niedziela, 17 sierpnia 2014

Gify #1 + Look: ''Classic Style''

   Cześć! Z tej strony Kuba. W końcu zrobiłem Gify dla następujących osób: Magda Brzezoń, Czarna Zuellas, vajtelboregard. 
    Uprzedzam, że Gify nie wyszły tak jak chciałem. Obrazkowe się spikselowały, a ten ruchomy jakoś sam nie wiem. W każdym razie nie jestem z nich zadowolony. 

Gif dla Czarnej Zuellas z Indilą:


 Ten początek nie wyszedł! Może dla, niektórych to ozdobne, dla mnie to szpecące. 

Ariana Grande dla Magdy:



Te piksele. Gif jak dla mnie ładny tylko te piksele. Wiecie ciężko znaleźć kilka obrazków o takim samym rozmiarze. 

Draco dla vajtelboregard: 


Ten chyba najlepiej wyszedł. Było dużo zdjęć Draco o podobnym rozmiarze, więc piksele tak się w oczy nie rzucają. Przepraszam za to białe po bokach, nie wiem skąd się wzięło, ale jeżeli wstawisz gif na ask'a, czy cokolwiek nie będzie tego widać.

Tak zamykam pierwszą część posta. 
Chcesz Gifa? 
Napisz w komentarzu!

Teraz zaprezentuje Wam look stworzony w większości z unikatów, oto on:


Przepraszam za te tatuaże, ale według look z nimi wygląda lepiej. 
Tylko ten element jest dla VIP, więc look'a można kupować bez większych problemów.

Skład i cena:


 Trochę drogi, aż 2425 sc! Według mnie look warty kupienia i swojej ceny. 

Nic dodać, nic ujać. 

Palety chyba nie muszę dawać, bo chyba widać co jest czym. 
Nie widzę też tego zestawu w innej wersji, niż biało-czarnej. 

Na koniec, z góry chciałbym przeprosić za reklamę. Zapraszam Was na mój film ''Śmiertelne Zauroczenie [1]'' 


Film ma na chwilę obecną około 20 wyś. Zależy mi jednak, aby miał chociaż 50 wtedy sobie kupie VIP Ellite na miesiąc. 
Dlatego byłbym wdzięczny, jeżeli zobaczycie ten film oraz jeżeli polecicie znaj, bo moi są tacy pomocni, że szkoda gadać. 
Przepraszam za krótki post, ale nie mam od groma obowiązków, więc nie mam czasu na pisanie dłuższych notek. 

   Dziękuje za przeczytania. Zamówienie na gify proszę składać w komentarzach. 

14 komentarzy:

  1. Ja bym chciała gifa z Ronem ,ale nie zdjęcia tylko z filmu . MRU

    OdpowiedzUsuń
  2. Gif z Katy Perry ;) LooK nie podoba mi się. Kuba to nie hejt.

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCE GIFAAAAAA *-* OBOJENTNE Z CZYM/KIM ALR NAJLEPIEJ GDYBY BYŁ Z MOJOM MUFISTAR. NJE MAM ULUPIONYH PIOSENKAREQ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gifa poplose z Hermioną Granger'ówną, lub z mojom moviestar :)
    ~jesztem szobie mały miasz, czyli rejnbołdasz szesnaście, czyli rainbowdash16 :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gify. *.*
    Mi się najbardziej podoba ten pierwszy. Look jest śliczny, ale nie mam możliwości go kupić, ze względu na płeć. ;-;
    Bardzo bym chciała gifa z Katy Perry, i jeśli byłaby możliwość takiego płynnego poruszania się (coś w stylu 1 gifa), a obrazki możesz wziąć z teledysku 'This is How We Do'. Z góry dzięki. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Napisałeś z około miesiąc temu do mnie, na swoim drugim koncie, że mam Cie zaprosić do znaj bo będziesz mi robić gifa :D Mój nick to: Slodziusna <3
    Nwm czy to aktualne, dlatego to piszę.
    Gify prze cudne.
    /Slodziusna<3CzyliJa

    OdpowiedzUsuń
  7. Gify są przecudneee <3 Ja poproszę scenę pocałunku Romiony <3 ~ Ciastko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne *w* Tylko czy poprawisz mój nick,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę gifa z Thirty Seconds To Mars, albo z moją MovieStar (login: zuzunia2104)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gify Ci świetnie wychodzą (Haniacz umie dobrze uczyć xd). Tak, jestem zachwycona. C;
    Gifa poproszę z Metalliką (taki zespuł, chyba wiesz co nie?). XD
    Tak, jestem ich fanką. ;*

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, dziękuję!! Jest cudowny <3 Tak jak reszta twoich gifow ktore wstawiles na bloga ;) Zrobisz poradnik jak je robisz (typ tego dla mnie) bo te pozostale 2 wiem jak. A przynajmniej podaj program ;D
    A jak nie masz czasu to ok :-) Ps Super look. Ps2 Mow mi Zue ;p
    ~Zachwycona :o

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 2 cudo *o* Look boski ^^ Poproszę gifa z Rose (ksiazka/film pt: 'Akademia Wampirow')

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne GIFy :* Ja też chcę! *>* Najlepiej z Laną Dey Rey c: Albo z Katty Perry, sam wybierz jak będzie Ci łatwiej :w: Look świetny taki elegancki *0*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Gify :)
    Eee Ja też chce XD Jak byś mógł zrób z Moją MovieStar lub Harry Potter XD Czy jak to się pisze
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!