czwartek, 1 maja 2014

Przepis na udany film + sesja ''I Love Fast Food'' + wyniki kwalifikcji do konkursu

Cześć Wam! Dzisiejszy post będzie raczej długi, ale najpierw wytłumaczę dlaczego nie pisałem, a więc miałem wcześniej wspomnianego bana i ze swojego konta posty chciałem robić nie z innego i czekałem jak ten ban się skończy i w końcu się skończył ^.^. 
Dlatego w ramach mojego nie pisania zrobię tak długo notkę. 
Ale najpierw:

Życzę Wam udanej i pełnej 
radości majówy. 
Żebyście ten czas
wolny wykorzystali jak 
najlepiej. 

Moje nie rymujące się i lekko nie uzasadnione życzenia, ale wróćmy do posta, a więc skąd dlaczego wziąłem przepis na udany film?
Wynika to z tego, że dużo osób się mnie pyta jak odniosłem ten sukces, a zapewne pamiętacie, a może i nie film ''Klątwa My Little Pony''. 
Był on mój i jest mój film ten był przełomem w mojej grze na MSP w ciągu jednego tygodnia wbiłem 5 leveli, a przed filmem miałem początek 17, a miałem wtedy 22, a w ciągu miesiąca nabiłem 24 level.
Więc zdradzę Wam moją tajemnice dzięki, której osiągnąłem tak wiele, a najważniejszy jest pomysł. Pamiętam doskonale jak wpadłem na ten pomysł, aby zrobić ''Klątwę My Little Pony'' wzięło to się z tego, że gdzieś około 2 miesiące przed stworzeniem filmu przeglądałem forum i zauważyłem taki temat ''Klątwa My Little Pony'' kliknąłem go z ciekawości. Było w nim o tym, że jeśli to czytasz na Twoich rodziców spadnie taka klątwa i jeśli chcesz się jej pozbyć musisz hejtować w komentarzu My Little Pony. 
W ten sposób narodziła się w mojej głowie myśl ''A co jeśli stworzyć taki film?''. 
Nie stworzyłem go od razu bo wtedy jeszcze miałem inne filmy na głowie. 
Którego dnia byłem w taki dole, że je wszystkie usunąłem i stworzyłem seki, które po dniu usunąłem. Stwierdziłem, że muszę stworzyć film i przypomniał mi się ten temat od razu stworzyłem film i potem dopracowałem szczegóły w trakcie. 
Ta historia pokazuje, że wszędzie są pomysł, z których możemy stworzyć film. 
Drugą ważna rzeczą jest muzyka, poddam Wam tytuły, które są bardzo pomocne do filmów, a więc: 

Smutne filmy:
a)Wszystkie z kategorii smutne 
b)Lite movies z kategorii pokreślone 
c) Większość z kategorii refleksyjna 

Dramatyczne filmy
a)Wszystkie z kategorii dramatyczna
b)Nie które z kategorii film artystyczny
c)Większość z kategorii nostalgiczne 

Obyczajowe filmy:
a)Prawie wszystko z kategorii tematy 
b)Wszystko z kategorii swobodna


Komediowe filmy: 
a)Kilka z kategorii bajkowe 
b)Większość z kategorii swobodna

Gdy mamy muzykę musimy zastanowić się nad tłem do naszego filmu. Dam tutaj przykład tych, które są najbardziej uniwersalne:

Gdzie szukać?: W kategorii budynek.

Cena: 400 sc 

Rodzaj: Nie VIP

Tłumaczenie(według translste google): Najlepszy przyjaciel na zawsze strefa, czyli źle przetłumaczone. 

Do czego może służyć?: jako pokój jakiejś dziewczyny lub element domu.



  
Gdzie szukać?: W kategorii miasto.

Cena: 350 sc.

Rodzaj: Nie VIP 

Tłumaczenie(według translste google): Gabinet Lekarski. Tłumaczenie bez błędne 

Do czego może służyć?: gabinet lekarski lub psychologa. Jedyne tło lekarski, a nie szpitalne.





Gdzie szukać?: W kategorii miasto.

Cena: 500 sc.

Rodzaj: Nie VIP

Tłumaczenie(według translste google): Jesień w mieście. Tłumaczenie bez błędne. 

Do czego może służyć?: Do wypełnienia filmu, czyli osoba idzie do domu i przechodzi przez park.





Gdzie szukać?: W kategorii miasto.

Cena: 500 sc.

Rodzaj: Nie VIP

Tłumaczenie(według translste google): Brak tłumaczenia o.O

Do czego może służyć?: Jako pokój jakiejś dziewczyny. Element domu.







Gdzie szukać?: W kategorii miasto.

Cena: 500 sc

Tłumaczenie(według translste google): Znowu brak tłumaczenia.

Do czego może służyć?: Miejsce jakiegoś spotkania. Element dopełniający film, czyli musisz przejść obok niego, aby dojść do parku.











