sobota, 26 kwietnia 2014

Już jestem+ nowy konkurs + nowe kolaże + nowe nuty!

Cześć Wam! Wreszcie wróciłem do domku z czego się bardzo cieszę, bo mogę w końcu posty pisać. Nie wiem czy opowiadać co robiłem, ale powiem XD.
Więc byłem na polowaniu. Wiecie na ambonie (duża wieża, która ma około 3 metry wysokości) i widziałem koziołki, sarenki, dziki. Tyle z opowiadanie, więcej nie powiem.
Oq (Oq oznacza okej) mam dla Was konkurs! Zacznę od nagród, a więc oto one:

Pierwsze Miejsce- CAŁA lista życzeń, 5 grafów, rola w ''Klątwa My Little Pony I4I i I5I'' oraz rola w filmie ''2.Pan Bóg walczy z Władcą Piekła''.

Drugie Miejsce- 5 prezentów z listy życzeń, 3 grafy, rola w filmie ''Klątwa My Little Pony I4I LUB I5I'', bądź ''2.Pan Bóg walczy z Władcą Piekła''.
Uwaga. Można wystąpić tylko w jednym w z filmów!  

Trzecie Miejsce- 2 prezenty z listy życzeń, 2 grafy, 10 love it na artbook'u i look'u.

Czwarte miejsce- 2 grafy, 5 love it na lookach i artach i inne rzeczy do uzgodnienia

Piąte miejsce- 2 grafy, 5 love it na lookach i artach i inne rzeczy do uzgodnienia 

Myślę, że nagrody są dość ''bogate'', więc zachęcam do udziału ;). 
A co trzeba zrobić?  A więc:
Będzie to coś na zasadzie ''Wtopa czy Hit'' Lanaq, czyli zbieram najpierw ochotników. Musi ich być 20. Następnie będą eliminacje, do których zakwalifikuje się 10 osób. Od tond będę wybierał losowe osoby, które wygrają.

Wiem, że słabo wytłumaczyłem, czyli będę łączył tzw. ''pary'' osoba, która ma najlepszy look idzie dalej, a tematem konkursu jest polowanie.
Jak dla mnie to trudne zadanie, a stworzyć z nim look to dopiero. Powiem Wam, że będę brał pod uwagę:
a) Kolory, najlepiej jakby był to ciemnozielony, brązowy i miejscami czarny.
b) Ubiór (wiadomo, że chętniej wybiorę osobę, która ma np. brązowe kalosze, niż osobę która ma czarne szpilki).
c) Oryginalność (chciałbym, żeby look nie był ściągnięty z kogoś tylko zrobiony sam w ciekawy sposób) 
Konkurs będzie trwał do 1 maja, już dziś możecie pisać w komach nazwę Waszego look'u i na MSP. 
W komach musi być nazwa look'u. Zgłoszenia przyjmuje także na MSP na moim koncie kik857.
Zapraszam Was serdecznie do udziału, bo jak dla mnie warto ;).

Przepraszam z ostatniej chwili! Dostałem bana na MSP za nie powiem co, bo jeszcze ktoś się uczepi, ale pokaże screen:



Po pierwsze. To słowo nie było kratkowane. 
Po drugie. Napisałem je miesiąc temu 
Po trzecie. Już go nie pisałem, a temat, w którym była wiadomość, że można tak napisać został usunięty.
Po czwarte. Jeśli ktoś mi da jeszcze raz bana to zabije XD.

Związku z tą nie miłą niespodzianką proszę look zgłaszać na konto Lady Cookies.
Tak mam babskie konto, które stworzyłem tak se, aby zobaczyć jakie baby dostają rzeczy do konkursów :P.

Jestem tak wkurzony, ale teraz kolaże:



Kolaż według mnie wyszedł świetny! Piękny, dopasowany. Kolory świetnie ze sobą współgrają i wyglądają. Naprawdę idzie mi coraz lepiej.



Nadal jestem w szoku jakie postem zrobiłem. Tu po raz kolejny pięknie wyszło trochę moje tło ciasteczkowy potwór spikselowało, ale nie widać tego i bez tego kolaż jest świetny.



Kolaż wyszedł fajny, aczkolwiek czuję mały ''zgrzyt'', gdyż odbiegłem od tematu kolażu, czyli hip hopu, ale starałem się zredukować kolory, które występują w tym gatunku muzyki i stylu bycia. 

