piątek, 15 sierpnia 2014

Gifowa seria + Ocena piosenek #1

   Cześć! Dawno nie pisałem posta, więc dlatego dziś się do tego zabieram. 
   Nie mam za wiele czasu, więc do rzeczy. Zacząłem robić GIFy, że tak powiem profesjonalnie. Nie jest to już internetowy program, który był wcześniej, więc gify teraz będą lepsze. 
Dlatego GIFy możecie zamawiać znowu. Nie muszą być one koniecznie z Waszą MS, mogą być, np z ulubionym artystom, aktorem z jakimś motywem.
GIF mogę zrobić ruchomy lub obrazkowy to już zależy od Was. 
Zgłaszajcie w komentarzu, a teraz kilka moich prac:



Podoba Wam się? Bo mi bardzo. 

Teraz druga część posta, czyli ocena piosenek. 
Ocenię jedną, którą wybrała Hania:


Bardzo lubię Lane Del Rey i jej piosenki. Summer Time Sadness od razu wpadłam mi w ucho. Ma oryginalny tekst i świetną melodię. Teledysk też został profesjonalnie jak dla mnie nagrany oraz pomysłowy. 
Jednym słowem: cudo!
Ocena: 10/10.

Drugą piosenkę wybrała znana na blogu i na czacie Normalna (verlin!):
 

Nie przepadam zbytnio za Dawidem, ale muszę przyznać, że stworzył dobrą i wpadającą w ucho piosenkę. Co prawda zmieniłbym kilka słów w piosence, ale to nic. Teledysk nie jest jakiś szałowy. Istnieje mnóstwo podobnych teledysków, więc uznałbym klip za przeciętny. 
Ocena: 8/10.

Z piosenkami też zacznę serię, jeżeli to nie będzie przeszkadzało Kathey, jeśli będzie to zaprzestanę. 
Przypominam zgłoszenia na GIFy w komie, jak złożyć zamówienie na początku posta. 
Na piosenki jeszcze się nie zgłaszać, zobaczymy co powie na to Kathey.
   Do zobaczenia jutro!


PS. Niedługo znowu pojawią się rozdziały z HP!

29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kopiowałem, kurwa. Haniacza się zapytał jak mi nie wierzysz -.-'.

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o Gify, a jeżeli serię to Katheja nie miała nic przeciwko, abym zrobił ;-;.

      Usuń
    3. Moja droga. Wiem, że lubisz sobie pohejcić. Niestety, ja uczyłam robić Kubę takich gifów, więc nie miał od kogo zgapić.
      Ja tam i tak lubię Kubę, nic nie kopiuje. ;D

      Usuń
    4. SŁUCHAJ KURWO :)

      Spróbuj jeszcze raz to napisać, a Ci wjebie :)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Veera ;3 (wtf) mozesz nie klnac? Nie zycze sobie. Inaczej napisze do abieski.

      Usuń
    7. Droga Agato, Abieska jest na wakacjach :) A Ciebie mam w dupie i twoje zgłoszenie, bo w komentarzu mogę klnąc. KURWA KURWA KURWA KURWA .

      Usuń
    8. Chyba w komentarzach można klnąć. (tak mi się wydaje, ale nie zamierzam tego robić).

      Usuń
    9. Agato mogę wiedzieć co ja skopiowałem? Hm

      Usuń
    10. Skopiowales te oceny muzyki. Haniacz-I dobrze. Veera ;3- Abieska na wakacjach na zawzze nie będzie.

      Usuń
    11. Katheja mi pozwoliła ;-; i to jest powód, aby od razu mówić, że nie wiadomo jakim jestem kopiarzem?
      Powtarzam pozwoliła mi i zrobiłem to tylko tak, żeby post nie był za krótki, po za tym nie wiem czy Kathey nie zrezygnowała z tego oceniania.

      Usuń
    12. TO PRAFTA NAPISAŁAM OSOPIŚCJE RZE KUBA MORZE ZROPIĆ TAGIEGO POZDA.
      ~Katheja

      Usuń
    13. I wgl hceł GiFa z mojom Kathejom, heh. Ruchomego, heh.
      ~Katheja *W*

      Usuń
  2. ZAMKNIJ RYJ SUKO AGATA

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę gifa z Romioną <3 I Zapraszam na filmy, na msp się nazywam YoungEver, a co do Agaty... Może powiedz co skopiował? Wtedy pogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze gifa z Dramione albo z Renesmee & Jackob– Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę z moim mężem, Draco Malfoyem gifa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę Gifa z Arianą Grande.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gify, podoba mi się bardzo ten pierwszy. Jeśli się mylę, przepraszam, ale jest na Nim Ellie (być może, nie słucham jej regularnie).
    Wracając, widać, że to lubisz, poświęcasz na to 100% swoich ambicji. Profeszonal foto :)
    Czy mogę prosić gifa z Voldemortem (byłam nim na obozie, taka zabawa dla jaj XD) lub z Indilą? Wybierz,kto bardziej Ci odpowiada.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)

    ~Zuzia Voldek xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gify.ja myślę że katheja ma rację.Agatko.jak masz hejtować to w ogóle niepisz.to co myślisz o kubie to zachowaj to dla sb.

    Kubonators <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne GIFy.
    Myślę, że Kuba nie skopiował, skoro Kathleja mu pozwoliła. :)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne gify! Czy mogłabym dostać gifa z feniksem lub z Hogwartem? XD huehuehue XD pozdrawiam bardzo serdecznie-Nefeera. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę GIFa z Lodovicą Comello :*
    Ruchomego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. jestem na msp Di@nkaLol

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!