niedziela, 2 lutego 2014

Powitanie + "Jak zrobić...#1"

Hej. Jestem tutaj na próbę,bo jest konkurs na redaktora. To pomiędzy mną ,Kathey a Sagirą będziecie wybierać,kto ma zostać na stałe.


Moja nazwa na MSP ~Lanaq

Jak się nazywam~Wiktoria.

Chyba to tyle wystarczy z powitania. No i chciałam dopisać,że chciałabym prowadzić serię taką jak w temacie przez te dwa tygodnie. Będą to takie "rady",np. jak zrobić dobry film itp.

Przejdźmy do tematu.

Jak zrobić... Ładną MovieStar na MSP?

Najpierw wchodzimy tu >KLIK<. Potem klikamy na to co jest zaznaczone czerwonym kwadratem/prostokątem na obrazku:



Kiedy już klikniemy,wybieramy na to,co nam się pokaże,swoją płeć. Ja akurat wybrałam dziewczynę,wszystko pokazane jest poniżej na obrazku.


Potem wybieramy skórę,czyli klikamy to poniżej tego chłopczyka i dziewczynki. Jaki odcień wybrać? Najlepiej taki jak tutaj:

Zaznaczone czerwonym prostokątem. Potem klikamy w ten czerwony prostokąt,który jest zaznaczony poniżej:


Wyświetli nam się,jakie chcemy oczy,nos i usta. Ja zaznaczyłam prostokątem poniżej,które najlepiej wybrać:

Okej,teraz pokażę poniżej kolor:

~Oczu:
Drugie okienko zostawiamy czarne,ponieważ to są brwi,a nikt nie chce mieć np. fioletowych brwi,prawda? (XD)

Nie można wybrać koloru nosa,nawet w rzeczywistości tego nie zmienisz.

~Ust:

Dobra,teraz nasza MovieStar wygląda tak:
Chyba nie zostawimy takiego stroju,prawda? Więc klikamy na kwadracik zaznaczony poniżej.


Będziemy wybierać teraz włosy. Przeniesie nas do takiego miejsca,gdzie mamy do wyboru 9 włosów.
Zaznaczyłam te,które wybieram:

Kolor:
Zaznaczony powyżej w czerwony kwadrat.
Teraz chcemy bluzkę/sukienkę.
Klikamy w kwadracik,który zaznaczyłam poniżej.

Przeniesie nas do wyboru 9 bluzek/sukienek.
Wybrałam tą,którą zaznaczyłam czerwonym kwadratem.... oczywiście poniżej.

Kolor:
Zaznaczony czerwonym kwadratem.
Teraz spodnie,klikamy tam gdzie zaznaczyłam:
Ok,wybieramy znowu te które zaznaczyłam. Oczywiście,to mój wybór i możecie wybrać inne.
Kolor:
Obydwie rzeczy mają być tego koloru,ponieważ te drugie okienko to "guziki". Dlaczego fioletowy? Bo on najlepiej pasuje do żółtego,bardziej zbliżonego do bananowego.

Buty,gdzie klikamy? Tutaj,poniżej:
Wybrałam,jak to zwykle to czynię,Conversy.

Jaki kolor?

Kolor całych butów (pierwsze okienko):
Kolor sznurówek i podeszwy:

Ok,teraz moja MovieStar wygląda tak:
Przyzwoicie,jak na początkową MovieStar. Ale to nie koniec! Musimy wybrać nazwę oraz hasło. Gdzie?

Klikamy w kwadracik poniżej.

Potem już nie muszę objaśniać,co piszemy,ponieważ jest to na obrazkach.
Login:
Hasło:
Ponowne hasło:
Teraz klikamy w kwadracik poniżej:

I właśnie założyliśmy konto na MovieStarPlanet.

Mam nadzieję,że notka się podobała. Mimo,iż była bardzo długa,dałam ją dla początkujących.
Dla nich jest cała seria,no i przeróżne porady.
P.S. Przepraszam ,że dwa zrzuty ekranu dodane później,ale gdzieś mi się zapodziały bądź zapomniałam zrobić.

40 komentarzy:

  1. Supcio! Obie jesteście fajne i Abi będzie miała trudny wybór!Post ogólnie super dla początkujących , wręcz idealny. Wiem , że nie mogę oceniać ale fajne jest to że napisałaś też posta a nie tylko przedstawiłaś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. BEZNADZIEJA!LOL KAŻDY UMIE SIE ZAREJESTROWAĆ NA STRONIE NIE TYLKO TY!RZAL.PL
    TWOJA KOHANA KIWI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw się ortografii naucz ;*

      Usuń
    2. Podszywaczu. Proszę wejść na chat,czeka Cię tam kara. I nie musisz mi się podszywać pod najkę, od razu Cię nie lubię. Nie zwracam uwagi na hejterów skarbie :*
      Chcesz coś tym osiągnąć? Na prawdę? Mam się skłócić z moją naj przez anonimowego hejtera? Najlepiej podaj nick na MSP. Bo z Anonima to żadna groźba i obraza.

