poniedziałek, 3 lutego 2014

Gazetka MSP

Hey!
Tak! Wróciłam! Wasza radość jest na pewno wieeeeeeeeeelka xD Ostatni tydzień nie było postów, bo dostęp do neta miałam tylko na kompie koleżanek, a tam nawet painta nie było, czy inne programu, żeby screeny zrobić, no i właściwie to nie było czasu, no i wgl... 

Dobra, przejźmy do tematu. Niedawno kupiłam sobie najnowszą gazetkę MSP. Był w niej kod na 500 sc, tygryska i kameleona:


Nagroda spoko ;D Wcześniej były jednak lepsze - na przykład boonie i 1000sc. No, ale zawsze coś.

Oki, teraz zdjęcia gazetki. Sorki za jakość, ale robione telefonem... 

Kod niezamazany, ale i tak go nie wykorzystacie już :*

I to tyle. Nie jestem pewna, czy jest warta swojej ceny... Właściwie to nic takiego super ciekawego tu nie ma ;( Ale za miesiąc na pewnego kupię następne wydanie - dołączona jest do niego bluza! Czyli zdobędę unikat :) W każdym razie, w tej gazetce najbardziej spodobał mi się wywiad z jednym z twórców msp.

Kończę już ;) Mam nadzieję, że post Wam się podobał... Bye ;*


P.S. Dzisiaj założyłam sb aska ;D Kto chce, to pytać ask.fm/KsiezniczkaMelody

14 komentarzy:

  1. Hmm... Jakość jest dobra, Samsungi robią dobre zdjęcia (ja tak uważam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, spoko jakość jak na telefon komórkowy ;)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o jakość, nie jest wcale zła, bardziej martwię się zdjęciem do góry nogami, ale to nic takieo... (:

      Usuń
  2. No, jakość zdjęć jest niezła ;)
    Też mam gazetke ! ^0^ Już dawno XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post a jakość zdjęć nie jest ważna bo ważne jest to że są ;)
    tysiamysia2003

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Abi: Abi mój e-mail : karolina.klakla@interia.pl działa sprawdziłam i działa :3 Koleżanka mnie zaprosiła i działa zaproś mnie jak najszybciej prosze!!!! :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie następne wydanie gazetki msp?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupuję raz na ruski rok xd. Czasu nie mam, a nie chce mi się jeździć busem tam i z powrotem :c. Kiedy jest następna?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha.. Już wiem XD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta gazeta to zdzierstwo! Wpisuje kod a to że muszę mieć kartę podarunkową. Nie polecam jeśli chcecie być oszukanii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka karta?? Ja nie musiałam mieć (to znaczy na początku tak pisało, ale okazało się, że kod i tak działa).

      Usuń
  9. Jest rok 2015, i ja mam drugi nr z tego roku

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!