wtorek, 19 sierpnia 2014

Hot or Not #2

Heii!
Nareszcie się ogarnęłam i zabrałam się za (Przyjemne) obowiązki, to znaczy pisanie dla Was. Nie wiem dlaczego robię to dopiero teraz, ale nie mogłam zebrać myśli (Ciężko zebrać myśli, kiedy ich się nie ma, a zamiast mózgu wodę c:), ale grunt że w końcu postanowiłam się skupić.
Nie gadam już, tylko przechodzę (Do drugiego pokoju) do posta.
Dzisiaj mam dla Was drugą częśc Hot or Not. Cieszycie się? Ja się cieszę XD
Znowu ocenię pięć osób (Ponieważ po co dawać nieskończoną możliwość rozwijania się pisemnie jak na komputerze? Lepiej walnąć limit znaków. #BloggerNaTelefonie), albo raczej ich stroje.
Zaczynajmy!
Pierwszą osobą będzie Xczarna89.


Wow, ale tu kolorowo.
Twarz: Ładna, co do kształtu nie mam zastrzeżeń, ale do koloru ust niestety owszem. Co jest (Według mnie) nie tak? Powinien być bardziej różowy, ale to tylko Msp. Tak czy tak, za to leci punkt :c
OCENA: 9/10
Bluzka: Uwielbiam tą bluzkę ♥ Dosyć tania, śliczna! Jednak mam jedno, malutkie zastrzeżenie. Znowu co do koloru (Co ja mam z tymi kolorami?!). Mianowicie czerwony kolor jest Ok, ale ten niebieski sprawia że czuję się jak po LSD XD (Nie pytajcie ;w;) Wg mnie powinnaś zmienić go na leciutki żółty, wpadający w biel.
OCENA: 8/10
Spodnie: Kocham, uwielbiam ♥ Śliczne, uniwersalne, pasujące do niemalże wszystkiego. Tylko ten kolor... Przynajmniej pasuje do góry, ale jakoś on za bardzo rzuca się mi w oczy (Wołając: Rzucam się ci w oczy! Będą Cię bolały).
OCENA: 9/10
Włosy: Kolejny element który uwielbiam... Jednak nie w nienaturalnym wydaniu kolorystycznym (SUPERNAATURAAAL!). Zamiast łagodzić looka, jeszcze bardziej go... Jak to nazwać? Dobra, przeciwieństwo łagodzenia... Jak to było? Nieważne, wy chyba wiecie, a nawet jeśi nie, to pewnie się domyślacie.
OCENA: 3/5
Buty: Jezu, użyłaś jednych z moich ulubionych. Wgl wszystkie rzeczy z tego look'u kocham, ale te kolory... :/ Dobra, oceniam buty. Śliczne, idealnie pasują. Jeden minus - BardzoStrasznieOkropnie bolą mnie od nich (I ogólnie od całego looka XD) oczy.
OCENA: 4/5
Dodatki: Nie ma. Ale gdybyś walnęła tu jeszcze coś... Ah. Dobrze, że ich nie ma XD Ten look i tak jest pełny.
OCENA: 10/10
SUMA: 43/50 ładnie. Dobra, to teraz kto? Nasza Wariatkaaa!


Śliczny look! ♥
Twarz: Byłby ideał, ale ten kolor? Troszkę zbytnio jak Barbie. Wszystko inne jest ok.
OCENA: 9/10
Bluzka: Kocham ją! Jedna z moich ulubionych. ♥ Jednak... Ten "Stanik" powinien być w kolorze spódniczki (Fioletowy). Za to mały minus ale tak czy tak, ślicznie.
OCENA: 8/10
Spódnica: Idealna! Pasuje do bluzki, i kolorem, i fasonem, świetna. Mega dobrane, brawo!
OCENA: 10/10
Buty: Balerinki są idealne, ale według mnie powinny być białe, wtedy byłoby świetnie. Minusik za to (Co ja mam z tymi minusami...).
OCENA: 4/5
Włosy: Cudo! Świetnie je dobrałaś, pasują idealnie do reszty stroju. ♥
OCENA: 5/5
Dodatki: Wielka kokarda na głowę, śliczna. W zupełności wystarczy. Gdybyś dała coś więcej, komplet byłby totalnie przeładowany.
OCENA: 10/10
SUMA: 46/50
Następną osobą, którą ocenię, będzie ashley919, znana jako Anka.


