środa, 2 lipca 2014

Mrs. Revenge - Look + MovieStars przelane na papier #1

Hej! Jednak i w środę coś będzie. Look to dodatek, po prostu spodobał mi się na tyle, żeby go wstawić. A seria? MovieStars przelane na papier. No oczywiście, że Rysunki! Wracam do rysunków. Dzisiaj namalowałam dwóch redaktorów, zresztą nieważne. XDD

Najpierw look. Oto jak się prezentuje:
Z tego looka jestem bardzo zadowolona. Niestety jest on dla VIP. Tłumacząc z angielskiego, znaczy on "Pani Zemsta". Nieźle, prawda? Look jest mroczny. Płaszczyk wygląda jak dla szalonego doktorka, natomiast buty z długimi sznurówkami i na wysokim obcasie dodają tego look'owi czegoś ostrego, jak np. papryczka chili. Musiałam dodać szorty, ponieważ pod płaszczykiem byłoby widać majtki :/. Włosy jak włosy, luźnie opadają , bez żadnych kombinacji, są one długie.

Skład:
Skoro look jest dla VIP, możemy spokojnie zamienić sobie włosy na VIP (50 sc mniej) i dać je na dwa takie same kolory. Spodnie natomiast zamieniamy na te z DS (50 sc), i odejmujemy cały koszt spodni, ponieważ gdy wybierzemy włosy dla VIP, będzie o 50 sc mniej (bez spodni), a potem dodać 50 sc ze spodniami z DS (50 sc) wyjdzie nam... 1425 StarCoins. Jeśli jednak mamy włosy dla Nie VIP, wyjdzie nam 1475 StarCoins. I tak jest to bardzo mała cena za look.

Inne wersje kolorystyczne:

I inna wersja kolorystyczna:
Podstawowa, czarno-biała. "Staniki nie latajo, dupy nie urywa", ale jest ona mroczna, jaka powinna być Zemsta. Prosta i Mroczna, oraz Tajemnicza.

II inna wersja kolorystyczna:
Hmm, ciekawa wersja. Mroczna, a zarazem słodka. Kusząca, ale niebezpieczna. Taka jest Zemsta.

Palety kolorów:
Oryginał:
I inna wersja kolorystyczna:

Nie muszę pokazywać, po prostu czarny i biały.

II inna wersja kolorystyczna:
Okej, teraz Sesja.

Wszystko pokażę w jednym screenie:
Wszędzie zamknięte oczy, ale mi się udało. Prawie bez błędów.

Okej, teraz rysunki.

Dla Diana spoko123:

Nawet wyszło, przepraszam za oczy. Co za rzygowaty kolor włosów :C

Dla Emily McCline:
Jaram się bluzką. XD. Znowu taki brzydki kolor włosów, przepraszam za oczy!

Dobra, muszę kończyć, bo za chwilę na basen idę.

Pozdrawiam,
P.S. 1 Do rysunków osoby z kontem Google zgłaszać się pod postem, a osoby, które nie mają konta Google a które chcą rysunek, proszę się zgłaszać do mnie (Lanaq) na MSP. Rysunki robię w środy lub w piątki albo i w środy i w piątki!
P.S. 2 Look można kupić u mnie pt. "Mrs. Revenge".

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łady look<3 I zgłaszam się do rysunku ;3 Na MSP mam nick: kami273!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny look, Laniacz. ;3 I dziękuję serdecznie za rysuneq! *O* Śliczny, cudowny, piękny, zajeb*sty. =D
    ~Emi. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaczam siebie!!!!! - alex121200 :-) pozdro laniaczo •~•

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznochy <3
    No pewnie, że chcę taki rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała rysunek. muza to zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym być narysowana xD
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do rysunku ;*
    AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny Look mroczny a zarazem stylowy. ^.^ Oryginał najlepszy *.* Z przeróbek bardziej mi się podoba wersja II bo jest mroczna, stylowa i słodka, a czarno-biały to wiesz taki Clasic C; Fajna sesyjka nieźle ci się udało z tymi oczami ;3 Ale ostatnie są otwarte (aż za bardzo otwarte xD) Ładne rysunki, fajnie cieniujesz c; Logo też Biste xP i Zgłaszam się żebyś mnie namalowała c; Mój Login Ashley919

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do rysunku *_________*
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno biała wersja <3 //LoFf

    Zgłaszam się :*

    ~sweet elena (se)
    czyli Oldzia :* (Tak, to ja się od cb zaraziłam wakacyjami itp. :D )

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!