niedziela, 27 kwietnia 2014

WRÓCIŁAM + bonus!

 Hey! Przepraszam za moją nieobecność, ale byłam u dziadków. (tydzień około) No, ale teraz wróciłam i mogę znowu nadzorować pracę na blogu! :)
 Nie chcę mi się przeszukiwać MSP, by znaleźć jakiś temat, dlatego pomyślałam, że w dzisiejszym wpisie wkleję parę moich aktualnych zdjęć i linki do moich profili na innych portalach. :)

ZDJĘCIA:

Zdjęcie trochę się pojaśniało, poprzez pobranie z fejsa O_O
 Jest to jedno z moich starych profilowych z facebook'a. Nie wiem, czemu ale powstał dziwny efekt i, dlatego zmieniła się trochę gama barwna (na fejsie zdjęcie jest ciemniejsze). 


 A to jest mega. *-* Wiem, że trochę grzywka mi się dziwnie ułożyła, ale poza tym wszystko inne jest moim zdaniem perfekcyjne. 
 Nie musicie oczywiście podzielać moje zdania, co do tych fotek. Wiem, że nie jestem jakaś wybitnie ładna, ale nie upodobnię się nagle do kogoś innego, bo ten ktoś jest ponętniejszy. ;__; 

 Przejdźmy do profili.

 Przepraszam, że wpis jest taki krótki, ale nie mam pomysłu i czasu. :P Bye! :*





42 komentarze:

  1. Zacznę od tego, że wyglądasz za*biście. No ku*wa nie mogę przestać paczeć
    Piękna jesteś!
    Sorry za moje wulgaryzmy, ale one najlepiej opisują Twój wygląd.
    Nie, żebyś była wulgarna XD.
    kik857, który nadal szuka ludzi na konkurs i nie wychodzi z podziwu i wyglądu Abi, i który zaczął się tak się podpisywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo 'ku*wa' najlepiej opisuje Abieskę? ;-;

      Usuń
    2. Aha XD Zgadzam się z Martą ;-; No może to w innym sensie, ale wiesz bez przesady :D
      ~Ola / Mika2118

      Usuń
    3. Kubusiu, nie przesadzaj :D

      Usuń
    4. Z tym słowem chodziło, że cytuje ''No k*rwa nie mogę przestać paczeć'', czyli nie było określeniem Abieski. Tylko bezsensownym i nic nie wnoszącym do zdania słowem i tyle.
      kik857, który nadal nie czai dlaczego muszę to tłumaczyć skoro jest oczywisty sens znaczenia tego słowa w zdaniu, czyli rzeczownika, a nie przymiotnika.

      Usuń
    5. Heh Już sie nie wykręcisz XD

      Usuń
    6. Oj tam oj tam :3 Kubanators pamiętacie wogle?? <3

      ~julkaxd15

      Usuń
    7. Kik, żartuję przecież. ;*

      Usuń
    8. A po co ty się przejmujesz? :)
      Eh.. XD
      Śmieszny jesteś czasami ^.^
      |Kubanators <3|

      Usuń
  2. Mój boże .... Abi jesteś ładniejsza ode mnie... tez gram na słodkim flircie ;D
    ~Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie jest mega. Fajne okularki, też noszę. ;*

    Nox
    ~KisieleeeQ :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kujonki, też noszę :)
    Druga focia śliczna :*
    ~Ola / Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz C: Zazdroszczę, ja jestem potworem ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie jest śliczne! No pierwsze też :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne włosy też chcę takie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo idealna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie takie sobie (chodzi o efekt) , ale drugie BOSKIE *-*
    Jesteś śliczna :*
    Zazdroszczę !! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Hm? Wstaw swoją fotkę to się przekonamy. ;)

      Usuń
    2. Hahaha anonimku nie przesadzasz? Jeżeli jesteś taki śmiały powiedz jej to prosto w twarz. A co do zdjęć *-* *-* MEGA

      Usuń
    3. Hahaha anonimku nie przesadzasz? Jeżeli jesteś taki śmiały powiedz jej to prosto w twarz. A co do zdjęć *-* *-* MEGA

      Usuń
    4. Hahaha anonimku nie przesadzasz? Jeżeli jesteś taki śmiały powiedz jej to prosto w twarz. A co do zdjęć *-* *-* MEGA

      Usuń
    5. Hahaha anonimku nie przesadzasz? Jeżeli jesteś taki śmiały powiedz jej to prosto w twarz. A co do zdjęć *-* *-* MEGA

      Usuń
    6. Hahaha anonimku nie przesadzasz? Jeżeli jesteś taki śmiały powiedz jej to prosto w twarz. A co do zdjęć *-* *-* MEGA

      Usuń
  11. Abieska co ty na drugim zdjęciu sweetaśnie wyszłaś nawet z tą grzywką ( która i tak ładnie wygląda).
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Na msp wawa non mary. XDDD

      Usuń
  12. Jesteś bardzo ładna :) Mi to podoba się najbardziej pierwsze zdjęcie, ale drugie też fajne :-). Haha ja to brzydka jestem XD
    Pozdrawiam serdecznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz śliczne włosy :) Zazdroszczee :-)
      Haha pozdrawiam jeszcze raz =)

      Usuń
  13. Jesteś śliczna. *.* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne oprawki ;) mam podobne podzrro od DaGi

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne.Naprawdę odlotowe :)
    Poza tym też gram w Słodki <33
    Taki nick jak blogowy

    _Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne.Naprawdę odlotowe :)
    Poza tym też gram w Słodki <33
    Taki nick jak blogowy

    _Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jesteś ładna!!!!!! hmmm....... drugie zdjęcie ładniejsze ;)
    ~[ala123] pozdro xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobne albo takie same okulary jak ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też noszę okulary. Sweet focie jesteś ładniejsza ode mnie. Pozdraiam Julia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moge z wami prowadzić bloga? mój nic na msp vanessa dunderstyc dostałam te konto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś naprawdę śliczna :)) Podoba mi się zwłaszcza to 2 zdj, tak - jest zajebiste!! ;3 Pozdrawiam, Olla xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Abieska , chyba Cię pojebało , że umieszczasz swoje zdjęcia na tym popierdolonym blogu :/
    ~ krytyczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Żal mi ciebie ty ANONIMIE! Ten blog wcale nie jest p***y!

    *** wawa non mary

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!