poniedziałek, 14 lipca 2014

Unikaty MSP.

Hej! Teraz jestem na wsi, jak zapowiadałam. No, więc tak, dzisiaj post o unikatach. Sporo osób je ma, głównie ze starego MSP, oraz kiedyś niektóre powróciły, lecz na tydzień. Każdy wtedy miał radochę, choć znalazły się też osoby, które protestowały, aby dodać jeszcze resztę! XD. Ja byłam wtedy, kiedy był "Tydzień unikatów".

Pokażę wam kilka artów z unikatami (jest ich masakrycznie dużo!






Oczywiście to nie wszystkie, ja wzięłam te najciekawsze ;3 Jak widać, jest ich masa. Ludzie je sprzedają, oddają, losują, wymieniają się, a większość chyba je tylko pokazuje. Nie wiem, czy mi uwierzycie, ale warto spróbować. 


Więc tak, LadySweet - tak to ja! organizowała na forum losowanie unikatów : 


Widzimy tutaj jej post na forum, trzeba było napisać w komentarzu. Ja napisałam z konta Deyna10 oraz diana spoko123 i WYGRAŁAM! Konto Deyna10 wygrało te unikaty! Wiecie, że się nie ucieszyłam, tylko je sprzedałam? Nie wiedziałam, jaką mają moc XD. 

Jeżeli ktoś jeszcze mi nie wierzy - o to dowód.  Dostałam 3 unikaty, które sprzedałam, niestety. Teraz tego masakrycznie żałuję. No, taki los. Teraz na żadnym koncie nie mam ani jednego unikata :c. Mam jedynie te, które zostały przywrócone na tydzień, czyli : 
-Serca na nogę,
-gwiazdki na ramię, 
-spódniczki
-nerdsy,
-bejsbolówkę,
I jeszcze te bluzki za 1 sc, ale według mnie to nie jest ich oryginalna wersja. Różnią się. Sporo osób tak mówi, ja również. Co mnie denerwuje? Że wiele osób kupiło ich z 10 stron, tych za 1 sc, ale po co im to? Aby mieć więcej ciuchów? No, nie wiem. Ja kupiłam tylko kilka, jakiś ładnych kolorów i mi starczy. Denerwuje mnie to szczególnie wtedy, kiedy chcę zrobić looka komuś, a on ma kilka stron tych bluzek. Masakra xD ;-;.

Jak wiadomo, na artach się nie skończy. Nawet niektórzy założyli konta z nazwami "Unikaty" Unikaaty" Unikat111". Kilka osób ma na nich unikaty, szczerze, nawet się cieszę, gdyż mogę powspominać. Fajny pomysł, podoba mi się. Chociaż za dużo tych kont jest. 



Masa użytkowników, ale nie chciało mi się już dalej szukać, sami sobie możecie sprawdzić ;). A wy, co sądzicie o takich użytkownikach? Może dla was śmiecą niepotrzebnie? Chcę was jeszcze poinformować, że jeżeli ktoś chciałby mieć serca na nogę, ale nie ma, może obejrzeć mi 10 seków, wybrać kolor, ja mu wtedy dam. Chcę, aby każdy mógł się cieszyć unikatami, choć w jednym unikacie :). Przed oglądaniem seków, napiszcie mi na pocztę z kolorem, jaki chcecie i poczekajcie na odpowiedź ode mnie, gdyż mam ich tylko z 15, więc nie oddam wszystkich! :3. Piszcie na diana spoko123

Okej, są znajomi, są looki, są arty. Co jeszcze?


Jeszcze są kluby o unikatach! Uważam, że to lekka przesada. Po co zakładać klub "Oddajcie unikaty!" ? Wątpię, że moderatorzy to zobaczą, a jeżeli już, to pewnie by to zignorowali :C. Ja nie chcę, aby unikaty zostały przywrócone. Unikaty stały by się wtedy normalnymi rzeczami i nie było by przyjemności noszenia ich, wygrywania, czy rozdawania xD. Teraz o klubie. Z drugiej strony, to fajne rozwiązanie, że można pogadać o unikatach w fajnym klubie, albo jak stworzymy arta z swoimi unikatami, można wstawić sobie na klub!. ;). 

Moja wiedza, co do unikatów jest mała, a powstał taki długi post! xD. Myślę, że to dobrze, chyba się nie zanudziliście? Informuję, że podczas pobytu na wsi nie będzie tak dużo postów (już dotarłam), ponieważ nie zrobiłam bardzo dużo postów, po prostu nie zdążyłam. Zrobiłam kilka, a zresztą ciężko w jeden/dwa dni wymyśleć z 10 postów w dodatku nie looków. :P



PS. Będę wchodzić na moje konto na MSP, ponieważ może uda mi się na tel. wejść, lub na tablecie. 
Jak mówiłam, pewnie będę na chacie na tym blogu, przypominam, że na telefonie, mam taką aplikację, że mam chat na blogach. Sama jeszcze nie wiem, kiedy wrócę, ale myślę, że 20 lipca będę, może później. 

EDIT : JUTRO WRACAM! POGODA OKROPNA! 
Jestem trochę smutna, że na poprzednim poście tak mało komentarzu. Przynajmniej pozytywnych! ;)

8 komentarzy:

  1. Jak sie nazywa ta aplikacja, ps:1!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że postarałaś się zrobić posta.
    xp Ogladnę tw 10 seków i może uda mi się dostać serca na nogę, bo nie mam żadnego unikata.XDD
    ~ monia(000) - tw fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dianciu ja ci powiem " po co tych bluzek nakupowali?" W awards jest takie zadanie, żeby 100 bluzek kupić. Za to dostanie się sporo fame. Sama tak zrobiłąm, potem jest usunęłam, albo oddałam jak ktoś pisał "Dasz prezent?" :D
    ~~cynia3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, dzięki, życie mi ułatwiłaś xD.
      ~Szczesliwa Duska

      Usuń
  4. Obejrze ci seki moze sie uda xD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja was nie rozumiem, jak one jeszcze były to nikt nich prawie nie kupował a gdy modzi usunęli je bo chcieli zrobić miejsce na nowe ciuchy to teraz wielka afera -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze obejrze seki..
    Zapraszam na bloga: zuza-i-rozalka-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!