Wybacz Aniu, ale powstrzymam się od oceny, ponieważ to mój look - Nie umiem się oceniać.
Skoro tak, ocenię angelę nat!


Twarz: Jest nawet ok, tylko ten kolor ust... Niezbyt. Nienaturalny. Minus za to. Ten nos też średni, ale ci to podaruję XD
OCENA: 8/10
Bluzka: Nie lubię jej... Taka dziwna. Jednak tutaj pasuje, jest całkiem spoko.
OCENA: 8/10
Spodnie: Klasyk z DS ♥ Pasują, ale nie kolorem... Za dużo niebieskiego, za mało różowego.
OCENA: 7/10
Buty: Śliczne, ale dziwnie wyglądają z tym pionowym paskiem... Znowu za mało rózowego.
OCENA: 3/5
Włosy: Śliczne. ♥ Nic dodać, nic ująć. Pasują, bardzo mi się podobają.
OCENA: 5/5
Dodatki: Ta kokardka... Nie pasuje do tych włosów, kłócą się ze sobą. Powinna być albo jednolita, albo powinnaś dać coś innego.
OCENA: 3/10
SUMA: 34/50
Pora na dziewczynę o nicku Zuleczk@pl.


Tak... Banalnie.
Twarz: Oczy są ze startu, niezbyt ładne... Nos w miarę, a kolor ust nie pasuje. Kształt jest ok.
OCENA: 3/10
Sukienka: W innych kolorach jest ok, ale biała? Taka, hmm, banalna? Chyba to dobre określenie... Średnio, niezbyt dobrze wypada.
OCENA: 5/20, czyli jakby 3/10.
Buty: Mówię stanowczo nie. Nie pasują do sukienki ani kolorem, ani fasonem... Do tego są ze startu. Wybacz...
OCENA: 0/5
Włosy: Fajne, nawet pasują. Kolor jest ok. Dobrze zgrane z sukienką.
OCENA: 5/5
Dodatki: Tu aż się prosi jakakolwiek kokarda, albo chociaż bransoletka! Trzeba tu coś dodać, jest zbyt banalnie!
OCENA: 0/10 przepraszam, tu TRZEBA coś dodać.
SUMA: 13/50 słabiutko, ale to dlatego że dopiero zaczynasz. Jestem pewna, że jeśli zgłosisz się za jakiś czas, będzie świetnie. ♥
Ostatnią osobą będzie nasza vajletboregard...


Twarz: Nie jest aż tak źle, ale nie pasuje mi kolor ust. Zbyt... Nienaturalny?
OCENA: 7/10
Bluzka: Kojarzy mi się z Miley XD W sumie jest ładna, pasuje tutaj, ale jednak dałabym luźniejszą.
OCENA: 8/10
Dół: Spódniczka ♥ Idealna, świetnie pasuje. Bardzo mi się podoba. Gratuluję c:
OCENA: 10/10
Włosy: Przez te włosy look jest... Prosty. Pasują ale jednak dałabym troszeczkę inne.
OCENA: 3/5
Buty: Wieje startem XD Mimo to, pasują kolorem, fasonem? Dobra, też XD Jednak czuję start, za to minimalny minus.
OCENA: 4/5
Dodatki: Kolczyki są świetne! ♥ Tanie, ładne, pasują. Jednak tatuaż na brzuchu? Nie, protestuję! Kolor nie pasuje zupełnie, a nawet jakby był biały albo czarny, i tak psułby looka... ;/
OCENA: 4/10 wszystko wina tatuażu!
SUMA: 36/50
W takim układzie, najbardziej Hot jest Wariatkaaa=). Gratuluję! Tak jak poprzednio nikt nie jest Not. Punkty sugerują, że Not jest Zuleczk@pl, ale rozumiem ją - To dopiero początek jej przygody z MovieStarPlanet. Looki z tej tury ponownie były świetne. ♥ Dobra, to chyba tyle! Zgłaszajcie się do kolejnej części Hot or Not w komentarzach. Mam jedną prośbę - oprócz zgłoszenia się do Hot or Nor wyraźcie swoją opinię na temat tego posta, bo tylko takie zgłoszenia będę brała pod uwagę.
Do następnego posta!

