wtorek, 19 sierpnia 2014

Tzw. Powrót + Metamorfozy

Tak, tak zwany. Aj, jestem już w moim domu 2 dni po kolonii, ale według grafiku teraz powinnam robić posta. No i jest post. No ja nie mogę, kiedy byłam w Chorwacji, odeszła Emily. Kiedy byłam na kolonii (♥), odeszła Dusia. Co jest? Uwaga, bo jeszcze wyjadę do babci za 3 dni i nie wracam do końca wakacji. Mraw, do Białorusi... *w*. Tam jest tak ładnie... nieważne. A więc... JUTRO MAM URODZINY! Ej, nie miało być o tym ;-;. To powyżej to paplanina. Co do wyjazdu do babci, to mam nadzieję, że nikt już nie odejdzie ;_;. Cza tego bloga trochę bardziej "ufejmić". Boże, jak potocznie. No a więc, blog upada, co napisała Abieska, i napisała, że nie ma czasu itd. A więc pora się wziąć w garść i pisać lepsze posty. Nie wiem, jak to zrobię, skoro nie umiem. No i w ogóle, kiedy zacznie się rok szkolny, NIE WIEM CO ZROBIĘ. Będę miała kilka razy (a nawet codziennie oprócz weekendu 2 razy) sekcję pływacką (podobno ma być sportowo-pływacka w gimbazie ♥), po drugie (liczę to?) będę miała V klasę w Szkole Muzycznej, no i będę chodziła nadal na hiszpański, oraz... eh, głupi test szóstoklasisty. Mam nadzieję, że jakoś to w ogóle ogarnę. Bo uświadomiłam sobie, że moja klasa jest głupia. No i przyjaciele w rzeczywistości (których chyba nie mam) też są głupi, wredni i skąpi. Sorki.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to miał być post o Metamorfozach. A więc...

Pierwsza Metamorfoza dla kristin213, look pt. "Alocha na konkurs) ":

 
Genialnie! Na początek MSP mi się "zepsuło" i w ogóle nie chciało pokazywać ŻADNYCH looków. No, dopiero teraz dało się to zrobić. ;-; ;-; ;-;. Okej, przejdźmy do looka.
Jak wynika z nazwy tegoż looka, jest on na konkurs i to wakacyjny. Kristin połączyła kilka kolorów i jestem pod wrażeniem. Włosy jak włosy, nieważne. Okulary za to są idealnie dopasowane do reszty stroju. Bluzka i spodnie pasują do siebie, bo tak. Mogę jedynie przyczepić się do koloru kwiatka na spodniach i do koloru butów (lepiej by było, gdyby były różowe, a nie zielone. Przez to tego zielonego jest za dużo). Oczywiście nadal Moderatorzy nie poprawili tego pudru na policzkach, ale oryginalnie na MSP wygląda to o wiele lepiej. 8/10, przez te buty i kwiatek :/

A oto moja Metamorfoza:
Chciałam, żeby było oryginalnie, ale wyszło niezbyt dobrze. Oczywiście wszystko pasuje kolorystycznie, choć osobiście Ci radzę, żebyś kupiła kredkę do oczu za 500 sc lub po prostu zmieniła kolor ust i rodzaj oczu. W tym looku brakuje mi jakiejś oryginalności, szału, niesamowitości. 8/10.

Następna Metamorfoza dla kot bella, look pt. "124♥ Dwa-szkoła nadchodzi ;'c":
Look jest... ciekawy.Połączenie ciemnego odcieniu różu z czarnym było dobrym pomysłem. Za to mnie razi w oczy to, czego nienawidzę. Czyli połączenie rzeczy o matowym kolorze i rzeczy z błyskiem. :/ Bluzka i spódniczka są wprost stworzone do siebie, za to kokardka w ogóle do nich nie pasuje. Druga też. Taka sama sprawa jest z balerinkami. :/ Jest to ładny look, ale to połączenie mnie razi. Sama zawsze zwracam na to uwagę, więc siedzę w sklepie ok. 1 godziny, zanim coś kupię. XDD 7/10. 

A oto moja Metamorfoza:

Hah, co to. Osobiście mi look się bardzo podoba, i chętnie bym go nazwała "Powrót ze studniówki" (Czy tylko mi się to kojarzy ze studnią?) Dlaczego? Ponieważ jest ładna kreacja, biżuteria, buty na obcasach... ale rozmazana kredka. Płacz. Eh, dobra, pewno nikt tego nie zrozumie. Takie tam dziwne połączenie. Możecie wyrażać swoje zdanie, ale moim zdaniem moja Metamorfoza jest lepsza od Twojego looka, Izełko (nie wiem jak odmienić, nie obraź się). XDD 9/10.

Kolejna Metamorfoza dla (chwila, zeszycik) SuzaneStar, look pt. "Stupid Love" (Napisałam bez "x", ponieważ wiem, że to było dlatego, żeby było  bez kratek [WTF, ponieważ, że, żeby? XDDD]) :

Głupi puder. No dobra, nieważne. Moim zdaniem jest to zajebisty look ♥. Osobiście uwielbiam neonowe kolory, ale brak mi odwagi, żeby dać je do looka (wyjątek: Get Jinxed). Te paski i bluzka... idealnie. Wszystko tutaj do siebie pasuje, brak mi słów! 10/10.