Oq to by były moje kolaże i konkurs. Napiszcie w komach czy zrobiłem postępy czy raczej stanąłem w miejscu. 
Wpadłem na pomysł z ''nutą na dziś'', a więc wybrałem najprostszy pomysł, który przyszedł mi do głowy, czyli to Wy wybieracie piosenki!
Nie będę wybierał przypadkowo. Tak łatwo nie będzie. Chciałbym, aby piosenka napisana w komie odzwierciadlała Wasz nastrój, styl bycia. Dobrze by było jakby było małe uzasadnienie. Dosłownie 1-2 zdania.
Dzisiejszą ''nutę na dziś'' wybierała Lanaq, która serdecznie pozdrawiam, więc przed nami piosenka Imagine Dragons- Radioactive.
Osobiście lubię zespół, ale tą piosnkę średnio lubię. Wolą zdecydowanie Demons, ale teraz piosenka:



Jutro spodziewajcie się nowej sesji. Wasz...



Który nadal ma podpis Wielkanocny.
PS. Dobrze by było gdyby ''nuta na dziś'' była wyszukiwalna przez YouTube.
PS.2. Teraz w Google jestem Normalny! 
PS.3. Look sobie robicie.

61 komentarzy:

  1. Super zrob mi tez kolaz sandra5513 styl sweet pierwsza!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym prosiła o kolarz vanessa dunderstyc

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tą piosenkę. :)
    Konkurs ciekawy...tylko jedno pytanie:
    Ostatnio nie za bardzo działa moje Polskie MSP (się zawiesiło chyba), mogłabym więc zrobić look na angielskim?

    Refferetti (taka sama nazwa na ang. :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema kik. Tak samo jak ty wole Demons. A następna piosenka to może być Sylwia Grzeszczak-Nowy Ty ,Nowa Ja

      Usuń
    2. Racja to będzie sweet piosenka do ,,nuta na dziś''
      Plis plis zrób mi kolaż! Na msp wawa non mary. Pliska kolaż! :)

      Usuń
  4. Może dasz mi kolaż:D?

    - rihana 1212

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli robisz kolaż to mi możesz. Styl obojętny
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz mi zrobić kolaż
    tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz mi zrobić kolaż
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę kolaż... ciasteczkowo-potfforowy xD

    Lusiulek03

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej dziękuję za kolaż. I jestem Kubanators. <3 Kolaż wyszedł ślicznie! Jestem pozytywnie zaskoczona. Co do kolarzy robisz duże kroki (postępy). Te kolaże są naprawdę dobre i leprze od poprzednich. Mój kolaż podoba mi się najbardziej XD (Nie dlatego ,że jest z moją movie ,ale jest śliczny) na drugim miejscu kolaż Bella Hawen27 ,a trzecie Emily Myccline. Co do piosenki mam takie propozycje:Ariana Grande-Right There ft.Big Sean oraz Get up and dance MEP. Co do konkursu przemyślę ,bo moje sc są w stanie opłakanym ,a jeszcze nie uzbierałam na swój komplecik. Trudny temat jest ,ale warto. Twoja magdusia898 ,która pisze za długie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nutqa: Donatan , Cleo i Sitek" Cicha woda" . Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam. Słucham 24 h na dobę <3. Moje klimatyy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie pliszka o kolażyk ;D Styl hip-hop nick Diana646

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz bardzo duże postępy.

    OdpowiedzUsuń
  13. też poproszę kolaż. :) EmilyD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Avicii - Wake me up. Mój klimat ♥♡♥ Mg słuchać na okrągło. ♡♥♡ I wgl jak będziesz miał czas to zrobisz mi kolaż...?
    Kathey♪♬♪(Znaczki? - Jaram się nową klawiaturą w moim telefonie.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Radioactie znam na pamięć kocham tą piosenkę zrobisz kolaż na msp jestem czerni i biel 12
    Styl mroczny XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Piosenka może David Guetta ft. Sia titanium albo Selah Sue "This World " Next to me emeli sande

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja Cię zgłosiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  18. A może być tak że look będzie na jednym koncie, a nagroda będzie na drugim? Bo ja na głównym nie mam kasy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taq. Jeśli te konta są na 100% Twoje, a nie koleżanki czy kogoś innego.

      Usuń
  19. Zgłaszam się do konka
    tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam sie do konkursu Slenderze xD ~ Sandra 9879 (JulitQa) XDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Koffam radioactive <3 Nuteczka: Katy Perry - E.T. <3
    ~ kinga26@N

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem kolaże wyszły cudne*.* A co do nutki, zaproponuję Ci piosenkę Avril Lavigne- ,, When you're gone". Piosenka jest z lekka dla smutasów. Idealnie oddaje mój nastrój. Od niedawna, zafascynowała mnie twórczość Avril. Mogę słuchać jej hitów 24h na dobę.
    ~ Królewna G79
    PS. KUBANATORS^.^<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o kolaż będę wdzięczna a co do muzyki polecam:Happy,It's my life, That power i One way.

