wtorek, 1 lipca 2014

Prawdziwy Fejm czy przypadek? - Artbooki ~ Nowa seria.

Tag, jednak Laniacz będzie robiła posty we wtorki. Będzie to seria "Prawdziwy Fejm czy przypadek". Raz będą Arty, raz Looki, raz filmy. Oczywiście seria będzie w poniedziałki i we wtorki. XDD. Dalej, o czym ona będzie? Będę oceniała 3 "najlepsze" z TOP Arty, Looki bądź Filmy z tygodnia. Co wy na to? Na końcu wybiorę, czy to zasługuje na Fejm, czy jest to czysty przypadek, że się znalazło to w TOP.
Najpierw, ARTBOOKI!

1 miejsce w TOP:
Nazywa się on "Ile to jest". Serio? Żałosne :) Babka robi "Ile to jest", daje działanie, a pod spodem, dosłownie, pisze ile to jest! BARDZO SIĘ WYSILIŁAM. Jakieś badziewne, podstawowe tło, kilka zdań, i już, uwaga uwaga... 2174 love it i 1945 komentarzy! No ludzie! Nie widzicie, że nad tym spędziła najwyżej PÓŁ GODZINY MAX?! A lovki dajecie jak opętani. Kompletny Przypadek.

2 miejsce w TOP:
Jak ja kocham wymuszanie lajków. Nazywa się on "wróżba". Tak, z małej litery i w TOP. Jeju, napisanie kilku zdań, wróżba, którą każdy zna, i jakieś kwiatki. No proszę... chodź pewno trochę więcej zajęło czasu. No więc rozstawienie arta:
1. TYTUŁ
2. WYMUSZENIE LAJKA
3. JAKIEŚ PIERDOŁY, CZYTAJ WRÓŻBA
4. REKLAMA
5. PODPIS
Myślałam, że to będzie jeszcze "Uszanujcie to! Robiłam to ponad 3h!" JEJU, LEŻĘ. Czysty przypadek, robię lepsze arty B). Fejm Laniacz? Czyżby?

3 miejsce w TOP:
Pomijam, że to mój znajomy... XDD. Więcej użytego pomysłu, takiego jeszcze nie widziałam. Najpierw pomyślałam "Jakie badziewie, powstawiane ciasta i tyle". Ale jest to ciekawe, bo codziennie pojawia się nowy, a co 50 lov 1 ciastko/cukierek znika. A chodzi o to, żeby wszystko znikło. Doprawdy ciekawe. Skończy się to? XDD Fejm, lolz. Taki średni, ale jest.

OCENA:
FEJM (1 MIEJSCE) - ART "ŚWIAT SŁODYCZY" AUTOR: VIETNAM
Czysty Przypadek (2 Miejsce, nie takie najgorsze) - ART "WRÓŻBA" AUTOR: OLCIAWOW106
CZYSTY PRZYPADEK (OHYDA) - ART "ILE TO JEST?" AUTOR: BARRULLAWERA

A jednak wszystko było na odwrót. 3 miejsce 1, drugie pozostaje na tym samym, a najlepszy art w tygodniu jest na 3 miejscu (według mnie). A Wy jak myślicie?
Tym kończę tego posta, króciutki, ale jest ocena.
Skończyłam z błędami, niektórym to przeszkadzało, a czasami wolę pisać normalnie. XDD

Pozdrawiam,
Nowe logo, takie mroczne. Podoba się? :)

WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI! NIE MA KRATEK, SĄ OSTRZEŻENIA!
DOWÓD:

14 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz na MSP fajny post

    By: Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zresztą lanaq ty zawsze ładnie wyglądasz :)

      Usuń
  2. Laniacz, ciekawe kto ci podał pomysł. XD
    -rihana 1212

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Laniacz, że raz na pierwszym miejscu był art z wymianą O.O Co do postu Supi.
    -WizzyGirl twoja kochana Babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Post ^.^ Jak zaczęłam czytać ''WIADOMOŚCI Z OSTATNIEJ CHWILI'' to poczułam się jak by była 19 i leciała ''Uwaga!'' xD Fajnie wyglądasz (jak zawsze xD) ;3 Fajne Logo ;*

    ~Anka twoja Fanka (Lanianators)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woałąm kratki :/ Bo te ostrzeżenia to trochę brzydkie :/ Ale fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej , fajny post - jak zawsze LANIACZONATORS <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam ci juz na msp ze cie uwielbiam,ale to powiem a raczej napisze jeszcze raz,UWIELBIAM CIE !!!!Post super i logo tez<33

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria, nie mogę się doczekać filmów.
    I rzeczywiście mrooocznie 0.0
    Laniaczonators łączmy się!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ten 1 się podoba. Inteligętny art! Dałam love it!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ostrzeżenia za czekolada są?

    OdpowiedzUsuń
  11. Och... No co ja mam się podpisywać? Koffam cię Laniacz :D
    Pozdro od Landrynki :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!