poniedziałek, 3 lutego 2014

Jest mi przykro + Jak zrobić...#2

Hey. Tutaj Lanaq. Piszę już drugiego posta tutaj,i bardzo się cieszę :3. Najpierw ten pierwszy temat.

Jest mi przykro,że hejtujecie mnie/Kathey ( w większości mnie ) za nic. Ja nic Wam nie zrobiłam,jeśli moja notka Wam się nie podoba,zachowaj to dla siebie,bądź uznaj swoje zdanie inaczej,niż
HEJTY! To jest bardzo obrażające, i psujecie mi przyjemność pisania na tym blogu. Codziennie myślę,czy się nie poddać i dać szansę Sagiry i Kathey. Ale podnoszę się na duchu,myśląc,że to tylko Anonimowi hejterzy,którzy jeszcze podają się za moją najkę (sweet laska 010700). Jeśli jesteś sprawcą takich Hejtów, przestań natychmiast to robić,proszę.

Ogólnie jestem padnięta,ale zrobię tą notkę dla Was ♥. Niektóre komentarze bardzo mnie ucieszyły i zarazem podnosiły na duchu.
Ale przejdźmy do głównego tematu posta.

Dzisiaj przedstawię Wam drugą część serii "Jak zrobić...". Będzie ona o filmach. 

Więc przejdźmy do szczegółów.

Jak zrobić dobry film?

Pierwsza rada:

Kiedy robisz Film bądź seki z dymkami, rób DYMKI co dwie klatki. Dlaczego? Użytkownik oglądający ten film nie zdąży przeczytać tego tekstu,który był np. w 1 klatce.

Jak to zrobić?


Widzimy na obrazku powyżej takie klatki z numerami,pod tłem filmu. Klikamy na nie.

I przeskakujemy na drugą klatkę. Tutaj nic nie rób!

Przeskakujemy na trzecią klatkę i dodajemy nowy dymek,jak chcemy. Na obrazku poniżej.
Dobra,ta rada była dla naprawdę początkujących. Teraz dla wszystkich.

Weszło w życie MovieStarPlanet,niestety,taka rzecz jak...


Wstawiłam ten dymek w klatce 6. Wskakuję od razu na klatkę 8, i chcę zrobić dymek dla tej samej MovieStar. Niestety,zostaje ten tekst. Na to nie ma rady ;/ Trzeba kasować CAŁY tekst i pisać nowy. Jeśli nie mamy tego "znaczku" kiedy piszemy w tekście,musimy klikać na inne dymki, i w nich napisać. Potem powrócić do normalnej.

Ale nie o tym chciałam. Ostatnio,jeśli mi się to pojawi (jeśli tego nie usunęli,sława Bogu,jeśli tak) to Dymki Kwadratowe pozostające po normalnych dymkach. :(

Niestety,to jest. Musi być więcej niż jedna MovieStar i jedna Movie coś napisze,potem druga. I tej pierwszej zostaje. Popatrzcie:
Ok,wszystko normalnie. Teraz przeskakuję na drugą klatkę i piszę na innej Movie coś,i takie coś pozostaje:

Pokazałam to na innym przykładzie,ale mniejsza z tym. Zostaje to COŚ, ja tego nie dodaję. Ten dymek. Jest na to rada,po prostu to kasować. Ale często w filmach to mi się pojawia CIĄGLE i jest dość przeszkadzające.

Ok,teraz przejdę to tych najważniejszych rad,już nie pokazanych na obrazkach.
-Dodawaj dużo teł. Oczywiście kup je w sklepie,nie są za bardzo drogie.
Z tym zawsze mam rację. Dodatkowe tła "ożywiają" akcję i cieszą użytkownika okiem.
Dla przykładu,ile można mieć teł,i to tak z lvl +20 i vipem! Niższym lvl'om polecam kupować tła tak co dwa tygodnie,zależy,ile macie Sc.

No,dość dużo. Nie chcę zgadywać,ile teł ma ALAKINGA i inne osoby z rankingu. Oj,jaki ten pasek przy przewijaniu byłby mały...(ten biały). ;)

-Bierz do filmu MovieStar z dużą ilością animek.
To prawie każdy wie,ale na przyszłość. Jeśli nie masz takich znajomych bądź nie chce ci się sprawdzać każdego,jak mi (XD),to zrób Artbook pt. "Role do filmu". Na pewno ktoś się zgłosi,a będziesz liczył ilość animek tylko ok. 20 osób,zależy,ile jest ról,i ile się zgłosi osób.

