niedziela, 17 sierpnia 2014

Przeprosiny, podziękwania i takie tam inne. ♥

Heii!
Na początek wybaczcie mi że dzisiaj nie było (I nie będzie) jakiegoś konkretnego posta. Miałam w planie Hot or Not ale jakoś... Nie wyszło. Nie mogłam się zebrać w sobie, pozatym dzisiaj leniłam się po wczorajszej 50-kilometrowej wycieczce rowerowej... Objechałam DOSŁOWNIE (Mój tata ma aplikację, która wyświetla na mapie pokonaną trasę) pół Warszawy. Było super, ale w wyniku dzisiaj nic nie napisałam, przepraszam.
Oprócz tego mam też dobrą wiadomość! c:
Dzisiaj, po wielu długich staraniach (Wow, aż niecałe 3 tygodnie! Za długo) wbiłam 24 lvl. Niedługo będzie 25... Jezu, tak szybko... Dobra, nieważne. W każdym bądź razie dziękuję każdemu kto choć minimalnie przyczynił się do mojego 24 lvl'a. ♥
To znowu mógłby być koniec posta, ale znowu nie będzie.
Ostatnio dowiedziałam się o ciekawej rzeczy, a mianiowicie o tym: Moderatorzy na Msp zrobili nowe unikaty! Brzmi dziwnie, prawda? Jeśli nie wierzycie, wejdźcie na niemiecki serwer (moviestarplanet.de) i wyszukajcie użytkowniczkę angelinatoni - Albo przez wyszukiwarkę, albo przez Highscores (1 miejsce). Ma ona unikatową spódniczkę, i wiele innych unikatów, nie da się ich kupić.
Z tego, co Modzi napisali na Niemieckim forum, wynika, że będą robić niespodziewane Tygodnie Unikatów. Napisali też że chcieliby projektować dla nas (Niestety narazie Nas znaczy Niemców :c) nowe ubrania, ale szanują to że chcemy stare. Niemieccy modzi są tacy mili... Mam nadzieję że nasi też tacy będą c:
Ceny "Unikatów" są niskie (Tzn. Ok 150-300 sc), co powoduje że jeszcze bardziej stają się unikatowe. (Ah logika!).
A Wy? Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach.
Do następnego posta!

8 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie ma hot or not :C
    /Ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że u nas też zrobią tydzień unikatów :).
    Pozdrawiam *;

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dużą pokonałaś trasę rowerową! ;w; Wiedziałam, że dzisiaj na pewno wbijesz ten 24 ;* Też słyszałam plotki, że na niemieckim msp unikaty powracają O.o Fajnie byłoby jeżeli na polskim msp unikaty powróciły <3

    ~Anka twoja Fanka (Katheynators)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa kiedy u nas zrobią tydzień unikatów (jak wgl zrobią).

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 kilometrów, wow.
    Gratuluje level'a.
    Tydzień Unikatów to bzdura! Wszedłem na Niemiecki MSP i nie było, żadnej wzmianki o unikatach!
    Czy to przez moderatorów czy użytkowników!
    Po za tym, moderatorzy nie dzielą się polskich czy na niemieckich. Moderator to moderator!
    Tylko nowości i aktualizację wstawiają, albo na jeden serwer później lub wcześniej.
    Tydzień Unikatów to bujda!
    Jeżeli miałby być to za dni, wraz z nowym konkursem.
    Niedługo sami się przekonamy.
    ~ Kuba

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Kubą...
    Mądra ja, specjalnie z polskiego na niemiecki przetłumaczyłam "Unikaty".
    Weszłam w tą kategorię, w której są wszystkie wpisy modów. I nic! To wymysł polakòw. :/ Teraz możemy być dumni.

    50 km - woooow

    24 lvl- pomagałam XD

    Pzdr,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.tylko tyle kosztują unikaty.chciałabym żeby u nas był taki tydzień. <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!