A oto moja Metamorfoza:
Gorsze od Twojego looka, ale i tak mi się podoba. Te włosy idealnie pasują do sukienki, choć kolorystycznie już nie za bardzo. :/ Look tymczasem jest delikatny. Radzę Ci zmienić kolor ust i oczu, ponieważ są one nienaturalne i moim zdaniem ohydne. 8/10.

Następna Metamorfoza dla Perry13, look pt. "Mryy ;3":
Moim zdaniem look jest świetny <3. Zakochałam się w nim. Jedyne, co mi się nie podoba, są włosy. Lepiej by było bez tych białych pasemek. Za to ta kokardka i sukienka... cudo! 9/10.

A oto moja Metamorfoza:


Nawet nie wiem, czy Ci się to spodoba. Moim zdaniem jest "na TOP'ie" oraz wygląda luźno. Oczywiste, obowiązkowe moje pomieszanie stylów. Jestem zadowolona, choć prawdopodobnie Twój look jest o wiele lepszy. 9/10.

A teraz Metamorfoza dla fruugoo354, look pt. "~Black And White is my element":
Moje kochane pomieszanie stylów <333. Grr, puder. A więc... czarny i biały, klasycznie. Luźno, jak na miasto, ale też elegancko. Po prostu cudnie. Jedyne, do czego bym się przyczepiła, to do koloru butów (ten "biały" ;/) oraz do tatuażu, który jest zupełnie niepotrzebny. 8/10.

Oto moja Metamorfoza:


Pomijam to, że zmieniłaś twarz oraz skórę. Look jest megaśny moim zdaniem, Elegancja oraz bunt w jednym rodzaju <3. Genialne (Ej, Laniacz, to twój look! Skromności więcej). To tyle. Moim zdaniem jest lepszy od Twojego looka, choć uważąj jak chcesz. ;3. Ta bluzka i te spodnie... mrr. XDD Jeszcze te paski pod oczami, mega. 10/10.

Ostatnia Metamorfoza na dziś dla Ashley919 look pt. "♥ 9 ♥ If the Mark ♥":
Jezus, cudo <333. Do niczego się nie doczepiam, kokardka i sukienka są wprost stworzone dla siebie, za to buty tylko dopełniają całość. Po prostu bosko <33 A włosy są idealne do tej kokardki oraz oddają nastrój looka. 10/10!

A oto moja Metamorfoza:
Szczerze? Nie wyszło i trudno zrobić z Twoich ubrań coś "innego". Ave, wyszło takie coś. Od razu piszę, że spodenki nie mają takiego samego koloru jak bluzka albo buty. :/ Nie jestem zadowolona. Jedyne, co jest śliczne, to włosy ♥. 7/10.

Okej, to tyle z dzisiejszych Metamorfoz. Jutro Loga!

Chcesz mieć Metamorfozę? Zgłoś się pod tym postem (jeśli jeszcze jej nie miałeś/aś!) bądź mi na poczcie na MSP. Mój nick: Lanaq.

Okej, to tyle.

Chandelier,

20 komentarzy:

  1. Sliczne metamorfozy...tylko jedna mi się nie za bardzo podoba...Uwielbiam twoją 4. Metamorfozę....genilana...te nowe włoski pasują do wszystkiego i są takie sweet :* ~ Napisała to...SuperModelParis, która była dzisiaj twoim pierwszy komkiem :) <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu...ja bym chciała...metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne metamorfozy Mrauu ^^
    Zgłaszam się do następnej części
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia metamorfoza jest jak dla mnie najlepsza ♥ I zgłaszam się. Mój nick na MSP: kami273!

    OdpowiedzUsuń
  5. Supi post Laniaczu. *_*
    Ale, że Laniacz przeklęła. :O
    SPOKS, KC LANIACZ.
    #HaniaczJestLaniaczonatoremIKochaHaniaczonators. <3
    Pozdrawiam, Haniacz. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jestem zachwycona tym postem a na MSP karolinapien2

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogła bys mi też zrobić taką metamorfoze - vanessa dunderstyc

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym metamorfozę! ^^ Moja nazwa: cynia3 Mam nadzieję, że Laniaczooo zrobi mi fajną metamorfozę! ^^ ~~ Laniaczonators!

    OdpowiedzUsuń
  9. JA CHCIEĆ METAMORFOZĘ :0
    -tylko nie pomyl nicku,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcem metamorfozę Laniczku *000*
    Najlepsza ta 4 c;
    ~Laniaczonatrs 4ever ;* *-*

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym metamorfozę ^-^
    musa12121234

    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Laniaczonators ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty idziesz w koncu do gimnazjum czy do szostej klasy, bo piszesz o jakiejs sekcji a pozniej o tescie.. Nie ogarniam. Tak czy inaczej nie musisz sie nim martwic, te oficjalne sa o wielr prostsze od probnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekcja to pływacka. Takie dodatkowe zajęcia. Jeździmy na zawody potem itd. ;3

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne metamorfozy <3
    Laniaczonatorss <3
    Moge metamorfoze <3 (za dużo tych serduszek xD)
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  16. 5 i 4 metamorfoza jest najlepsza.
    Co do 3 look'a (ten, który jest SuzaneStar), to nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że on pochodzi z bloga Patricia45. Mogę się jednak mylić.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do metamorfozy-lilalila2005

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!