Już z tych teł można stworzyć dobry film. Ja sam na początku przygody z MSP używałem ich. Wiem, że pominąłem tła dla VIP, ale post robiłem z myślą o nie VIP, żeby pokazać, że nie będą VIP też można ;).
Kolejnie szalenie ważną rzeczą w filmie jest ortografia i interpunkcja. Jeśli nie znasz pisowni wyrazu lub nie jesteś tego pewien poszukaj wyrazu pokrewnego, sprawdź pisownie w słowniku, a najszybszym sposobem jest wpisanie wyrazu google, wtedy pojawi się poprawna pisownia.
Jeśli mowa o interpunkcji tu jest trochę trudniej, bo googlach nie wpiszesz , i nie wyskoczy Ci jego pisownia, ale poddam Wam podstawowe wyrazy przed, którymi stawiamy przecinki, a więc są to, a, żeby, że, który, bo, gdyż, więc, także, która, dlatego że, aby, czyli, niż.
Ale najpewniejszym sposobem, żeby uniknąć błędu jest budowanie zdań pojedyńczych, czyli takich, które zawierają nie więcej, niż jeden czasownik w formie osobowej.
Istotną rzeczą w filmie jest jego długość. 
Co chętnej obejrzysz film, który ma 3 min, czy który ma 5 min. Dłuższe filmy się nudzą, bo po pewnym czasie nad zwyczajniej oglądamy, bo musimy lub po prostu go wyłączamy.
Dlatego najlepszy czas filmu to 2 do 3 min. 
Ostatni szczegół, czyli wizytówka naszego filmu. Co z tego, że stworzymy świetny film, a ma on mało zachęcający tytuł. Znam to po sobie miałem dużo filmów, które ludzie oglądali, ale tylko czasem. 
Dlatego stwierdziłem, że muszę mieć tytuł, który odróżni mój film od innych. Sami pomyślcie co chętniej obejrzycie film pt: ''Kłótnia Przyjaciółek'' czy ''Dziadek Stefan w krainie Jednorożców''. Dlatego chcąc nie chcę to od tytułu zależy czy nasz film zostanie obejrzany czy nie. 
Wiem, że są takie momenty, że chce się przestać tworzyć te filmy i zrobić dla swojego spokoju seki, ale nie poddawajcie się którego dnia wasz film też kiedyś będzie znany jak mój i tego Wam życzę. 

To byłby mój bardzo długi poradnik. Cieszę się jeśli go przeczytaliście do końca, a teraz pora na sesję ''I Love Fast Food''. Tak się prezentuje całość:


Według mnie całość fajnie ze sobą wygląda. To mój pierwszy look, który dla Was prezentuje, z którego zrezygnowałem z przesadnej ozdobności, która zawsze daje. Cenę 1775 sc można zniwelować do 1350 sc, a wystarczy stworzyć identyczne spodnie w design studio za 50 sc. 

Jak na razie ta wersja mi się najbardziej podoba, a teraz następna:



Wersja ładna i spokojna. Fiolet w połączeniu z białym wyszedł cudownie. Po prostu nie wiem co powiedzieć.

Kolejna wersja, już druga:



Wystarczy zmień jeden kolor i wprowadzamy dla look'u zupełnie nowy wygląd. Kiedy krążyłem po palecie kolorów znalazłem ten kolor. On jest świetny. Chyba w tej wersji odbędzie się sesja ;).

Ostatnia wersja:


Świetna wszystko pasuje i wygląda cudnie. Nic dodać nic ująć.

Rzeczy, które użyłem:
Włosy - Date Night
Koszulka - Luv Burgers
Spodnie - Monochrome Man
Buty - Gold Dancers  

I paleta kolorów:




Pomarańczowa ramka - oryginał
Czarna ramka - pierwsza wersja kolorystyczna
Niebieska ramka - druga wersja kolorystyczna
Brązowa ramka - trzecia wersja kolorystyczna

Na sam koniec sesja:












Jak mówiłem sesja się odbyła w tej drugiej wersji kolorystycznej. Ona jest taka szweet XD. Nie mogłem się oprzeć. 

Dobrze teraz trochę wyczekiwane kwalifikacje konkursowe, a więc wziąłem 10 osób, a nie 20, gdyż nie miałem tyle zgłoszeń i za długi był by konkurs, a oto osoby, które się zakwalifikowały:

Maturynkaxpp
OlciaaXDe
Sandra9879
Messi550
verlin!
Bellla Hawen27
lolkidwa
patrysia1541
EmilyD
wikaa323
 
Jeśli czyjąś nazwe źle napisałem to proszę wybaczcie mi, ale dziś bardzo dużo pisałem i wiecie, ale wszystkim pozostałym uczestnikom, którzy chcieli wziąść udział, a się nie zakwalifikowali bardzo dziękuje za udział i serdecznie Was pozdrawiam.

Jeszcze raz cieszą się, że przeczytaliście mojego gigantycznego posta. Mam też nadzieję, że mój poradnik co do filmów się Wam przyda, a jeśli chcecie to napiszcie mi nazwę Waszego filmu to jak będę miał czas to chętnie go obejrzę i jeśli lagi mi na to pozwolą ;).

