poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Animacje na MSP

Hey.

Dziś, zajmę się animacjami. Usuniętymi, najnowszymi, zawierającymi błędy, czy najpopularniejszymi. Zaczynamy!

Animacje usunięte:


Nazwa: Beating heart

Ta animacja przedstawia Movie Star, trzymającą w ręku serce. Nie jest to serce, takie jak w najnowszych animkach. Jak widać, stara grafika. Poza tym, owe serce, wygląda, jakby zostało komuś wyrwane. Dość drastyczny widok, dla dziecka, kończącego grupę zero, czy pierwszą klasę szkoły podstawowej.



Kolejna, krwawa animacja. Nazwa: "Blood in the flor". Tym razem, jest tu MS, leżąca w kałuży krwi. Tutaj, zgadzam się z tym, że została usunięta ze sklepu. Słusznie. Z drugiej strony, jest przydatna, gdy chcemy nakręcić horror. Gdyby było mniej krwi, byłoby lepiej.


Teraz animacja, której nie znam nazwy. Moim zdaniem, jest ona najlepsza na całym MSP. Movie Star, trzyma piłę łańcuchową, którą wykonano opierając się na starej grafice. Najchętniej, napisałabym "A co tam zerówka! Takie animacje muszą być w naszej grze!", jednak powstrzymam się, i nie zrobię tego. Jak zwyke coś dla starszych użytkowników.


Nie znam nazwy. Moderatorzy ewidentnie dali plamę. Najpierw robią wulgarne, i obraźliwe animacje, po czym raptem grają tylko maluchy, więc te animacje są zakazane. Nie rozumiem ich toku myślenia. Jednak nie zamierzam wyrażać mojego zdania na ten temat.

Podsumowanie: Tylko dwie z grupy tych animacji, to znaczy "Beating heart" i animację z piłą. Małe dzieci nie kupowałoby, bądź nie znalazłoby ich w sklepie, gdyby były na samym końcu. Dobre do horrorów.

Animacje z błędami:

Wstawię kilka przykładów:






Błędy, błędy, wszędzie błędy. Podwójny but, źle zgięte kolano, dziwna bluzka, to tylko kilka ze wszystkich błędów! Uważam, że te animacje powinny zostać naprawione! W takiej kwestii, chyba wszyscy użytkownicy by się ze sobą zgodzili. Dla moderatorów, to tylko kilka kliknięć, i ruchów myszki, a dla nas - graczy, duży sukces.

Ocena ogólna: Co tu dużo mówić? Animacje powinny zostać edytowane i naprawione.

Najnowsze animacje:


Nazwa: "Highway Lost".
Koszt: pięćset pięćdziesiąt starcoins.
Opis: Movie Star, trzyma mapę. Wydaje mi się, że ręka obok jej ust, oznacza, że jest bardzo przejęta planami na wakacje. Siedzi. Żadnych błędów. Nawet mi się podoba.


Nazwa: "Just Waiting"
Cena: sześćset dwadzieścia starcoins.
Movie Star, siedzi na walizkach, by móc je zapiąć. Co więcej, na podłodze jest mapa. Sądzę, że pakuje się na jakiś wakacyjny wyjazd.

Nazwa: "Broken Down Car"
Koszt: trzy diamenty.
Movie Star, ociera czoło, po sumiennej naprawie zepsutego auta, które w miejscu tablicy rejstracyjnej, ma napis "msp". Moja movie wygląda tak słodko. *_* (Mi się podoba).

TOP animacja:

TOP animacją, jest "Show love", za dwieście starcoins. Wygląd:

Ładna, podoba mi się. Czemu ma taką ilość zakupów? Ponieważ jest tania.



To tyle na dziś, pozdrawiam,








15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie wiedziałam o usuniętych animkach - gram dość krótko.
    Post ciekawy. :)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ;) Ale ta animacja ze środkowym palcem... Lolz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krwawe to krwawe, ja się boję -,- Ta z tymi paluszkami przestawiającymi wulgarne słowo.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post, Haniaczu.
    Masz nazwy tych animek, co nie wiedziałaś
    Z piłą - ''Chainsaw!'' - brzmi groźnie, nie? ;D
    Z f^$#iem - najprawdopodobniej - ''F?^k gestume'' były takie dwie animacje, wiadomo ''(...)1'' i ''(...)2''. Jedna pokazywała jedną ręką, a druga tak jak tu. Do nazwy nie jestem pewna!
    Pozdrawiam
    Malinasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hańju !!
    Ty i Kathejka i Lanjacz mi szjem szniuyście !!!!
    Fajny sen, nieeee ??
    A ż Tobom nawet miauam zdjencie !!
    Łał!
    XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Odwiedzam go codziennie. Zapraszam na mojego: PoznajemyMSP.blogspot.com Jak wejdziesz to proszę zostaw komentarz, będzie to mój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak,te animki powinni usunąć i dobrze że to zrobili.i jeszcze te błędy,masakra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mógłbyś wejść na mojego bloga Moviestarplanet_Msp czyli msp0moviestarplanetblogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!