedziałam jaki napisać xd Dzisiaj zajmiemy się przewracaniem oczami naszej moviestar *o* Oto mi chodzi:
Wygląda jakby to było zdjęcie z moviestarplanet, ale jest edytowane w photoshopie. Spójrzcie na oczy. Widzicie coś nowego? C: Więc zaczynamy!
1. Wchodzicie na www.sumopaint.com i tam gdzie jest flaga amerykańska, zmieniacie na polską, żeby wszystko było po polsku ;p
2. Musicie otworzyć swój obrazek ;c
3. Z różnych wzorów wybieracie to:
Teraz na palecie kolorów wybieracie kolor biały i powiększacie sobie obrazek LUPĄ aż do oczu. W tej chwili musicie zamazać wasze paczadła tak jak ja xd
Jak widzicie, w jednym oku zaczęłam już robić gałkę. Żeby ją zrobić, skupimy się teraz na tych kółkach:
Wybieracie to przedostatnie, po czym wybieracie na palecie kolor oczu i zapełniacie połowę oka wybranym kolorem :) A i jeszcze coś xd Jest na obrazku napis 'średnica' a obok px. Zmniejszacie je tak, żeby kółko zmieściło się w oku ;D Gdy już skończycie, to zmieniacie kolor na czarny, zmniejszacie kółeczko i rysujecie małe kółeczko w oku moviestar.
Teraz musicie je powiększyć. Gdy już to zrobicie, to zmieniacie kolor kółka na biały i nieco je zwiększacie. Teraz rysujecie białe kółko na pół w tym czarnym kółku. Jezu, jakie to skomplikowane ;o
Tak to teraz wygląda. To już koniec. Oczywiście nie musicie robić oczu paczących się na lewo. Mogą się patrzeć w dół, w górę i gdziekolwiek indziej.


7 komentarzy:

  1. supcio c: właśnie to robie o;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy kupić nowe oczy by się ruszały:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te oczy nie ruszają się w dwie strony :) Ala zrobiła na lewo, a ruszają się na prawo :)

      Usuń
  3. już mam prawię to ja ten anonim tylko że ja napisałam 2 komentarz c; nie że ja Kathey Msp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tw posty ^^ są ciekawe XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!