poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jak rysować w ArtBooku?

Hey. ♥

W dzisiejszym poście, zajmę się instrukcją. Nauczę Was, jak rysować w ArtBooku. Piszę przepis, ponieważ nie każdy wie, jak to robić. Mam nadzieję, że szybko zrozumiecie tajniki udanych artów.

Wykonanie:

1. Logujemy się na MSP. Po wejściu na konto, klikamy na "Miasto Filmów":


2. Klikamy na przycisk: "ArtBook":


3. Po wejściu, zostaniemy przeniesieni na stronę wyglądającą w następujący sposób:


4. Klikamy na:


5. Zostaniemy przeniesieni na stronę, wyglądającą tak:


6. Nie musimy wybierać tła. Ja zrobię to, chociaż to niekonieczne. Będzie to wyglądać tak:


7. Zacznijmy od narysowania piłki. Otwieramy boczny pasek:


8. Zjeżdżamy na dół.


9. Po wybraniu "Text!", zaznaczamy:


10. Wybieramy, gdzie ma być nasza piłka, i w tym miejscu wstawiamy literkę "O". Powiększamy. Efekt:


11. Powtarzamy czynność. Efekt końcowy:


12. Koniec!

Życzę owocnych rysunków!

Pozdrawiam ciepło!


Lanelyee (Haniacz).

P.S. Kolejne gify ode mnie!
















21 komentarzy:

  1. Super poradnik. Aha haniacz plis plisz na blogu naszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienks. Ja chciałam pisać z grzeczności. :( Chyba muszę odmówić. :((

      Usuń
  2. Spk tylko mi się zdaje że taki wpis był na tym blogu...Jeśli się mylę baardzo przepraszam ;3 Ale Haniacz zrobilaś faje gify , zadroszcze talentu :P
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za radę.
    Haniazonators <3
    Di@nkaLol (czyli ja na msp) gorąco cię pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i poradnik oczywiście też :*
    Haniaczonators forever ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gify jak zwykle piękne ;33 Instrukcja bardzo przydatna <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie opisujesz świat MSP ;)
    Super by było, gdybyś robiła więcej takich instrukcji, dobrze Ci to idzie.
    Pozdrowienia,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystam z instrukcji. :))

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez 2 lata nie wiedziałam jak rysowac w artbooku! ty to uprościłaś może kiedyś zrobie taki rysunek ale nwm bo nie mam talentu.
    Sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzienks. ♥ Kochani, wiecie jaka z Hanki beksa? Słuchałam Lana Del Rey - Shades of Cool, i normalnie się popłakałam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest dość nudny. Za dużo szczegółów, za mało konkretu. Według mnie, niepotrzebnie opisałaś, jak wejść do artbooka. Celem owej instrukcji jest pokazanie, czy też ułatwienie innym wykonania rysunku w artbooku, a nie przedstawienie, jak do niego wejść. Podejrzewam, że połowa czytelników poradziłaby sobie bez tego posta. Mogłabyś go urozmaicić pokazaniem jak narysować inne figury geometryczny. Jednak instrukcja ta jest pomocna. Szczególnie dla początkujących graczy. Bardzo spodobał mi się również sposób w jaki opisujesz. Gdybyś nie miała pomysłu na posta, proponuję właśnie jakąś instrukcję, ponieważ wszystko przedstawiasz jasno i przejrzyście, co jest Twoim wielkim plusem. Naprawdę bardzo lubię Cię czytać, więc nie uważaj, że to, co pewnie w tej chwili czytasz jest hejtem. Jest to zwykła krytyka, bo w moim przypadku - bez niej się nie obejdzie. Jeśli Cię obraziłam to naprawdę bardzo, bardzo Cię przepraszam.
    Ps. Gify wyszły prześlicznie. ♥

    ~ KisieleeeQ ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz sisi052 w znaj? Ja też jestem jej najką! Lilip1

    OdpowiedzUsuń
  14. Łatwo i zwięźle opisałaś jak rysować w Artbooku. Jak dla mnie fajny poradnik. :* Fajne GIFy :3 ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super poradnik :) Krótka, ciekawa i przydatna instrukcja. Super! Świetne gify <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!!! Dzięki ;****** pytanko mialas vipa??? Świetne gify. Loffciam lane del rey !!!!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!