poniedziałek, 14 lipca 2014

Dlaczego nie pisałam? + Don't Worry, Be Happy - Look

Heii!
Tak, po przerwie wracam.
Czemu nie pisałam? Prosta odpowiedź, byłam u babci.
Następny wyjazd mam dopiero 4 sierpnia więc teraz spokojnie mogę pisać.
Więc tak, mam dzisiaj dla Was looka. Więc... Na początek - Jest on dla Nie - Vip! Bardzo dużo osób mnie poprosiło żebym takowego zrobiła.
Ale zanim pokażę looka...


Wbiłam 23 lvl!
Tak, strasznie się cieszę. :3
Jeszcze profil...


Taka piękna 23 przy moim nicku. :>
Dobra, już koniec wywodów na temat levelu, pff.
Pora przejść do looka!
Nazywa się on Don't Worry, Be Happy, czyli Nie obawiaj się, bądź szczęśliwy!
Całość prezentuje się tak:


Jak dla mnie?
Śliczny <3
I do tego tani, kosztuje tylko 1400 sc!
Do ceny 1350 sc dokładamy 50 sc - spodnie z DS.
Cena, która jest na obrazku jest za wysoka, jeszcze raz mówię że look kosztuje 1400 sc, do tego każdy użytkownik może go zakupić. Mi to odpowiada.
Oto skład naszego dzisiejszego kompletu:


Do tego spodnie z DS za 50 sc co już mówiłam.

Spodnie z DS często uzupełniają moje looki, co się dziwić - To jedne z moich ulubionych spodni, jeśli nie ulubione.

Buty, sandały, idealne na lato, śliczne, bardzo je lubię a ich cena nie jest duża. Wręcz przeciwnie.


Włosy - Są CUDOWNE. Grzywka, pofalowane, długie włosy.
Do tego ten kolor. <3


Bluzka - Naprawdę bardzo mi się podoba. Śliczna... Dawno chciałam jej użyć ale mi nie pasowała.






Dobra... Jeszcze inne wersje kolorystyczne:

I Wersja Kolorystyczna

JAKA
ONA
JEST
ŚLICZNA.
Sama nie wiedziałam że aż tak wyjdzie, jest taka ładna, jak... Guma balonowa. XD
Albo jak lody o smaku gumy balonowej (Wczoraj takie jadłam T-T).

Jestem na 100% pewna że kiedyś zrobię look z takimi kolorami w oryginale.





II Wersja Kolorystyczna

Polskaa, Biało - Czerwoonii. XD
Taa.
No wiem że jestem jakaś dziwna, nie mówcie mi tego.
Więc...
Ładna, aczkolwiek, i tu użyję naszego blogowego przysłowia - Dupy nie urywa, staniki nie latają. XD
Kuba, ciesz się, twoje hmm, porównanie stało się przysłowiem, czy jakkolwiek by to nazwać. :P







III Wersja Kolorystyczna

Podobna
Do
Pierwszej
Wersji.
Jest śliczna <3
Ten niebieski ślicznie współgra z fioletem. :>
Bardzo ładna.








Dobra, to jeszcze została mi sesja...
Oto ona:


PIERWSZY OBRAZEK. Idealna animacja. XD
Look nie ma błędów, jest idealny. BYZBŁYNDNY, hyhy.
Jeszcze Was poinformuję, że owy look w oryginale ma włosy za diamonds, przerobiłam go tak żeby nie wymagał wydawania ich. Ja nie mogę, te moje zawiłości.
I JESZCZE DRUGI OBRAZEK! MODZI MNIE KOCHAJOM! ARBUZOWA ANIMACJA! <3333
Jaram się nią. XD
No to chyba tyle. Jeszcze Wam powiem, że jak look się Wam podoba możecie go kupić u mnie, pod nazwą Don't Worry, Be Happy (NV). Skrót znaczy Not - Vip. Chyba oczywiste co? XD
To na dzisiaj tyle.

Do następnego posta!




6 komentarzy:

  1. 1 (po raz 2). Super look Kathejaczku *,o

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 ! Fauny post °√° •_• :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Wersja pierwsza, czyli ta pastelowa jest naj. Możesz w przyszłości zrobić looka z nazwą coś pastelowe i użyć takich kolorów.

    ~Duśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. TYLE
      ILE
      MAM.

      MUAHAHAHAHAHAAHAH.
      NIE POWIEM CI BO MASZ DUŻODUŻODUŻO WIĘCEJ :C

      #Katheja

      Usuń
  5. Właśnie miałam sie zapytać ile masz SC tak jak sie Kuba spytał! :) JESTEM MEGAMEGAMEGAMEGA ZAINTERESOWANA X-O xd
    [ala123] ♥ XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!