A teraz nuta na dziś, która wybierała Królewna G79, a nutą na dziś jest Avril Lavigne - When you're gone

 
Na dziś to wszystko i wreszcie zmieniłem podpis:




PS. Tak wiem mogłoby paru rzeczy nie być, ale znacie moją pstrokatość.
PS.2. Kolaże już nie długo ;) 

19 komentarzy:

  1. Jezus O.o przeszłam !! Świetny post. Co do męskiej mody masz talent ;)
    ~Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć przeczytałam to i ja tam jestem !!! Thx ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zakfalifikował mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz ze znasz ortografie itp. a 'niedlugo' napisales oddzielnie;_; w poscie tez jest duzo bledow, np.- bezblednie napisales oddzielnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od kiedy bez błędnie piszemy razem ;-;.
      W języku polskim nie ma żadnej zasady co do bez (taki mi się wydaje).
      Niedługo to się zgodzę, ale nikt nie pisze bezbłędnie i każdemu może się coś
      pomylić.
      Hmm... ciekawi mnie, w którym miejscu napisałem, że znam perfect ortografie?
      Jeśli znalazłaś taki fragment przytocz go w komentarzu, a nie się ludzi
      czepiasz.
      ~kik857, który wie kim jesteś i ma dość Twoich docinków, które nie są uzasadnione i wyssane z palca.

      Usuń
    2. Właśnie! Kiedy napisał, że zna ortografie perfekcyjnie downie jeden ;-;.
      Tylko się czepiać potrafisz, a podpis widać, że był robiony
      w paint, a tam nie poprawiania pisowni.
      To przykład jak świat schodzi na psy i dziecko z
      pierwszej klasy myśli, że wszystko umie i się innych
      czepia w około ;-;.

      Usuń
    3. To normalne, że czasami jakiś błąd się wkradnie, ale to nienormalne, że ty to krytykujesz. Pozdro z podłogi ;)

      ~Diana spoko123, krytyczka.

      Usuń
    4. Moja kochana krytyczka <3
      ~kik857

      Usuń
    5. Bezbłędnie pisze się razem, ale nie każy musi znać ortografię co do joty. Nie czepiam się Anonima tylko Anonima (Hyh, pierwszy to Kik857 a drugi to hejter). Zapewne ten hejter nie pisze jak pani od polskiego, wręcz odwrotnie i chciał się popisać.
      Taa... Kik nie robi ogólnie błędów, czasem może się mu zdarzyć rozłączyć dwie cząstki (Jak bezbłędnie), ale czyta się to dobrze. Najgorsze błędy to błędy ortograficzne (Np napisać żułty zamiast żółty, to poprostu jest tak okropne że ciężko się rozczytać.). Poza tym, może Kik się spieszył i spacja wskoczyła tam gdzie nie potrzeba?
      Posty Kika dobrze się czyta bo są przejrzyste. Nie czepiajcie się błędów i nie wytykajcie ich palcami, bo redaktorzy tego bloga też są ludźmi i mają uczucia (Jak ja xD)? Co do tego koma, to mam pamięć fotogeniczną czy jak jej tam, i kiedy coś jest napisane z błędem, źle to dla mnie wygląda. Trochę się rozpisałam... xd
      Kik, nie przejmuj się takimi niedorozwojami co tylko chcą zrobić innym przykrość. Naprawdę.
      ~ Kathey ♡

      Usuń
    6. Teraz paczam że anonim to nie anonim xd.

      Usuń
    7. Wow, Kathey lepiej bym w tego słowa nie obrał ;).
      Dziękuje, że masz mnie za człowieka.
      Dziękuje za te komplementy co do postów miło mi ;).
      A ten podpis pisałem o 20 wieczorem i mój mózg był zryty po całym dniu pisania i pracy.
      A podpis robiłem z myślą o Tobie ;).
      W sensie tym, że masz podobny XD.
      A Anonima zmieniłem, bo był nie tematyczny i do niczego nie zawiązywał, a Normalny mam na czacie.
      ~kik857, który nie może się doczekać posta Kathey.

      Usuń
    8. Dziękuję za kochaną krytyczkę i .. Dobra nie ma co dodać xD. Po prostu dzięki xd.

      ~Diana spoko123 zaszczycona.

      Usuń
    9. Nie z czasownikami piszemy oddzielnie anonimku

      Usuń
  5. Hmmm......zobacz może nutę Michaela Jacksona Black or white

    ~Kiciax1220

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za to, że wybrałeś moją propozycję na nutę. Dziś zaproponuję Ci piosenkę Ellie Goulding- ,, How long will I love you". Może ją znasz, bo już kiedyś w twojej nucie kojarzę jej piosenkę. To było chyba Home. Ta piosenka jest moją ulubioną pioenką. Też jest z wolna smutna, ale gustuję w takich depresyjnych utworach. Wiem,że nie możesz mnie jeszcze raz wybrać, bo chcesz dać szansę innym.
    ~ Królewna G79
    PS. Sory za błędy i tak długi komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże... Przestańcie z tym ,, Dziękuję , dziękuję" to się robi kwaśne :/ I jeszcze to , że wszyscy się sobie podlizują.
    ~ krytyczka

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!