      ~Wkurzona Lanaq,przez hejtera.

      Abi,zrób coś! Już mnie 3 raz obraża!

      Usuń
    3. Jestem Za ! *0*
      Abi musi coś z nią zrobić ;-;

      Usuń
    4. wierz sama jesteś rzal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihi

      Usuń
  3. Wow ! To jest całkiem niezłe jak na początkową notke *0*
    Szacun XD
    Ale i tak wolę Kathey :3

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZESTAŃCIE ! To notka jest super ,i nie wiem za kim jestem i nie powiem . Nie oceniam kogo bardziej lubię ,tylko notki. Wolę aby była tu osoba ,która umie pisać ciekawe notki niż taka co jest moją notki a nie umie pisać . Nie obrażam tu nikogo ,tylko piszę moje zdanie . Fajna notka ! Czekam na więcej nie tylko twoich ;) A CI CO SIĘ PODSZYWAJĄ POD KIWI TO NIECH ZA PRZEPROSZENIEM SIĘ ODPIERDZIELĄ ! Znam Kiwi i to napewno nie ona ,ktoś jej zazdrości i faworyzuje Kathey . Okey jest za nią ,że jest lepsza ale niech NIE podszywa się pod moją Kiwi ♥
    Pozdrawiam ~ Boska444.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dość tego podszywacza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on/ona/to coś podszywa się podemnie . :(

      Usuń
    2. "To coś " (XD) cierpi na brak zajęcia *0*

      Usuń
    3. To coś jest okropne . Nie tylko dla mnie , ale to nic XD

      Usuń
    4. Etam, nie zwracaj na "to coś" uwagi, wszyscy wiedzą że to dziecko bez zajęcia XD

      Usuń
  6. co jest moją najką * Napisałam notką .-. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. TO JEST JAKAS GLUPIA NOTKA!!!!!!JA NIE LÓBIE TAKIH NOTEK!!!!!!!!!!!!!!!RUB INNE JAK HCESZ WYGRADŹ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle błędów ort. Dawno nie widziałam *-*
      Ps. Ona nie będzie wymyślać notek specjalnie dla cb, jak ci nie pasuje- nie czytaj, i tyle *0*

      Usuń
    2. Ona wie jak ma wygrać , nie musisz je podpowiadać zwłaszcza jak się nie znasz -,- ps.ile minusów miałaś przy jedynce z dyktanda?

      Usuń
  8. Na serio? Czemu to robisz? Podpisz się :) A nie hejtuj z Anonima mnie.


    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  9. P.S. Faworyzować i obrażać chyba też nie można. Zaktualizowany post,można zobaczyć,dałam poprawki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka, oby tak dalej :).

    OdpowiedzUsuń
  11. POdpisuje sie &Mileczka& TO JA !!!!!NA MSP NIE CHEJTUJCIE MNIE BO TYLKO LANAQ JST TAKA BEZNADZIEJNA RZEBY JOM CHEJTOWAĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jom" ? XD
      Ile ty masz lat ?
      Nikogo nie hejtować x-o
      Uspokujcie się trochę ludzie *0*

      Usuń
    2. zgaduje że masz 3 lata , mój brat lepiej zna ortografie choć chodzi do 2 kl ,

      Usuń
  12. Ej wiesz że taka notka była? http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2013/08/jak-stworzyc-adna-poczatkowa-postac.html I to podobny strój.. Kopiowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twoja notka :) Choć nie wiem kto wygra to uwazam ze obie jestescie super.Ps.Sory za ortografie pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twoja notka :) Choć nie wiem kto wygra to uwazam ze obie jestescie super.Ps.Sory za ortografie pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam. Nie patrzyłam,sorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twoja notka :) Choć nie wiem kto wygra to uwazam ze obie jestescie super.Ps.Sory za ortografie pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to nie jest tylko o tym ;) Sorki,za taki sam temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ja bym tylko zmieniła włosy ale każdy ma własne zdanie .PS.Abi będzie miała trudny wybur ;)PS2.Pisze z fona więc sory za błędy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to Wy oceniacie! :) Chyba XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Abi!

    Kiedy mi wyślesz zaproszenie czekam .... :( Aha i w poniedziałki nie będę pisała .... :( Wyślesz dzisiaj? :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ;) Ładnie jak na początkowego xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Acha :( no to już nie mam szans :( Chociaż próbowałam :(

    Amelka ;33
    (teraz tak się bd podpisywać ;33)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham SimsKlausowa- ponieważ jest to dla początkujących, za chwile zrobię ciekawszą i przydatniejszą,o filmach.

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna notka, ale taka już była!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno przed rozpoczęciem roku szkolnego ten blog oglądałam, ale w sierpniu niestety nie zajrzałam. Nie mam zamiaru zmieniać tej notki,ponieważ jest w niej powitanie, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!