sobota, 16 sierpnia 2014

Konkurs + Niespodzianka! ☺

Hey.

Skoro jeszcze nie koniec wakacji, wpadłam na pomysł, dotyczący organizacji konkursu "Komentator tygodnia". Chodzi mi o to, aby wierne Haniaczonators, które komentują moje posty, zostały nagrodzone. Przedstawię dla Was zasady, reguły, oraz nagrody. Biorę się do roboty!

Zasady:

•Aby zgłosić się, napisz pod tym postem komentarz, zawierający:
-Twój nick na MSP.
-Słowa: "Zgłaszam się do konkursu.".

•Komentować każdy mój najnowszy post ; możesz wyrazić konstruktywną krytykę. Nie zezłoszczę się. ;)

•Dzień przed wynikiem, mieć uzupełnioną listę życzeń.

Nagroda:

Komentator tygodnia, otrzyma nagrodę, w postaci prezentów z listy życzeń, do 1000 starcoins, oraz gifa, z jego Movie Star. Warto? Warto. Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Może to Tobie, poszczęści się tym razem.

Organizatorzy:

Główną organizatorką zabawy, jestem JA - Haniacz. Nie ma innych organizatorów. Nie będzie przecież żadnych przekrętów. Nie bójcie się. Wiele można mi zarzucić, ale to, że jestem nieuczciwa na pewno nie.

Czas na komentowanie:

Spokojnie! Macie czas do przyszłej soboty, czyli do dnia 23 sierpnia.

Więcej informacji... znajdziecie na mojej poczcie, na MSP. Przypominam - Hanka1409. Pytajcie śmiało. Chętnie odpowiem.

A teraz... Niespodzianka! Niespodzianką będą gify. Chciałabym się wytłumaczyć. Zacznę wszystko od początku:

Otóż ja, zapoczątkowałam robienie gifów. Nauczyłam tego Kubę, tyle, że to on pierwszy zaprezentował je w poście. Wygląda to w następujący sposób:







Pozdrawiam gorąco! ♥





41 komentarzy:

  1. sweet elena (se)
    Zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szuszu8
    Zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zgłoszenia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodziusna <3
    Zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio pomysł i ciekawe gify ♥
    Zgłaszam się do konkursu ( Haniaczonators 4ever )
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowa9090
    Zgłaszam się do konkursu ;33 <33

    OdpowiedzUsuń
  7. 23 sierpnia - moje urodziny <33
    Świetny pomysł. Zgłaszam się. Mój nick na msp to KisieleeeQ.
    ~HaniaczanatorForever;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ZipyGirl.

    Zgłaszam się do konkurs.
    Może nie jestem Haniaczanators ale, twoje posty są fajowskie. Haniacz założyła byś zemną bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Di@nkaLol
    Zgłaszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  11. No niech będzie ;)
    Zgłaszam się do konkursu ;0
    #Haniaczators4ever
    Czad gify ;333

    OdpowiedzUsuń
  12. luce lu
    Zgłaszam się do konkursu:

    OdpowiedzUsuń
  13. sndra5513
    zgłąszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za taką ilość zgłoszeń! Kocham Was! ♥ Czuję się tru. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. TheFlorence
    Zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :33.

    Diana spoko123.

    Pozdrowienia od Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do konkursu
    Szara laska roku

    Haniaczonators 4 ever <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł :)
    Zgłaszam się. :3
    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  19. Haniacz. Zaprosiłam cie do znaj. Ty to Hanka1409 ???? i napisałam wiadomość przyjmij lub napisz wiado napisałam z konta ZipyGirl


    ~ZipyGirl

    OdpowiedzUsuń
  20. kimkama
    Zgłaszam się to konkursu :3
    Pssst..uwielbiam ten blog :3333

    OdpowiedzUsuń
  21. Haniacz nie przyjełaś anie nie napisałaś wiadomości :( plis zaproś vanessa dunderstyc lub ZipyGirl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. . Ta. Diana dianka to ja. Zgłaszam się
    Di@nkaLol
    Pozdrowionka dla wszystkich redaktorów

    OdpowiedzUsuń
  23. Lukaszgiga
    ja Lukaszgiga (na msp) niniejszym zgłaszam sie do konkursu - (..."srattatatta ., inne pierdoły )
    chyba pierwszy Haniaczonator - ;O.e ? weź skomuj ten mój kom.. "zaszczyyt" :d
    pewnie mnie kojarzysz z tfm ;d Lukodx

    OdpowiedzUsuń
  24. Haniaczonators 4ever <3 Inezi Zgłaszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  25. zglaszam sie czekaj xd Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  26. zuzunia2104
    Zgłaszam się do konkursu ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzienks i spoks. ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jula15love
    Zgłaszał się do konkursu XD pozdrooooo

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!