wtorek, 29 kwietnia 2014

Look "I am Your problem, baby".

 Hey! Przepraszam, że wpis dodaję tak późno, ale wczoraj wróciłamj do domu około 16:10, a musiałam jeszcze odrobić lekcje i ogarnąć inne portale + czeka mnie jeszcze dzisiaj trochę nauki.
 W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam mój najnowszy look, który nosi nazwę: I am Your problem, baby, co oznacza: Jestem Twoim problem, kochanie. Dlaczego taki tytuł? To wyjaśnię pod koniec!

 PREZENTACJA:


(wiem, trochę różni się kolor butów i bluzki. Mały błąd, ale na palecie kolorów zaznaczę tylko barwę górnej części stroju.)

 Strój jest dość krzykliwy ze względu na kolory. Można go łatwo wyróżnić w tłumie. Bardzo podoba mi się bluzka. Na klatce piersiowej jest ozdobiona takim jakby... wisiorkiem?  Szyję zdobi naszyjnik (a raczej talizman).
 Ciekawym elementem stroju są również okulary, które idealnie współgrają z fryzurą. Idealnie dopełniają look.

Paleta kolorów:


Czerwona obramówka - kolor włosów.
Szara obramówka - kolor spodni + bransoletki + kawałka bluzki + okularów (szkła).
Różowa bramówka - kolor bluzki + butów + bransoletki + okularów (oprawki).

UWAGA! BLUZKA ZAWIERA BIAŁE ELEMENTY!! (te "kratki") 
TAK JEST ZE WSZYSTKIMI PROJEKTAMI TYCH STROJÓW!


ZMIANA KOLORYSTYKI:


 Tu posłużyłam się odcieniami różu i fioletu. Strój prezentuje się dzięki temu delikatniej i łagodniej.

Paletkolorów:


Niebieska obramówka - kolor bluzki + butów + bransoletki + okularów (szkła).
Zielona obramówka - kolor kawałka bluzki + bransoletki + spodni + okularów (oprawki).
Pomarańczowa obramówka - kolor włosów.



Tu użyłam kolorów, które rzadko występują razem. Lekkiego, trochę zielonkawego błękitu i beżowego (tak mi się zdaję, pewnie zaraz wyjdzie, że Abi nie zna się na kolorach XD). Całkiem nieźle to wygląda. Kolory tu również nie dają za bardzo o sobie znać. Są delikatne.

Paletkolorów:


Czerwona obramówka - kolor bluzki + butów + bransoletki + okularów (oprawki).
Czarna obramówka - kolor spodni + bransoletki + kawałka bluzki + okularów (szkła).
Zielona obramówka - kolor włosów.


 Ten strój już jest trochę w żywszych kolorach. Zakochałam się w tym połączeniu barw. Mocna, głęboka czerwień i luźny niebieski. Do tego te ciemnoczerwone włosy. *-* Perfekt.

Paletkolorów:

Różowa obramówka - kolor bluzki + butów + bransoletki + butów + okularów (szkła).
Fioletowa obramówka - kolor spodni + kawałka bluzki + bransoletki + okularów (oprawki).
Żółta obramówka - kolor włosów.

SESJA: 




 Na koniec, wyjaśnię Wam o co chodzi z nazwą kompletu. Wynika ona trochę z tego, że po prostu nie umiem nazywać takich rzeczy, ale też z tego powodu, że look wydaję mi się taki spontaniczny, na luzie i właśnie takie "cuda" kojarzą mi się ze zwrotem, by kogoś na żarty zaniepokoić. Rozumiecie? Takie "podejście" do rozmowy. I am Your problem, baby to takie "zaniepokojenie" partnera. XD Z tego co zaobserwowałam wiele osób, które są ze sobą w dobrych kontaktach tak się drażni.
 No i jeszcze muszę dodać, że nazwa trochę ściągnięta z tego utworu:



 Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał. Byee. :*


P.s. Przed Świętami wspomniałam coś o "logach" pod koniec postu. Niedługo postaram się z Wami podzielić moimi próbnymi, darmowymi wersjami.

P.s.2 Przepraszam, ale muszę dodać tę piosenki. *-*





19 komentarzy:

  1. Pierwszy :)
    Czy mógłbym prosić logo na mego bloga???

    OdpowiedzUsuń
  2. No fakt, zgłaszałam się na to darmowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Look piękny <3
    Zgłaszam się na to darmowe logo :*
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look :3
    Fajna nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śweetaśny look ;**
    Poproszę logo ;)
    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę prosić o logo?
    Fajny look i nazwa.
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! Możesz zrobić mi logo? Na MSP jestem juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny look. Najładniejsza według mnie ta przedostatnia wersja kolorystyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna piosenka moge logo? sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  11. Logo mogę? majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  12. Moge z wami prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
  13. Już prosiłam o to logo. ;D
    Look jest nie przypadł mi do gustu, nie jest w moim stylu...
    Jeśli Cię zraniłam to przepraszam... ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chcesz możesz zrobić mi logo. Oczywiście te darmowe xd Piękny look :*
    ~kinga26@N

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej abi - przepraszam ze w ten sposób ale zostałam usunięta z chatu za powiedzenie lol = lots of love i powiedzenie że blog jest śmieszny = dla mnie to zaleta ale zostałam obrażona za napisanie tego xd sr ze się skarzę ale mus to mus :* Pozdrawiam i weźcie mnie nie obrażajcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. siemka :) ostatnio mam fazę na tego bloga (mama się na mnie obraziła bo w ogóle z nią nie gadam *-*) ubóstwiam waszego bloga aż oczu nie mogę oderwać. bym była najszczęśliwszą moviestar (*-*) na świecie gdy byście zrobiły dla mojej movie kolaż bym była wdzięczna :) pliss megastar2013

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!