    ~Kiciax1220

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do konkursu,mój nick:Messi550 a nazwa looku:na konkurs ,,polowanie" ~Mezi

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za kolaż <3 Kocham :3 #Kubonator ever <3 Naprawde dzięki :3
    Zgłaszam się o konkursu :) Mój Login : Bellla Hawen27 nazwa looku : ,,Toxic Life'' ~Pojarana Bellla Hawen27 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze zapomniałam nuta na dziś Demi Lovato- Neon Lights (;

      Usuń
  28. Śliczne kolaże :) Zgłaszam się do konkursu. Na MSP mam login lolkidwa ale look jest na koncie KikAiti (wiem dziwna nazwa xd) pod nazwą 'Gotowa szefie!'. Nie wiem czy bardziej wyszedł wojskowy czy na polowanie xD. Jesli chodzi o nutę na dziś, to polem 'Mam tę moc' (wiem że to już lekko oklepane, ale to maj w sobie 'to coś' xd)

    ~ lolkidwa

    OdpowiedzUsuń
  29. Poproszę kolaż dla Kitty134

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobisz kolaż za mną? pienknaAlicja

    Pliss

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogólnie kolaże są super, ale nie widać tego "czegoś", co wyróżnia je od siebie. Połączyłeś zwykłe kolory, dodałeś zdjęcia. To nie jest kolaż, tylko edytowane zdjęcie. Nie chcę Cię obrażać, wyrażam swoje zdanie. Wiem co teraz myślisz, ale przyda się teraz trochę pozytywności! Jesteś bardzo kreatywny, widać, że lubisz, gdy coś wokół Ciebie dzieje, jesteś energiczny. Jak już piszesz, starasz się udoskonalać wszystko, co do szczegółu. Jest jeszcze jedna rzecz, która mi się w Tobie nie podoba. Jak już wspominałam - lubisz być w centrum uwagi, w związku z tym zwalasz sobie na głowę dużo rzeczy. Kolaże, nutka, konkurs. To staje się nudne. Wiem, że stać Cię na coś kreatywnego! Lepiej jest zrobić jedną rzecz, a lepiej, niż kilka, a gorzej. Popracuj nad czymś oryginalnym. Stać Cię na to. Zainspiruj się MSP, ponieważ blog jest o tym. Sorry, za tą krytykę. Mam w sobie coś, że muszę się wymądrzać. Może to dobrze, a może nie.. Przemyśl wszystko i napisz wspaniały post. Powodzenia Ci życzę! ~Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię i każde słowo, które mną określiłaś jest prawdziwe.
      Trochę dużo tego na siebie daję, ale staram się robić dla samego siebie nowe wyzwania.
      Opis o kolażach... hmm wziąłem go do siebie i na pewną postaram się robić rzeczy które będą odróżniały każdy od siebie, ale jak wspomniałem dopiero uczę się robić kolaże.
      Co do mojej kreatywności wcale nie jest ona taka wielka, choć wszyscy mówią, że stać mnie na popis kreatywności.
      Co do krytyki ona też jest bardzo dla mnie ważna. To ona pokazuje co mam poprawić i udoskonalić w postach i samym siebie.
      Krytyka jest według mnie lepsza od komplementu, bo to od niej wiemy co w sobie poprawić :).
      W żadnym wypadku nie jestem na na Ciebie zły czy rozgniewany za krytykę, która wziąłem do siebie i bardzo Ci dziękuje, że powiedziałaś co we mnie Cię trapi i nie do końca podoba.
      Co do mojego bycia w centrum uwagi. Staram się nie wyróżniać od innych, ale chcę przy tym być taki jaki jestem, a nie starać się komuś przypodobać jak to robią, NIE którzy w moim wieku. To bycie w centrum uwagi może wynikać z tego, że jak już pokazałem co mogę i tak dalej myślę, że przygasam i już nikogo niczym nie zaskoczę.
      Pracuje nad tym myślę, że efekt pokażą się nie długo ;).
      O zapomniałem te wszystkie wady, które mam znam od dawna i cieszę się, że ktoś je zauważył.
      ~kik857
      PS. Jeszcze raz dziękuje za krytykę ona jest dla mnie bardzo ważna ;).

      Usuń
    2. Wow, potrafisz się rozpisać xD. Jesteś świetny, ale małe szczegóły Cię odróżniają od reszty. (Masło maślane, musiałam to chyba z 3 razy czytać, aby to zdanie zrozumieć xD) Cieszy mnie to, że krytykę przyjmujesz. Wiem, że co kolejny post, będziesz się doskonalić, a wraz z nim, coraz więcej Kubanators, aż w końcu nauczysz się wszystkiego, co ważne. Wtedy osiągniesz duży sukces, krytyki nie będziesz potrzebował. Weź wszystko do serca i pracuj ;*

      ~Ta krytyczka -Diana spoko123

      Usuń
    3. Polecam ci jedną, ciekawą stronę do kolaży : Picmonkey.com Szybko zakumasz o co chodzi, a w razie problemu zajrzyj na bloga o wszystkim (gadamy-o-wszystkim.blogspot.com), na którym byłam redaktorką. Napisałam tak krótką instrukcję o tym programie. Są ciekawe tła, pisma, dodatki.

