wtorek, 1 lipca 2014

Niespodzianka + Impreza na MSP.

Hej!
Chcę podziękować osobą, które mnie popierają, dlatego przygotowałam im to..


Przygotowałam dedykację, dla tych, którzy mnie polubili i pisali miłe komentarze, jednocześnie motywując mnie ;*. Przepraszam, jeżeli kogoś tu nie ma :C.  Starałam się robić dla każdego inny, więc każda osoba ma swój "wyjątkowy" dedyk. Według mnie Lanaq i Rihana 1212 mają najładniejsze. To są niespodzianki, ale można je zamówić! Wystarczy napisać mi na pocztę na MSP, do diana spoko123, NIE W KOMENTARZU! ;).
Co musisz mi napisać :
-Login do Tw. konta na MSP,
-Styl (np. kolorowy, czarno biały, wesoły, lub po prostu napisz jakiś kolor, który ma się znaleźć w dedyku najwięcej).
-Co ma na nim pisać, ( np. Dedyk dla...., po prostu Twój nick, np. : Kwiatonators, Beliebers itd., sweet)
-Czy chcesz jakiś dodatek (np. serce neonowe, jakaś buźka itd.)

Myślę, że ktoś się zgłosi i przypominam, nie zgłaszajcie się w komentarzu! :c. Aby dostać dedyk trzeba obejrzeć film "Nieudany Casting #1", a w komentarzu napisać "Konkurs -  dedyk".

Teraz przejdźmy do drugiej części posta. Napiszę, jak zorganizować imprezę u siebie w domu na MSP.

Krok nr 1 : Napisz o tym w CTR (co teraz robisz?).
Krok nr 2 : Napisz do tych znajomych, którzy według Ciebie muszą tam być, oczywiście do tych online ;)

Krok nr 3 : Idź do swojego pokoju, zaproś znajomych i czekaj cierpliwie, aż będzie min. 5 osób ^^.

Krok nr 4 : Zaproponuj jakąś zabawę, np pokaz animek.

Krok nr 5 : Po zabawie zacznijcie tańczyć, pamiętaj, musisz być aktywna/y, pisać ciągle, aby nie było nudno ^^.

To chyba tyle ;*. Post krótki, ponieważ 3 godziny robiłam dedyki!


11 komentarzy:

  1. Dziękuję za dedyk! Ciekawy post. ALE
    ABCDNIUHUIDHIUHDIUHDUIDWHUIDWHIUDHIUD, JAKI MASZ GRAFIK MAUPO, A JA W TYM SAMYM CZASIE OPUBLIKOWAŁAM TERAZ POSTA, DOBRA, JUŻ JEST ZAPLANOWANY. xd

    ~Laniaczysko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Pozdro :3
    /TaCoJejSięNieChceKomentować <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. LUBIE CIĘ daina ! XD DIANONATORS
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dedyk! :3
    Dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki!!!!!
    (Co ja napisałam?! Przecież dzię*i to brzydkie słowo (wg moderatorów xD))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post,i fajne dedyki,podoba mi sie najbardziej dla Laniacza.Pozdr
    /kot bella

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku dziekuje, nie spodziewalam sie tego!!:*
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
  8. Cjękóiem !

    Tak, tak, to ja, Oldzia, ta wariatka, co się od Laniacza zaraziła :*

    #PoZdRo

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pościk (heh jak tościk :3 ) Pozdrowionka od Landryneczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!