piątek, 11 lipca 2014

Jak przechytrzyć ,,system nicków''? + to, co z tym lipcem do końca będzie... XD


   Cześć!  Z tytułu wynika, że przygotowałam dla Was kolejny poradnik. Ale zanim go wstawię, dam (niestety) ogłoszenia.

Wróciłam z wyjazdu ,,integracyjnego'' (o ile siedzenie w odcięciu od świata internetowego i komórki można nazwać integracją...), lecz...wyjeżdżam znowu. Przepraszam wszystkich redaktorów i czytelników bo wiem, że rzadko piszę. Decyzja została podjęta ,,już-teraz-ZARAZ!!!'' (coś na tej zasadzie XD) i teraz znów znikam na tydzień. Albo na dwa.

   Teraz przedstawię Wam owy poradnik- pewnie większość z Was uzna to za coś początkującego, ale także wartego uwagi.
Ale najpierw pokażemy, jak Mieciu ten system przechytrzył...


   No i screen, który świadczy, że to było przechytrzenie (jak ktoś nie widzi nicku- ,,Iggy Azalea''. Moja ulubiona :)) :


   ...i tutaj właśnie wiele tych ,,Iggy'' jest. Jak więc dokonałam, bym mogła mieć taki nick?

   Wystarczy wstawiać zamiast litery ,,i'' małe ,,l'', bądź na odwrót- zamiast dużego ,,i'' małe ,,l''. Tak właśnie powstała moja nazwa na tamtym koncie, składająca się tak naprawdę (pisane tak, by było widoczne) : ,,LGGY AZAiEA''

No i na tym zakończymy dzisiejszy poradnik. Mam nadzieję, że pomogłam w sprawie ,,podrabiania nicków'' sławnych piosenkarzy.

   Ale dodam, że wcale tym postem nie chcę, by bardziej popularne stało się ściąganie nicków MS. Bo to jest po prostu...nie na miejscu.



P.S. W sprawie loga- tak, robię je w paincie. Jest tam więcej możliwości i wygodniejsza opcja rozmieszczenia. 
Poza tym ,,użytkownik'' komputera, na którym miałam potrzebne programy, zepsuł się. Rodzice zwalają winę na simsy...
   Oczywiście postaram się stworzyć logo, lecz bez potrzebnych programów (komp taty to tylko ,,Wiedźmin'' i inne takie, więc i GIMP-a nie ma) udaje się zrobić tylko z tekstem, a mi zależy na screenie MovieStar. Więc dopóki ,,tamta część komputera'' nie zostanie naprawiona, pozostało mi korzystać z painta.



 
 

12 komentarzy:

  1. Super post Ref ;)
    Czekam na więcej. Ciekawy poradik do zobaczonka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER POST MIETEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post Reff $-$
    #PoZdRo
    ~sweet elena (se)
    Czyli Oldziaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładną bluzkę ma tamta Iggy xD .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post ^-^ Tylko tyle mi przychodzi do głowy do skomentowania xD

    ~Anka twoja Fanka (Refferinators)

    OdpowiedzUsuń
  6. System sie psuje od simsy ja tez tak mialam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak chcesz ja ci moge zrobic logo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Logo możesz robić w pizap.com - ja tam robię i jest tam najwygodniej.
    Niektórzy też robią w sumopaint.
    Pozdrawiam
    ~Malinasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post Reff.
    Ja tak robię żeby ominąć cenzurę, hłyhły.

    #Katheja

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ciebie Reffs lubię najbardziej ♥!
    Refferinators ♥
    ~Do zwarjowania22 która dostała od kilku osób skargi że wpisują "do zwariowania22 " i nic nie wyskakuje :'D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!