41 komentarzy:

  1. Super post. Zgłaszam się do Hot or Not - vanessa dunderstyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Post super! Zgłaszam się - diana spoko123.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dobrze oceniasz te looki. I miałaś bardzo dobry pomysł z tym że Zuleczka jest początkującą użytkowniczką i dlatego nie piszesz oficjalnie że jest Not ;)

      Usuń
  4. Super post. Zgłaszam się!! Ocenisz look'a, którego teraz mam na sb?

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post Kathey! *O* Ogólnie jesteś moją ulubioną redaktorką ♥ Zgłaszam się ~ YoungEver

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Nikogo nie ostro krytykowałaś, jak inni - pisałaś zalety, noi wady ale nie tak mocno. Fajnie postąpiłaś z Zuleczką - nie dałaś jej na NOT. Świetnie ją zrozumiałaś. c:
    Chciałabym się zgłosić - mój nick który znasz :3 :
    Malinasia
    #Pozdro #600 #XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, błąd. Powinno być ''Nikogo ostro nie [...]'' ;) Przepraszam za błąd xd
      ~Emila

      Usuń
    2. Następny błąd (cholera ;-;) ''[...] noi wady ale nie tak mocno skrytykowałaś.[...]''

      Usuń
  7. Super post. Jednak uważam, że look, który jako pierwszy oceniłaś był najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram bardzo fajny :)

    Zgłaszam się :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma mnie :( To jeszcze raz się zgłoszę BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ocenę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Post super :). Podoba mi się twój sposób oceniania i wgl xd Nie będę się rozpisywac, bo sama wiesz, jakie dobre sa twohe posty ;). Zglaszam sie- Nataliaa =).
    Pozdrawiam, Nataliaa =)
    Ps. PrzeprasAm za bledy, pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post Kathejo ^^
    Mogę być w kolejnej części? ;*

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie ta serie:) a co do pierwszego looka to kolory mi sie bardzo podobaja:)
    Zglaszan sir do nastepneho hot or not
    breevy

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Seria bardzo fajna i bardzo lubię ją czytać c:
    ~rejnołdaszszesnaście, czyli rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj mi Hod or Noda! :C Mam órodziny! (Błędy specjalne). No weź :C Teraz mam na sobie taki oczojebny look... XDDD

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna seria i wg pozdro :3
    zg sie kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  17. Post super! Zresztą jak każde twoje posty..<3 Bo wiesz to trzeba walić prosto z mostu. XD
    Mogłabyś mój look także ocenić?
    Mój login : Justysia#

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, jak oceniasz looki :D Zgadzam się z Twoimi ocenami. I oczywiście zgłaszam się do Hot or Not. (Tak, mam Cie w znay ;_;) Nick: Slodziusna <3
    Pozdrawiam :3
    /Ja

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się [ala123]
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tsa... Zapomniałam, że mam jeszcze twój Look ;-; #JesztemGłupiaŻeHej. Świetnie oceniasz te Looki c: Powinnaś w przyszłości zostać stylistką :* Ja się oczywiście zgłaszam, ale oceń mnie jak się przebiorę :3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zglaszam się :)
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  22. Zglaszam się Natka1282 byłabym zaszczycona gdybyś mn wybrala *--*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprawiedliwa ocena, zdecydowanie.
    Bardzo podoba mi się ta seria. Jest ciekawa za każdym razem. ;) A co do tego pościka, świetny.*.*
    Zgłaszam konto od koleżanki( jest już moje)~ RollerStar
    Pzdr;*
    ●•●

    OdpowiedzUsuń
  24. Moj nick : Draculaurazmonsterhigh . zglaszam sie :P
    'Lala z fona po raz 3 :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  26. Look tak jak zwykle.. genialny! Podoba mi się to, że oceniasz sprawiedliwie, perspektywistycznie. Zgłaszam się, jestem bobr125.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!