czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowy konkurs - "Eco Warriors"

Hey.

Dzisiaj, zastąpię Laniacza, pisząc posta o aktualnościach. Zajmę się nowym konkursem "Eco Warriors", co znaczy "Eko Wojownicy". Hmm... Nie rozumiem do końca o co chodzi. Wydaje mi się, że pewnie chodzi o film, w którym elfy, (lub inne, tego typu postacie bajkowe) walczą o tereny przyrodnicze. Rok temu oglądałam ów film. Nie pamiętam już tytułu. Logo konkursu:

Po obejrzeniu loga, (czy jak to się tam pisze), okazało się, że nie zgadłam. "wojownikami", są zwykli ludzie, którzy porządkują, dbają o naturę i środowisko przyrodnicze. Moderatorzy chcieli przekazać dzieciom, żeby starały się o czystą planetę Ziemię.
Ocena: 6/10.

Ubrania (damskie):



Ogólnie OK. Mam jednak zastrzeżenia. Spodenki za czterysta starcoins, dawno temu były już w sklepie, tak jak sandały za trzysta pięćdziesiąt starcoins. Moderatorzy nie mają już pomysłów, i muszą prawie do każdego konkursu użyć dawnych, sprawdzonych ubrań, bądź przedmiotów. Mało rzeczy dla VIP-ów. Jaskrawe kolory.
Ocena: 5/10.

Ubrania (męskie):


Jak zwykle jedna strona. To czysta dyskryminacja ludu płci męskiej! Stare spodnie, byle jakie bluzki. Znów buty, z jesieni dwa tysiące trzynaście, tylko, że w innej kolorystyce. Dalej, nie mam nic do powiedzenia.
Ocena: 8/10.

Rzeczy:


Nic przesadnie drogiego. Niestety, przedmioty są małe. Nie wiem, po co komuś Ziemia w pokoju. Dwa przedmioty dla VIP. Co byśmy zrobili, bez dawnych przedmiotów. Kiepsko. ;/ Ocena będzie niska. Mało rzeczy, które nie są do końca ładne.
Ocena: 4/10.

Animacje:

Nazwa: Planet Hug.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: Movie Star przytula planetę, która wygląda jak piłka. Nic w tym zabawnego, a na pewno czadowego. Animacja, jako jedna z wielu jest zwyczajna. Nie wyróżnia się, tak ja "Beating Heart".


Nazwa: Trash Sorting.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: Movie, która jest ubrana w różowo - biały komplet, występuje w animacji, jako śmieciarz. Recyklinguje. Nic oryginalnego.


Nazwa: Tree Growing.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: MS sadzi drzewko, które rośnie w ciągu trzech sekund. Gdy już wyrośnie, Movie je przytula. Niech będzie.


Nazwa: Litter Collecting.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: Od dziś, bycie śmieciarzem jest czadowe. Zbieram do worka odpady.


Nazwa: Panda Friend.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: MS, przybija pandzie piątkę. Zauważyłam aż trzy błędy, to znaczy: dziwnie wygięta ręka, nogi, w kolanie przedzielają się na dwie części, nogi są dziwnie wygięte.


Nazwa: Save Energy.
Kategoria: Zabawa & Czad.
Opis: Movie Star, Wychodzi z pomieszczenia, jednak wraca, gasząc światło. Zaoszczędza energię.

Ocena 7/10.

Ocena ogólna: 30/50.

Nie dałam zbyt wielu punktów, ponieważ konkurs był niedokładnie zrobiony. Nie podoba mi się.
Mam nadzieję, że post był podobny, do tych Laniacza.

Pozdrawiam,











22 komentarze:

  1. Fajny post ale mam jedną uwagę co do Twoich notek, czyli to że liczby piszesz słowami... Nwm jak innym ale mi to przeszkadza ;/ Nie bierz tego za hejt czy coś! XD
    ~Katheja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogz. Ja lubię pisać liczby słowami. XD
      P.S. MRAAAASNE:
      http://s3.favim.com/orig/39/born-to-die-bradley-soileau-lana-del-rey-Favim.com-326984.jpg

      Usuń
  2. Dobrze, że zastąpiłaś Laniacza.
    Chciałam tylko powiedzieć, że nie napisałaś rodzaju animki (vip, nie vip).
    Nie mam teraz kompa, więc nie mg sprawdzić. ;)
    To nie hejt XD

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się post, masz bardzo fajny styl pisania, ale brakuje cen animek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież widać :) Laniacz też nie pisze, tylko typ, czyli np. Vip, dmd :)

      Usuń
  4. Pisząc ten post chyba prubowałaś ośmieszyć leniacz -,- To ty tu piszesz że tak nie miło powiem debilnie ;-; Od początku cię nie lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Haniacz , spokojnie. Nie musisz pisac ,,kur**'' . To troche nieetyczne z Twojej strony. Ona ma prawo do swojego zdania. Sama Cie lubie ale tu troche zbyt to wzielas do sb. Wyrazila wlasne zdanie , ok. Napisala ,, ze tak niemilo napisze'' Wiec to nie byl hejt. Poprostu Haniacz troche przesadzilas. ;) To nie byl hejt tylko opinia. ;3
      'Lala Haniacztors ;3

      Usuń
    3. Zgadzam się, ale wiesz, jak na nerwy działają takie osoby? Po prostu ręce opadają...

      Usuń
    4. Weźcie się od Hanki odwalcie raz napisała ''kurwa'' i problem macie.
      Hanka nie chciała ośmieszyć Laniacza, choć nie wiem jak to miała zrobić w poście, który ma spójna i sensowną całość.
      Hania nie pisze debilnie, bo sama Laniacz powiedziała, że MOŻEMY kontynuować jej serie do jej powrotu w tym nowości.
      ~ Hessus, od dziś moje nowe pseudo, jolo B)

      Usuń
    5. Ja nie przeklęłam, ja zacenzurowałam. 8)

      Usuń
  5. Fajny Post C: Mi się konkurs podoba ^^ Twój sposób pisanie jest bardzo.. Jak by to ująć (?) Oryginalny?! Taki wiesz, że nie wiesz xD Co ja mam dużo pisać. Pa!

    ~Anka twoja Fanka (Haniaczonators)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chciałam się zachowywać nieetycznie, więc usunęłam powyższy komentarz. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie taki... bez uczuciowy. Wole Laniacza. Zmieniłaś sie troche. Jula ma troche racji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh. Nie no OK, niech będzie. Zastanawiam się, nad odejściem, skoro nie mam prawie fanów.

      Usuń
    2. A armia Bobrów to co, kurde :)???

      Usuń
  8. Naprawdę?!Hania ogarnij się,piszesz tu tylko dla fanów,żal.Myślę,że zachowujesz się na poziomie 4 latką,myślisz,że jesteś już takim FEJMEM,że masz 40000 fanów?Wydaje mi sie ze innym redaktorom pisanie sprawia radość,i nie piszą tylko dla 'fanow',żyjesz też tylko dla fanów?Post moze byc lecz wole nowości pisane przez Laniacza <3,teraz pod moim konek poleci pewnie 100 hejtów.A ja napisałam tylko swoje zdanie,i ta osoba pod która napisałaś przekleństwo,ma swoje zdanie a ty nie musisz wybuchać złością kot bella

    OdpowiedzUsuń
  9. śpie. 8) macie prawo mnie nie lubic. 8)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku..Zgadzam sje z Kathejom, ja nje lubjem cytać liczb jag som napisane słowami. XDD

    Mika2118 B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OGZ, BENDEM PISADŹ LICZBAMI KOHANI. FSZYSKO DLA HANIACZONATORSUW. :3

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!