      Usuń
    4. Pamiętam tego posta. Tylko program zapomniałem :P.
      Wiem, że piszę masło maślane i piszę w kółko to samo, a i tak na jedno wychodzi.
      Z picmonkey zobaczę i chyba zrobię z nim kolaże :).
      Oq teraz taq się nie rozpiszę, więc:
      ~kik857, który ceni krytykę i robię masło maślane ( trochę wrednie zabrzmiało, ale nie miało taq wyjść :P)

      Usuń
    5. Kolaż wyjdzie lepiej, gdy te twoje 'kolaże' wstawisz jako obrazek do kolażu z Picmonkey.com (TO JEST MASŁO MAŚLANE xD) Np.; Ustawisz 3 zdjęcia w rzędzie, niekoniecznie te Twoje, ale cokolwiek. Efekt wyjdzie ciekawy. Polecam ci tą stronę do zdjęć : weheartit.com. To 100 razy lepsze niż google, czy coś innego. Wyszukasz, coś o czym jest blog, kolaż cokolwiek. Zapisujesz i gotowe! Np.: (ile dodaje przykładów xD O_o) Ktoś pisze ; kolaż z .. MAŁPAMI xD. Ty wpisujesz małpa, wybierasz zdj, po środku napis, kto, dodajesz tło, coś sweet i tyle ;*.

      Usuń
    6. Zapomniałam o podpisie krytyczki ~Diana spoko123 - KRYTYCZKA BLOGOWA, ZNANA RÓWNIEŻ JAKO PLUSKWA ;)

      Usuń
  32. Zgłaszam się do konqa patrysia1541 buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ! xD. Raczej wiesz jaki mam nick Kubo xD (To ja Ange ;p)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam sie z lookiem pt. "strawberry coffe". Nuta to może być "really don`t care" - Demi Lovato i Cher Lloyd, albo "beautiful people" - cher lloyd.
    Fajny post.
    Pozdrawiam
    $zelek$

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj bracie XD Uwielbiam Imagine Dragons - Demons +o+

    OdpowiedzUsuń
  36. ja chce być w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolaże,ale chwila, czy one wyglądają jak kolaże?
    Tak, czepiała mnie się tego samego Invida (ktoś pamięta, że to JA zrobiłam poradnik i ja robiłam kolaże?!) i się poprawiłam.
    Dlatego Krytyk Laniacz pisze, żeby to były KOLAŻE, czyli różne obrazki w ramce, a nie jakiś obrazek na av czy coś tam jeszcze.
    Hejt, hejt, hejtuję, ale nie mogę się powstrzymać.























    Jak dowiedziałeś się o tym, jak się robi kolaże? XDDD
    ~Laniacz głupi wredny.


    P.S. Post niedługo, brat opanował mi kompa i posta kurde nie mogę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam już nie ogarniam czy to są kolaże? ;-;.
      Ale fajnie to ''coś'' wychodzi XD.
      Naprawdę nie wiesz skąd? No Lanaq noooo XD.
      ~kik857, który ma jeszcze bana, jutro mu się kończy ^.^

      Usuń
  38. super blog! :) zaglądam codziennie ;D pozdrawiam wejdziecie na mój? karolina33344-msp.blogspot.com proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super patrzę codzienni.Tylko posty są tak rzadko >.<.

    PS.Zrobisz kolaż?
    Marica1221

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post i cudne kolaże ;)
    Następną "Nutą na dziś" może być piosenka "Mini World" Inidila. Uważam, że ta piosenka jest
    piękna, ponieważ mówi o naszej wyobraźni i że każdy jest inny. :)
    Tu jest tłumaczenie - http://www.tekstowo.pl/piosenka,indila,mini_wolrd.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Blokada sprawiedliwa. Nie znałem cię od takiej strony. Szatan wredny -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.... To słowo napisałem, bo zdenerwowany byłem, bo mój film zgłosili, a maił już 2000 wyś! A to tylko napisałem i usunąłem, a osoba dalej przechwyciła -.-.
      A jeśli jestem wredny to proszę bardzo mów se co chcesz.
      Mam innych zdanie o mnie gdzieś, a anonimem się nie przejmuje.
      ~kik857

      Usuń
  43. Trochę nie ogarniam tego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  44. CZy moge poprosic o kolaz? wikic500 ta z 12 lvlm

    OdpowiedzUsuń
  45. Mogę się zgłosić? Nick: M!nka nazwa looka military chic :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!