niedziela, 13 lipca 2014

Look od Duśki - "Mint Bliss" + Znowu jadę ;C

Hej! Od razu mówię, że jadę na wieś, gdzieś do rodziny. Myślę, że pobyt potrwa może nie cały miesiąc :C. Może 3 tygodnie? Może być nawet tydzień, wiecie, wszystko zależy od pogody. Na szczęście zdążyłam zrobić tą notkę i jeszcze kilka. W każdym razie, jestem już na miejscu.
Mam nadzieję, że Kathey nie zabije mnie, że zrobiłam looka, bo od tego jest ona <3. Uwaga - więcej looków ode mnie nie będzie ;c .
Od tego są inni redaktorzy, ja będę pisać o czymś innym :). Look nosi nazwę "Mint Bliss", czyli Miętowa rozkosz. Oto look :
Przepraszam, że w sklepie :c. Cena to 2050, chyba, że spodenki zrobimy sobie w DS, więc wtedy cena wynosi 1650 sc. Nie jest to dużo C;. Robiąc ten look myślałam o lecie i o świeżości. Od razu pomyślałam o miętowej gumie do żucia. Miętowej. Tak właśnie powstał ten look. Sugerowałam się tym, że jest lato i nie może tu być np.; kurtka.


Dobrze, czas na skład looka :).


Look składa się z 5 rzeczy.
Buty - Bows n' Dots ; 500 sc.
Okulary - In Hair Glasses ; 350 sc
Spodenki K-girl shorts ; 450 sc (chyba, że zrobimy je w DS, wtedy koszt to 50 sc :c)





Bluzka - Brazillian Summer ; 350 sc
Włosy - Groovy Bun ; 400 sc. 







Paleta : 



Inna wersja kolorystyczna :

Pomarańcz *-*. Ciepła wersja idealna na lato! Tu dodałam jeszcze pomarańczowe końcówki na grzywce, co według mnie dodaje uroku dla twarzy. W okularach nic nie zmieniałam, bo po co? Nie muszą mieć według mnie pomarańczowych oprawek, bo to tak jakbym musiała zrobić pomarańczowe oczy *--* (Taa, Duśka, o czym ty gadasz!?) XD. Dobra, look w sam raz na plażę! :3.











Teraz paleta do pomarańczowej wersji :


Kolejna wersja :

Tutaj jak widać 'rządzi' fiolet. Od razu widząc ten kolor i ten look przypomniało mi się, jak robiliśmy kleksy i musieliśmy zobaczyć, co z nich wyjdzie XD. (3 klasa, lub 4 klasa ;c). Tutaj rzeczywiście, zmieniłam kolor oprawek i wyszło ciekawie. Bluzka wygląda prześlicznie! Buty nie za bardzo mi się podobają, ale może komuś przypadną do gustu ;(.


Teraz coś ważnego!

Jeżeli chcesz kupić look, musisz wejść w looki diana spoko123, kliknąć na pierwszy "####." (taa, kratki). W tym look'u są inne buty, więc musimy je zamienić, oraz zmienić na pasujący nam kolor. 


Tak wygląda ten look, musimy go kliknąć, wybrać odpowiednie kolory i zmienić na buty, te który wam pokazałam, chyba, że chcecie jakieś inne. (Jakby co, nie dopasowywałam kolorów, do tego looka, tylko chodziło mi o rzeczy ;))




PS. Przepraszam, że od kilku dni nie było ode mnie postów, ale wtedy robiłam właśnie te posty, aby się opublikowały podczas wycieczki! :C. Po wyjeździe dostosuję się do grafiku! Chyba zrobię nowy, ponieważ, aktualny grafik jest trochę błędny (Nie będzie serii "Warto zobaczyć" :C. )

5 komentarzy:

  1. Pierffsza <3 Ostatnio często mi siem to zdarza xDDD Duśooo pięnkny look. Bustwię ciem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look, tylko te buty mogły by być inne ;) Mam nadzieję że twoj wyjazd to będzie tylko tydzień :c
    (za wszelkie błedy w komie przepraszam, ale piszę z komórki :p)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsza wersja fioletowa <33
    Ja też jutro wyjeżdżam. Ale nie pomyślałam o ,,systemie'' publikowania wcześniej postów...
    Look ogólnie śliczny. Podoba mi się, jak dodałaś te okulary do koka. Dopełniły ,,wakacyjny efekt''. :)

    ---Natalka, co Dusię uwielbia (czekaj...a jak się nazywał twój fandom? XD )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarta!! Fioletowa wersja najlepsza i najładniejsza..Mam nadzieję, że pogoda nie będzie zbyt ładna(nie obraź się, chcę tylko żebyś szybko wróciła XDD).
    Przepraszam za błędy( jeśli jakieś są)
    piszę z komórki.
    ~ monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!