czwartek, 14 sierpnia 2014

WRACAM + Zapowiedź nowej serii.

Heii!
Dzisiaj wracam do domu, z wakacji. Było super, cieszę się że pojechałam. Niestety komputer nie jest JESZCZE sprawny ale w tym / następnym tygodniu laptop wróci do dawnej sprawności.
W każdym bądź razie wymyśliłam że mogę zrobić serię... Porządną serię. Jaką? Hot or not! Wiem że dużo osób to robi, ale jestem w stanie robić screeny z telefonu, umiem to robić i mogę to robić.
W takim razie, mam nadzieję że cieszycie się z tego powodu.
Zgłaszajcie się do Hot or Not w komentarzach pod tym postem, a ja jutro zrealizuję pierwszą część nowej serii.
Dobra, to mógłby być koniec tego posta ale nie będzie. Skoro w poprzednim poście opisywałam MNIE, to w tym poście opiszę MNIE na Msp.
Zaczynajmy! :)
O MovieStarPlanet dowiedziałam się w lutym 2012 z telewizji. Włączyłam stronę, założyłam pierwsze konto. Było szczerze beznadziejne, brzydka twarz, ubrania - szkoda gadać. Nie wiem na co wydałam sc, bo do teraz nie mam ani jednej animacji a ubrania, twarz i reszta jest ze startu.
Potem założyłam konto Ankha. Przechodziło ono przez miliardy innych ludzi, aż wróciło do mnie. Obecnie mam na niej 14 lvl i robię z niej screeny składu looków.
Zaczęłam bardziej interesować się Msp i wchodziłam na przeróżne blogi. Wyszukałam kiedyś w Google "Jak stworzyć ładną początową MovieStar" i znalazłam bloga z bardzo ładnymi początkowymi kreacjami. Jedna spodobała mi się tak bardzo... Że założyłam Kathey! Zaczęłam na niej grać i w końcu stała się ona moją główną MS.
Przez dłuższy czas nosiłam te początkowe ubrania ale w końcu zrobiłam looka... Mój profil wyglądał tak:
Argh, masakra. Totalne bezguście. W tajemnicy powiem Wam że mojego pierwszego Vipa tylko po to żeby kupić te słuchawki... Kupiłam też oczy i jedną animację. Chwilę potem zrobiłam drugiego, lepszego już looka. Wyglądał tak:
Mm, jak widać byłam taaka bogata. XD Ten look jest już lepszy ale dałabym inne włosy (Wtedy nie miałam takiego modowego doświadczenia xd). Wygląda znośnie, ale bardzo rażą w oczy te usta... Dobra, mniejsza. Potem kiedy naprawdę wciągnęłam się w Msp, na Mikołajki zażyczyłam sobie Vipa elite na 3 miesiące. Był to mój pierwszy Vip którego w pełni wykorzystałam. Mój pierwszy look po tym jak kupiłam ten status, wyglądał tak:
No, już ładna twarz, porządny look. Ten akurat bardzo mi się podoba i jestem z niego dumna. Z sc też lepiej ale i tak mało. Ta Katheja bardziej przypomina obecną Katheję. Jedyne co to lvl. Mały. Ale dawnym sposobem liczenia fejmu. Pamiętam że dawnym sposobem wbiłam 10 lvl, potem przeskoczył mi on do 14. A teraz pokażę Wam looka z którego jestem naprawdę, naprawdę zadowolona.
Myrymyry, ta Zośka na dole ma mojego looka. ^_^ Sami powiedcie, czy ten komplet nie jest mraśny? Wiem że jestem bardzo skromna ale uważam że jako niedoświadczona dziewczyna (Grałam na Kathey niecałe pół roku!), udało mi się stworzyć coś, co nawet teraz dumnie nosiłabym. Teraz wiadomo jak wyglądam, mam 23 (prawie 24!) lvl, Vipa (Z którego też korzystam) i wszystkie dostępne plakietki. Uważam że to sukces i jestem dumna z tego co osiągnęłam (Ah ta moja skromność *w*), chociaż chcę jeszcze więcej. Jestem raczej ambitnym graczem xd To tyle... Zgłaszajcie się do Hot or Not w komentarzach pod tym postem. Do następnego posta!

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam. Na msp Klaudia_17 P.s Mega blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i zgłaszam sie kot bella

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post jak każdy ♥ Zgłaszam sie stylówkalol=]
    Zapraszam na mojego bloga http://drugiezycieprzedkomputerem-simsandmsp.blogspot.com
    Sorki za reklame, ale mało osób tam wchodzi
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :*

    Meega post Kathejo. <3

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. *o*
    Nie wiedziałam, że tak zaczynałaś z MSP,wowow! ;D

    Pozdrawiam,
    Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam siem! cynia3 Jak możesz wiedzieć, jak ja cię oceniałam, to teraz ty ocenisz mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się C: Malinasia
    #Pozdro #600
    Emilga

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty robisz screeny?

    ~Duśka xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczynałam trochę inaczej, bo nie miałam VIP'a ani raz.
    Fajnie zaczynałaś.
    3 i 4 look jest naj.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :3.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Fajnie że poprowadzisz serię "Hot or Not" ^^. Zgłaszam się, na msp nazywam się Xczarna89. (bez kropki jak co. XD)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja :** Najlepsze posty 4ever ♥ conversaDX

    OdpowiedzUsuń
  14. Zglaszam sie Draculaurazmonsterhigh masz mnie w znaj. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ^-^
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :3
    ~ PPariska
    ( masz mnie w znajomych )

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ; 3
    majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że masz dobry gust.ostatnie 2 looki są najlepsze kathejo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się! Mój nick to Maltana1234567890

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!