wtorek, 8 lipca 2014

Wyjazd do Krakowa + wywiad.

Hej! Myślę, że nie chcecie czytać o moim wyjeździe do Krakowa, co? A w skrócie xD. Zwiedzaliśmy wszystko, a mamie spodobał się smok i chodziliśmy tam codziennie na wawel, w sumie fajnie. Spaliśmy w hotelu, ale tam było ślicznie *-*! Oj, tak się wyspałam XD. Były 2 pokoje, jeden wielki, a drugi malutki ;c. Ja spałam oczywiście w malutkim. W Krakowie było cudownie! Pogoda dopisywała, jakoś było miło i nie leniłam się C;. Jeszcze nie wiem, czy gdzieś pojadę, wiecie jak to jest z moją mamą, z dnia na dzień może zrezygnować z wyjazdu, albo z dnia na dzień pojechać gdzieś. Postaram się zrobić takie notki, właśnie na wypadek wyjazdu, ale nic nie obiecuję. Dobra, z wycieczki tyle ;*. I teraz muszę coś wyjaśnić, żeby nie było :
-na MSP wchodziła moja koleżanka z klasy, NIE JA!
-może kogoś dziwiło, że byłam na chacie, więc wyjaśniam. Mam taką aplikację, za którą płacę, aby można na blogach mieć chat xd.

Chyba tyle XD. W tym blogu nie widzieliście jeszcze mojego wywiadu, więc o to wywiadzik z ! Andzela !

D - Diana spoko123, czyli ja. 
A, czyli ! Andzela !

D:Hej, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad? 
A:Spoko.
D:Dobra, dzięki ;*. A czy to konto to Twoje pierwsze konto?
A:Nie, jest to moje 2-gie konto, na którym gram. ^^
D:Okej ^^. A masz jakiś styl ubierania? Jak tak to jaki? ;D
A:Nie, wiecznie zmieniam styl, raz czarno-biały, a raz kolorowy, czyli jak teraz (oczywiście bez brody) xd. W wakacje postanowiłam mieć różnokolorowy styl :). 
D:Ja mam tak samo xD. A inspiruje Cię coś w stylu ubierania?
Szczerze mówić, chyba nie. Idę do sklepu, wybieram co mi się podoba i po prostu kupuję. 
D: Wolisz kupywać gotowe zestawy, czy kupujesz osobno ubrania?
A: Czasami osobno, lecz czasami zestawy dodaję do L.Ż , a jak mam Sc, to wtedy kupuję osobno. 
D: Spoczko ;). A grasz tylko w MSP, czy grasz też w coś innego?
A: Na MSP wchodzę codziennie, lecz czasami wchodzę na Transformice (PS. Mój nick na tfm to Mspowiczka)
D:Też gram w to i to. Mój nick to Dusjia. Myślę, że pora kończyć, chcesz coś dodać? 
A: Nie, chcę pozdrowić moje najki XD. Dziękuję za wywiad!
D:Prosze i dziękuję!

To profil Andzeli :


Dziękuję ci bardzo za wywiad! Chcielibyście może jakiegoś looka ode mnie? Jeżeli Kathey się nie obrazi.. :).

Paa <3




EDIT : PACZAJCIE CO ZROBIŁAM Z M&M <3.

Sorki za krzywość xD

9 komentarzy:

  1. "Zwiedzalismy wszystko, a MATCE spodobal sie smok.." serio? Matce? Chociaz w sumie lepsze to, niz nazwanie mamy stara..
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, lepiej to niż stara xDDD. :C.

      ~Duźka

      Usuń
    2. Szczeże to jako to głupio i trochę wulgarnie to brzmi... lepiej by było mamie.

      Usuń
    3. Doobram poprawię ;*

      Usuń
  2. Fajny pościk, lecz dopatrzylam sie paru błędów... Moge Ci na msp powiedziec...Ale gratki za wywiadzik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :) Jak każdy, zresztą :D
    Looka mi możesz zrobić :P
    #PoZdRo
    ~sweet elena (se)
    Czyli Oldzia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też gram na TFM nazywam sie: katheysupi
    XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!