wtorek, 1 lipca 2014

Mój wywiad + ja

Hey.

Na wstępie, chciałabym bardzo podziękować Abi, za przydzielenie mi funkcji wakacyjnego redaktora. Cieszę się, że mam szansę dzielić się z Wami instrukcjami, newsami, a także moimi przemyśleniami, na temat poświęconej blogowi gry.


Zauważyłam, że po odejściu Muffs, na blogu zmniejszyła się ilość wywiadów. Postanowiłam wykorzystać tę sytuację, i przeprowadzić wywiad z męskim redaktorem bloga - Kubą. Zapraszam do przeczytania!

Literą "H", oznaczała będę moją wypowiedź, a literą "K", wypowiedź Kuby.

H - Hey. Czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad, na potrzeby bloga?

K - Pewnie. :)

H - Kiedy zacząłeś swoją przygodę z grą MovieStarPlanet?

K - Według mojej pamięci to we wrześniu 2012, ale MSP pokazuje mi, że w styczniu 2012. :P

H - Przyznam, że grasz już dość długo, ponad dwa lata. Ile leveli w tym czasie zdobyłeś?

K - 24. 8-)

H - Czy podczas swojej gry, robiłeś jakieś dłuższe przerwy? Jeśli tak, to jak długie?

K - Miałem trzy długie przerwy po trzy miechy.

H - Czy na msp jesteś znany, czy szanowany?

K - Kiedyś byłem znany i byłem w TOP, a teraz jestem szanowany xD.

H - O, gratuluję sławy! Czy prowadzisz jakieś blogi, oprócz tego?

K - Nie.

H - Jaki jest Twój rekord wyświetleń filmów, Twojego autorstwa?

K - Około więcej niż 10 tysięcy, a mniej niż 12.

H - Moje gratulacje! A najbardziej okazała ilość love it na Artach?

K - Coś około dziewięćdziesięciu. A i dziękuję za gratki. xD

H - Nie ma za co. :) Od kiedy jesteś redaktorem na blogu Abieski?

K - Od kwietnia tego roku :).

H - Jak podoba Ci się Twoja rola?

K - Bardzo xD

H - Podasz jakieś powody, z jakich lubisz tu pisać?

K - Hmm... bo są mili ludzie i cieszę się, pisząc tu różne rady i instrukcje, bo wiem, że jakaś moviestar i pomagam jej, jak np. się ubrać itp...

H - Myślę, że tyle wystarczy. Czy chcesz kogoś pozdrowić? :)

K - Wszystkich z czatu, całą ekipę bloga i wszystkich komentujących i czytających.

H - Dobrze, dziękuję za wywiad. :*

K - Bardzo proszę.


Nastąpił moment, w którym muszę uczynić powinność - pokazanie mojej twarzy. Mam nadzieję, że nie ocenicie mnie po wyglądzie. Gdybyście to zrobili, na pewno znienawidzilibyście mnie. Może krótka ulotka? Tak, z pewnością się przyda.

Przed obejrzeniem mojego zdjęcia, skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż zagraża ono Twojemu życiu lub zdrowiu!

Nie odpowiadam także, za Wasze krzesła, z których pospadacie oraz Wasz uszczerbek na zdrowiu! Przyglądajcie się:



Jestem piękna, niczym królowa Anglii w młodości. (TAK, TO BYŁ SARKAZM) 

Jak widzicie, mam za duże oczy, brzydki nos. Do tego dodam, żebyście nie zwracali uwagi na moje pryszcze na czole i nosie. Nie używam tysiąca pięciuset kremów. Jedyne, co mi się w sobie podoba, to grzywka i figura. Na grzywce, mam jedno bląd pasemko, które dodaje stylu. W figurze zadowala mnie to, że w czwartej klasie ważę dwadzieścia osiem kilogramów. Biję rekordy. XD Dobrze, nie zatruwam czytelników mną, ponieważ nie jestem zbyt interesującym tematem do rozmowy.

Pozdrawiam,


34 komentarze:

  1. Pierwsza!
    Zostaję Haniaczonators!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jupii...... juz cie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ty!
    By: Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty jesteś podobna do mnie O_O. Tyle że ja mam krótsze włosy :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz lat? O.o Fajny wywiad ;3 i Fajne Logo ;*

    ~Anka twoja Fanka (Hanionators)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodzisz do czwartej klasy i ważysz 28 kilo? Z pewnością nadwaga :D :D :D Hahah XD
    Pozdro.
    /TaCoJejSięNieChceKomentować

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Pięknie piszesz, super wywiad! Nie dziwię się że Abi cię wybrała ;D Od dzisiaj jestem Haniaczonators! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe komy! :* Kocham Was! :*
    ~Haniacz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniaczonators! Piszesz bardzo ciekawe posty, podoba mi się twój styl. Ja mam jakiś byle-jaki jakieś gówno kupa. A cytuję "chuj dupa i kamienie" mam styl. Ogólnie fajny post, wywiadu mi się nie chciało czytać, ale przeczytam. XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam cie bardziej lubić niż Kathey i Abi(1 miejsce Laniacz)!Piękna jesteś,ale serio zazdroszczę ci:(./kot bella
    -Izeł*-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniaczonator Bejbi xd Wywiad zajeeeeeeeebisty xd. Jesteś śliczna *uu* To supi że Abi Cię wybrała :)
    -Wizzol. Nadal koham Katheje i tak samo jak Haniacz jest naajlepszą redaktorką (Wliczając Laniacza,Kubę i Diane.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz bardzo dziękuję misiaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. MÓJ MONSZ B)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś ładna *u* Hanianators


    ~conversaDX

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jestes taka mila, ze ja pierdze normalnie :* Juz cie bardzo lubie. BABO, BIJESZ KATHEY NA GLOWE! (no bo poprostu mnie rozwalilas swoja sympatycznoscia.)
    ~ Rosalie35, ktora pierdzi i smierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że jestem beznadziejna i wgl. Ale jakoś mi się przykro zrobiło, wiem że Hania lepsza ale jakoś...
      Dobra ten kom. Nie ma sensu.

      Usuń
    2. Kathej, nie smutaj z powodu Kingi. Wyraziła swoje zdanie. Ty jesteś mądra, masz bardzo ciekawe posty, a ja to takie gówno trupa. :C

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! :DD

      Usuń
  17. Jesteś ekstra ja tez jako czwarta klasa a waze 28 kg •…• polubilam cie od razu °_° haniaczonator <3

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, który fandom by Ci bardziej pasował?
    Hanionators czy Haniaczonators?XDD

    OdpowiedzUsuń
  19. KINGA NIE PSZYSZŁO CI NA MYŚŁ RZE MOJEJ SZONY JEST TERAZ PSZYKRO?!!!! ZASTANUF SIE CO PISZESZ

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie smutaj. JA TO GÓWNO, TYLE.

    OdpowiedzUsuń
  21. KINGA , DOPADNE CIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ocenię wpisu, bo mi się po prostu nie podoba. Sory, nie smuć się przez wrednego glutka ;C
    Ładna jesteś, też mam niedowagę c; Tylko zastanawiam się, dlaczego WSZYSCY (Może nie wszyscy, ale ja tylko takie wpisy ze zdjęciami widziałam) myślą że są brzydcy itp. Jakaś moda? XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!