-Dodawaj ciekawą muzykę do filmów.
O tak,to jest BARDZO ważne. Muzyka dodaje to "coś" do filmu. Często jest do nastroju,czyli do np. Horroru. Użytkownik ,który ma włączoną muzykę,a słyszy podstawowy dźwięk,od razu (mi) odechciewa się często oglądać dalszych części tego filmu. Też mam muzyki dużo,więc pokażę:
Mam jej troszkę więcej,więc nie widać całości. Mniejszym lvl'om i MovieStar bez VIP'a bardzo polecam kupować muzykę,ponieważ kosztuje tylko 200 sc. Można obejrzeć 20 seków jakieś tam MovieStar bądź wymienić się filmami,i już można kupować ciekawą muzykę,która daje ten nastrój do filmu. Czyli to "coś".

Mam nadzieję,że znaleźliście tu ciekawe rady i przydadzą/przydały się Wam.

P.S. Piszę tą notkę BARDZO późno,więc może później,np. w czwartek dodam jakieś elementy,żeby notka była ciekawsza. Tak jak już wspominałam,jestem padnięta i muszę już iść.

P.s. od Abieski - Sagira jeszcze nie podała mi swojego mail'a, więc nie mg jej dodać. Ankieta pojawi się gdy wszystkie redaktorki (na kresie próbnym) dodadzą chociaż 1 notkę :).

18 komentarzy:

  1. Świetna notka . Dziękuje , że w niej wspomniałaś o mnie .
    Pozdrawiam PRAWDZIWA Kiwi . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przrjmuj się hejtami ;) A co do notki świetna czekam na kolejną

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, nie przejmuj się hejtami :)
    Dużo ludzi lubi czytać twoje notki :3
    A co do samej notki, to jest niezła ;)
    Fajnie że robisz notki pomagające tym co nie wiedzą jak coś się robi C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się hejterami, bo to zazwyczaj dzieci. Nie podoba im się coś, to hejtują i wyzywają!
    Ale My bądźmy mądrzejsi i nie róbmy tego bo kiedyś im się to zwróci na gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Acha, to już wiem ;P
    I wiem też, że nie mam szabs na pisanie tutaj -,-

    Ameka ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. NOTKA DO DUPY DEBILKO!!!!!KAZDY UMIE ZROBIĆ FILM KURWO JEBANA!!!!!RZAL MI CIE!!!!!!! AHHAHHAHAHA TAKA NIBY KRULOWA JESTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALE PRZEGRAŻ BO JESTEŹ GUPIA!PS:BLENDY SOM SPECJALNIE TU TWOJA UKOHANA KIWI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już się robi nudne *-*

      Usuń
    2. Odczep się od niej anonimie. Ciekawe co byś zrobił, gdybyś pisał notki na blogu i kto cię ciągle obrażał.

      Usuń
    3. vajletboregard4 lutego 2014 15:28

      Weź się gościu ogarnij !!!! Abi,zrób coś z tym !

      Usuń
    4. Żal pisze się przez Ż dziecko

      Usuń
    5. Najpierw naucz się ortografii . To mnie nie bawi . Ja mam konto google , a mojej przyjaźni z Wiką nie zniszczysz . Pozdrawiam PRAWDZIWA KIWI <3

      Usuń
  7. Lana nieczytaj takich deblinych komentarzy. Pisał je bezmuzgowiec! Ja np nie martwie się hejtami. Pozdrawiam,

    twoja fanka i fanka twoich postów!

    PS. Głosuje na cb!:);♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka! Nie przejmuj się tymi obraźliwymi komentarzami, a ty anonimie wyrażasz swoją osobowość przez te komy więc przestań. Kto się przezywa ten sam się nazywa. Lanaq na ciebie głosuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. vajletboregard4 lutego 2014 15:37

    Extra notka ! Pamiętaj: co Cię nie zabije,to Cie wzmocni !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę obrażać ale te twoje notki są trochę nudne bo chyba każdy wie jak zrobić ms oraz film!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham SimsKlausowa- a co,mam robić o modzie,kiedy Kathey robi o modzie? Wzięłam ten dział,i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!