środa, 2 lipca 2014

Jak odzyskać konto? + Look VS Look

Heii!
Ładny dzisiaj dzień.
Zresztą, w końcu wakacje. Nareszcie wakacje!
Dorobiłam się świadectwa z paskiem i stypendium, nie chwalę się ale poprostu Was o tym informuję. XD
Dobra, mniejsza.
Dzisiaj przygotowałam Wam kilka sposobów na odzyskanie konta. Większość osób będzie znała niektóre z nich, jednak o jednym 3/4 MSPowej społeczności chyba nie wie.
Oprócz tego mam dwa looki. Kompletne przeciwieństwa. W komentarzu będziecie mogli zagłosować na tego, który bardziej się Wam spodobał.
Bez zbędnych wstępów, zaczynajmy!
Jak odzyskać konto?
To pytanie jest bardzo ważne i warto znać na wszelki wypadek odpowiedzi na nie.
Istnieje kilka sposobów na odzyskanie konta i podam je, mam nadzieję że wszystkie. ;)
Pierwszym, najbardziej znanym sposobem jest w menu startu kliknięcie w "Zapomniałem hasła" jeśli zostało ono zmienione.



Potem kiedy już klikniemy podkreślone wyrazy, postępujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Takim sposobem hasło i konto możemy odzyskać kiedy ktoś kto ma w posiadaniu nasze konto i nie zdążył zmienić maila.
Jednak możemy się nie zorientować, i kiedy ktoś już zmieni nasz mail? Sytuacja bez wyjścia? Nie!
Da się zmienić e-mail na ten, który był wpisywany na samym początku gry, dostawało się za to 300 sc.
Żeby przywrócić maila, wchodzimy na Msp, na inne konto niż to które ktoś nam ukradł (Zawiłe, ale zrozumiecie.), potem robimy następujące rzeczy:


Pierwszym krokiem po wejściu na Msp jest kliknięcie ikonki "Pomoc" w prawym górnym rogu ekranu.


Kiedy nasza "Pomoc" się włączy, zobaczymy takie oto okienko, z nagłówkiem "Regulamin i bezpieczeństwo".


Klikamy w "Mój użytkownik" (Zaznaczyłam go w czerwonej ramce).
Pojawi nam się podobne okno do poprzedniego, z masą tekstu. XD


Żeby wyszczególić tylko to co dla nas istotne, podkreśliłam to na czerwono. Przeczytajcie sobie, bo to was interesuje.
Potem klikamy w zaznaczone na czerwono okienko "Zresetuj hasło".


Pojawi nam się takie okienko.
Wpisałam tam dla ułatwienia to, co mamy wstukać do każdego z pól. Potem klikamy "Ok".
Na naszą skrzynkę przyjdzie mail z hasłem do naszego konta, które jest przez moderatorów zresetowane.
Tadaam! XD
Jest jeszcze jeden sposób.
Jeśli ktoś załóżmy usunie nam konto, piszemy maila do Support.
Mogą nas poprosić o potwierdzenie tego, że to konto jest nasze. Informacje potrzebne do tego aby zadowolić Moderatorów są następujące:
  • Hasła, które były używane do zabezpieczenia konta.
  • Być może maile.
  • Ostatnie, co ważne, a właściwie najważniejsze: DOWÓD ZAKUPU VIPA.
Jak to ma wyglądać?
Kiedy kupimy Vipa, jest okienko z mailem.
Wpisujemy tam swój mail, a kiedy już go wpiszemy przyjdzie na niego mail od Supportu czy tam czegoś.
ZRÓBCIE SCREENA I ZAPISZCIE NA KOMPUTERZE A DLA PEŁNEGO BEZPIECZEŃSTWA NP. NA PENDRIVIE.
Możecie też walnąć sobie screena z Msp, co szczerze polecam.


Wchodzimy w ustawienia i w "Moje płatności"...


Tak to wygląda, ale nie jest zamazane XDD
Musiałam to zamazać, wybaczcie. XDD
No to chyba mniej więcej wiecie jak odzyskać konto?
Mam nadzieję że tak.
Możemy teraz przejść do drugiej części posta, a mianowicie "Look VS Look".
Zasady macie wyżej. ;)
Więc dzisiaj looki, które się zmierzą noszą nazwy:
1. I Am Your Biggest Nightmare - Jestem Twoim Największym Koszmarem
2. Thinking About You - Myśląc o Tobie
Looki prezentują się następująco (Chyba domyślicie się który jest który. XDD):

Dobra, to ogółem. Ten po lewej to I'm Your Biggest Nightmare, jest to look, hmm... Niegrzeczny. XD Rogi i wysokie buty, Katheja Diabolica. XD
Ten po prawej jest to look bardziej jak dla aniołka. Ładny, dziewczęcy, delikatny.
To, że w obu są te same włosy, wywołało we mnie myśl "TRANSFORMAACJAA" XDD
Wiem że dziwne skojarzenie. XDD
Sukienka w tym pierwszym od początku bardzo mi się podobała aczkolwiek jest z lekka droga.
W tym drugim był to unikat. Jeśli odejmiemy te jakby falbanki, możemy zauważyć że jest to korpus unikatu! Tego kombinezonu z kokardką. Ależ to wyjasniłam, heh XD
Obydwa mi się bardzo podobają.
Może jednak nie będę już gadała więcej o lookach, tylko przejdę do składów.







