niedziela, 2 lutego 2014

Moje zodiakalne stylizacje

Cześć! :-)

W dzisiejszej notce chciałabym pokazać Wam parę moich stylizacji do nowego konkursu. Jak pewnie wiecie nosi on tytuł ,,Znaki Zodiaku". W ramach tego wydarzenia pojawiły się nowe rekwizyty, animacje oraz ubrania. A oto wyżej wspomniane stylizacje:

1. ,, Elf Princess".


Look ten powstał, gdy zalogowałam się na MSP i widząc, że pojawił się nowy konkurs, natychmiast weszłam do sklepu z ubraniami. Od razu mój wzrok przykuła urocza malinowa sukienka z modnym wąskim paskiem, a także ,,aureola z pyłu (magicznego?)". Szybko dobrałam do tych rzeczy miedziany naszyjnik- połówka serca BFF, czerwone buty na obcasach i falowane blond włosy. Mówiąc o makijażu, szczególnie polecałabym Wam czarny tusz do rzęs oraz bardzo jasny różowy puder (najlepiej, żeby był prawie niewidoczny). 

2.  ,,Witch tell You the trush...".                                                                                                                            

Sama nazwa tej stylizacji mówi nam, iż mowa tu o ,,czarownicy, która prawdę Ci powie", dlatego postarałam się, żeby dominował tu kolor tajemniczy- fioletowy z domieszkami ,,tu i ówdzie" złotego. Włosy z rogami, gwiezdna sukienka oraz wysokie buty na koturnach pochodzą z teraźniejszego konkursu, a jedynym składnikiem ubioru z innego jest delikatny naszyjnik z okrągłą zawieszką. Jak widzicie, starałam się nie zmieniać koloru ubrań- jedynie zrobiłam pewne zmiany we włosach. 

3. ,,Comet among the stars".                                                                                                                


Ostatni look na dzisiaj jest zrobiony z myślą o użytkownikach, którzy mają w zanadrzu trochę diamentów. W jego skład wchodzą: suknia z paskiem, falbankami i dekoltem, granatowe pantofelki (te same, które były wykorzystane w ubiorze pierwszym, ale ze zmienionym kolorem), zodiakalny tatuaż np. ryby, skorpion lub koziorożec, szmaragdowe kolczyki w kształcie dwóch pereł- mniejszej i większej oraz gwiezdne włosy (przypominające kometę). 

Mam szczerą nadzieję, że moje stylizacje spodobały się Wam choć odrobinę. Jeśli macie do mnie jakieś pytania lub po prostu chcecie skomentować mój strój- zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach, które staram się regularnie czytać. ;-)

Do zobaczenia w następnym poście!

Moda na 102

                                                                                                                                                                                                                                                   


7 komentarzy:

  1. Pierwszy look nie bardzo mi się podoba :/ Ale pozostałe są dość fajne, ale nie w moim stylu (:

    OdpowiedzUsuń
  2. 10sec filmy xD2 lutego 2014 18:12

    Drugi look piękny;* ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy look omoże być,ale widać że robiłaś go na szybko.Kolory do siebie nie pasują, np.różowa sukienka, i czerwone buty .N adodatek naszyjnik BFF za bardzo wchodzi w sukienke,:cN astępne looki są ładne, lecz też nie zachwycjące:cto tyle z mojej stroy pozdro;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi look jest prześliczny. Zrobię kiedyś podobny.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!