piątek, 11 lipca 2014

Co na TOP'ie #2 + Nuta

Hey.

Przepraszam, że posta nie było od trzech dni. Nie mogłam go napisać, ponieważ byłam z mamą u lekarza, a także okazało się, że jestem chora, to znaczy mam problem z uchem. Bardzo mnie boli, stosuję lekarstwa. Hihi. :x

Dzisiaj, zajmę się dalszym ciągiem serii "Co na TOP'ie". Sama, jestem ciekawa, co teraz zostało docenione, przez użytkowników MSP. Zacznę jak zwykle - od ArtBooków. Ogólnie - nie wierzę własnym oczom. Tytuł Arta, napisany małą literą. Czy tak trudno zrobić wielką literę na klawiaturze komputera, bądź laptopa? Chyba nie. Art, wykonany przez klaudunię454545, "oddam za seki!". Zobaczmy, co jest "w środku".

Hmm... Nie wygląda źle, jednak Hanka, zawsze musi przyczepić się do interpunkcji, ortografii i tym podobnych. Rażą mnie błędy. Szczególnie, zdziwiłam się, że praca z taką ilością błędów, znajdzie się na pierwszym miejscu w TOP. Jak można napisać słowo "rzadko", z "ż"? Boli mnie też, słowo "wchodze". Nie zamierzam wytykać interpunkcji...

Klaudunia, moim zdaniem, dostała tyle love it, za to, że ODDAJE RZECZY. Ja, niestety nie polubiłam pracy.


Pora na film. Pierwsze miejsce w rankingu, zdobyła 8lat amelia, z filmem "6Wybacz mi córeczko". Tutaj, mogę się przyczepić tylko, do interpunkcji. Czasami zabrakło kilku przecinków. 
 Świetny film, wzruszający. Ta część, opowiada, o małej dziewczynce, która polubiła jej gosposię, i dowiedziała się prawdy, że sprzątaczce odebrali córkę, gdyż nie umiała się nią zajmować. Warto oceniać na pięć gwiazdek. Amelia się postarała. :)

Look, look, look. Pierwsze miejsce, z wynikiem sześciuset love it, jednym zakupem, otrzymuje TwojaGirl;). Tytuł: |56| Lana Del Rey - #Born To Die (płyta). Jestem zachwycona twórczością! JA KOCHAM LANĘ DEL REY (LIZZY GRENT)! Wygląd otfift'u:


Wyszedł ładnie, jednak autorka, nie dobra ubrań, w stylu Lany. Szkoda. Ubiór i tak mi się podoba! Koszt look'a, wynosi trzy tysiące siedemdziesiąt pięć starcoins. Drogi. Niepotrzebnie, dodane zostały niektóre szczegóły, takie, jak tatuaż z napisem "♥ Football".

Doceniam twórczość TwojejGirl;), ponieważ niewiele osób na MovieStarPlanet, lubi piosenki Lizzy. Look w jej stylu, jest trudny do zrobienia, a także nigdy przedtem nie widziałam takie ubioru. Gratuluję pomysłowości!


Z przyjemnością dałam love it!





Aha, nie mogłam się powstrzymać, przed dodaniem nuty. :) Chyba jest mało znana, jednak bardzo ją lubię.


Miłego słuchania, pozdrawiam!




16 komentarzy:

  1. Pierwsza! Hihihi xD Jak zawsze super post, moim zdaniem arty takie jak ten są .....Dobra, szkoda mojego pisania. Haniu bardzo Cię lubię. Piszesz świetne posty, masz talent.
    ~~cynia3 (♥)






































    OdpowiedzUsuń
  2. Fajoooowy post:) Koffam cje<3 Jesteś najlepszą redaktorką na tym blogi tak jak Katheja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj Haniaczuś: klaudynia to hakerka:( Ona smakowała mi konto ale je odzyskałam:) Uważajcie na nią! Jeśli wdajecie się z nią w rozmowę jest duże prawdopodobieństwo że was shakuje!!! Powiem wam mą historię z nią: Znałam madzie którą kochałam jak siostrę. Po kilku dniach na madzi konto wlazła sandra czyli klaudynia. Po kilku dniach chciałam wejść na moje konto i nie mogłam. Wchodzę na inne konto na kompie i patrze wygląd zmieniony! Potem sandra oddała to konto madzi która napisała do swojego chłopaka na msp LoveGosc że to ja madzia pati oddała mi to konto. A to nie prawda!!! A skąd to wiem? Otóż odzyskałam konto:) Co prawda poukradała mi trochę ciuchów ale jestem szczęśliwa że odzyskałam konto:)

      Usuń
    2. Klaudunia nie klaudynia co ja gadam?:)

      Usuń
    3. Ale ze ja? Ja nie jestem hackerem.

      Usuń
    4. A soreczka to ja cie musiałam pomylić z inną klaudunią:)

      Usuń
  3. Dziękuję za informacje, pochwały, cieszę się, że mnie polubiliście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post,bardzo ciekawa seria!Pozdrawiam/kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post *-*
    Loffe, Loffe i jeszcze raz Loffe !
    #PoZdRo
    ~sweet elena (se)
    Czyli Oldzia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ^-^ Dla mnie ten Art to zwykły Fejm ;-; Look byłby dla mnie na 6, ale oczywiście musiał ktoś to zepsuć bardzo często jednak niestety tak jest, że ludzie dają BEZ POTRZEBY TEGO WĘŻA NA NOGĘ I SERCA jak mnie to frustruję -.- Ja tą piosenkę dobrze znam *-* Nawet była w ''Twoja twarz brzmi znajomo'' xD

    ~Anka twoja Fanka (Haniaczonators)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post zakoffałam sje w nim <333333 Jesteś super redaktorką! Koffam twoje posty ;* hłehłe

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!