Więc... Trochę drogo. 7 diaxów i 2100 sc. Jednak jest to w sumie do uzbierania.
Rozwaliła mnie cena różków... 150 sc. XD
Jednak te cienie do oczu za 550 sc... Żenada :X

Tutaj mamy lżejszą cenę niż poprzednio.
1675 sc to nie jest dużo, cena jest wysoka ze względu na włosy. Z zamiennikiem który mamy... Komplet kupilibyśmy za 1025 sc!





Teraz inne wersje kolorystyczne obu looków.

 I Wersja kolorystyczna

Cudo! *o*
Strasznie, strasznie mi się podoba.
Taka... Delikatna wersja diabła. XD
Ujmę to tak.
PASTELOWA.









 II Wersja Kolorystyczna

Cudna!
Rude włosy, a taki ładny look.
Chociaż lubię rudość. <3
Bardzo, bardzo mi się podoba i zrobię kiedyś looka o takiej właśnie kolorystyce.









 III Wersja Kolorystyczna

Fioletowaaa! ^o^
Ładna, ale najgorsza ze wszystkich które podałam.
Może dlatego że WCALE nie oddaje wcielenia diabła, występuje w kolorach bardziej adekwatnych do anioła - Biały i fioletowy.

 I Wersja kolorystyczna

Fioletowa koloryzacja, ciemniejsza niż ostatnia w pierwszym looku.
Ładna, kolory bardzo pasują do całokształtu looku.












 II Wersja Kolorystyczna

Śliczna *w*
Taka...
Fioletowo - Różowa?
Wiśniowa?
Nie mam pojęcia jak to ująć, ale bardzo trafia w moje gusta.




III Wersja Kolorystyczna

Śliczna, chyba najładniejsza z innych wersji.
Niebieska, intensywna barwa, ale nie zbyt intensywna.
Idealna dla tego looku.














No to jeszcze palety.

Niebieska ramka - Oryginał
Zielona ramka - I Wersja
Czerwona ramka - II Wersja
Żółta ramka - III Wersja

Zielona ramka - Oryginał
Różowa ramka - I Wersja
Czerwona ramka - II Wersja
Żółta ramka - III Wersja






I na koniec sesja obu looków.



 

No i jeszcze dla lepszego porównania... Wspólna sesja!


 

 

Głosujcie w komentarzach na lepszy look!
No to chyba na dzisiaj tyle.
Jeszcze podam wam link do mojego aska: >Ask<
I przy okazji... Zapraszam na mój nowy film. Nazywa się 1. Prześladowczyni. Jest to lekka wersja horroru.
Na zachętę kilka screenów z pierwszej, narazie jedynej gotowej części:





Gorąco zapraszam.
Film trwa tylko 1 minutę 50 sekund, więc nie jest to wcale długo.
To tyle na dzisiaj!
Do następnego posta!


19 komentarzy:

  1. Kathejo. Dla mnie każdy look (Twój) jest pięękny. Looki są suupi.
    -Wizzol.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne looki!
    Najlepszy chyba ten mrooczny <3
    PS. Pierwsza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak trzecia... XD. Napisałyśmy w tym samym czasie! XDDD

      Usuń
    2. Nie w tym samym czasie,bo godziny są inne.|kot bella

      Usuń
    3. 13.05 w pierwszych trzech, chyba, że miałaś na myśli sekundy xD

      Usuń
  3. Cuuuudo!!!!:3 Jednak ten look Myśląc o tobie chyba pół procenta lepszy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Katheja Diabolica górą! XDD
    Ale obydwa są śliczne. :*
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  5. Diabeł Kathey naj:3 Aniołek mi sie mniej podoba.Pozdro/kot bella

    OdpowiedzUsuń
  6. Diabełek :p Ale oba looki śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi side bardziej podoba biablica ale oba cudo ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem xd Dwa cydeńka, poźdro od Landryneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katheja diabolica naj ^^ Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kathey, KOFFAM CIĘ! <3 Dzięki tobie odzyskałam stare konto z dzieciństwa c; Bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten poradnik ;3 Oba looki są piękne, ale jakoś bardziej w ME GUSTA trafia 2 ten ''dziewczęcy'' ;>

    ~Anka twoja fanka (Katheynators) Która zawszę cię uwielbiała, ale teraz cię Koffa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę że mogłam pomóc c:

      Usuń
  11. Mam pytanko czemu Kathey ma na logo i w artach twarz vip a w sklepie nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pozostałe wersje kolorystyczne Katheja robiła chyba z innego konta (chyba).
      Przynajmniej wg bobrzego rozumowania

      Usuń
    2. Robię to z konta na którym nie miałam VIPa, bo na moim looku klikam "Kup", i wtedy już mam skład. Na głównym koncie mam twarz dla VIP. ;)
      • Katheja, która ma nadzieję że wszystko wyjaśniła. ♥

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!