piątek, 11 lipca 2014

Real Fan Summer ~ Look

   Cześć! Przepraszam Was za to, że dawno nie pisałem ponad 12 dni. Spowodowane zostało to tym, iż miałem trochę wyjazdów, spotkań i pilnych zajęć, że nie było na to czasu, a jak już owy czas znalazłem to chęci.
   Jednakże dziś przygotowałem dla Was nowy look, pt: ''Real Fan Summer'', co znacz po polsku ''Prawdziwy Fan Lata''. Nazwa idiotyczna, bo miałem pustkę w głowie co do nazwy. 
Tak prezentuje się całość:



Całość wyszła według bardzo ładnie. Do kompletu nie dałem żadnych dodatków, bo bez nich by się prezentował lepiej, niż z jakimś pierdołami.Tych włosów użyłem po raz pierwszy, przyznam się,że nieźle wyglądają.Kolory wybrałem dość dziwne, ale nie wiedziałem co ze
sobą zmieszać. W końcu mamy lato, czyli tworzymy kolorowe looki.
Na ciemne i szare przyjdzie czas zimą. 


Buty- proste, nie pstrokate. W sam raz na letnie wieczory.

Bluza- krótka, lekka i wiewnna.

Włosy- krótkie, dobrze ułożone.

Spodnie- proste i ładne.

Cena - niska, może być jeszcze niższa, jeżeli zrobimy spodnie w DS, wtedy cena wyniesie 1275 sc.




Inne wersje kolorystyczne:

 Ciemna wersja dla osób, które niekoniecznie lubią jasne barwy. Bardzo mi się podoba. 


Dziś tylko jedna wersja, bo nie mam za dużo czasu. Sesja:


To na dziś wszystko dzięki, za przeczytanie. Macie jeszcze nutkę:

 
                                    



13 komentarzy:

  1. Look się wspaniale prezentuje. A do tego jest neonowy *-*
    AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny look, ale wydaje mi sie, ze nazwa powinna brzmiec "Real summer fan". Czekam na kolejne posty, pozdro
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio post *-* Czekam na więcej :*
    -Kubonators
    (Werka MSP) ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look,ale ja bym zrobiła bananowo niebieska xD Pozdrawiam kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look nazwa pasuje ps:na msp nazywam się petro5

    OdpowiedzUsuń
  6. Post mi się podoba, look też, tylko czm tak mało wersji? Lenisz się? XD

    ~Duśka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Look *-* Niezbyt go ocenie, bo nie umiem zbyt oceniać męskich Look'ów xD Sesja też fajna c; Przy Okazji dzięki, że dałeś tą piosenkę, bo jej szukałam :>

    ~Anka twoja Fanka (Kubonators)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look :) ten ciemny jest ładny

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!