wtorek, 4 lutego 2014

Bardzo Bardzo Ważne...

Heii. Mam dla Was (Albo chociaż dla siebie) bardzo przykrą informację... Mój komputer się zepsuł, a właściwie laptop. Po odpaleniu pojawia się "Nie można odnaleźć pliku 'System Windows' Lub uległ zniszczeniu."... :C Czemu nie mógł poczekać...? W każdym wypadku. Mam komputer. Działa tak powoli że niewiem... Może jednak mi się uda, liczę na to. Jeśli się zgodzicie i nie odrzucicie nie dając mi szansy - Nie we wszystkich postach będą screeny. Jednak OBIECUJĘ że screeny będą. Na 1000%. Zgadzacie się? Dacie mi szansę? Napiszcie w komentarzach czy mnie nie skreślicie. Ale chociaż miałabym użerać się z komputerem 2 godziny - Dla Was i abym mogła zostać u Abieski na blogu - Będę to robiła. Baii, Kathey. Skomentujcie czy mnie nie skreślicie.

24 komentarze:

  1. Rozumiem . To przykre . Ja Cię nie skreślam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Dzisiaj możliwe że przedłużę tego posta normalnym - Rodzice przywieźli PC z pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz wgrać windowsa od nowa. Też tak miałam. Zrób formata. Jeśli nie wiesz jak to się robi, to poczytaj w internecie. Niestety stracisz wszystkie screeny, gry..

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz wgrać windowsa od nowa. Też tak miałam. Zrób formata. Jeśli nie wiesz jak to się robi, to poczytaj w internecie. Niestety stracisz wszystkie screeny, gry..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie już wygrałaś ! I PAMIĘTAJ NAPEWNO CIĘ NIE SKREŚLE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję, ogromnie. Mam nadzieję,że laptop ci się naprawi.

    ~Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy cię nie skreślę :) Ja stawiam na ciebie!

    - rebeka12

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cię nigdy nie skreślę :3
    Szkoda że akurat teraz ci się to trafiło :c
    Mam nadzieje że wszyscy będą na tyre wyrozumiali, że ci tego nie będą mieli za złe C; ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie zależało od Ciebie, więc nie mam powodu Cie skreślać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Abi : Na MSP chciałam napisać ale mnie bloknelo 2 razy XD więc oto e-mail który działa XD :) karolina.klakla@gmail.com :) Wyślesz jeszcze dzisiaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cb. na 10 000% nie skreśle ;*** Tylko szkoda, że akurat w tym momencie Ci się to przytrafiło... ;( Ohhh... :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać: ~Charlotte 200 xD

      Usuń
    2. Zapomniałam dopisać: ~Charlotte 200 xD

      Usuń
  12. Ja cb. na 10 000% nie skreśle ;*** Tylko szkoda, że akurat w tym momencie Ci się to przytrafiło... ;( Ohhh... :'(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah xd. Nie codziennie wchodzę na
    tego bloga więc nawet nie wiem o co
    chodzi ;__; . Ale Cię nie skreślę C;.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak narazie jeszcze jem na kogo głosuję ale w 85 procentach to będziesz ty i wcale cię nie skreślam ;)

    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki jesteście kochani <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu wiesz że jesteś moją BFF więc NIGDY CIĘ NIE OKREŚLE!

    DLA MOJEJ BFF WSZYSTKO:)

    David

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast OKREŚLE MIAŁO BYĆ SKREŚLE ALE PAMIĘTAJ NIGDY NIE SKREŚLE:)

      Usuń
  17. A ja cie sorki skreślę. To nie Hejt poprostu uważam, że to nie jest feir. LanaQ się stara a ty napisałaś tylko 2 krótkie posty. Ok, rozumiem że popsuł ci się komputer(laptop), ale rywalizacja to rywalizacja. Głosuję na Lanę. LanaQ wiedz że masz szansę na zdobycie wygranej.
    Bye, fafirafiJK77(nazwa wymyślona!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skreślam cię! Nie piszesz postów, nie lubie Cię!!! Wygla lania!!
    LanaQ rządzisz, przyjmij do znay.
    holllyDzisia- to nie nazwa na msp

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!