środa, 20 sierpnia 2014

BIRTHDAY! + Laniaczowate Loga

Czeeeść. Dzisiaj mam URODZINY <3333. Ah, jak Laniacz się chwali. Dziękuję za tyle prezentów i życzeń na MSP! Jeszcze wstawię pozdro od Ange:
Dzięki <3333. Albo moja KG:
I jeszcze więcej. A więc, dziękuję! :)

A teraz taki śmieszny błąd:
WTF XDDD To login Glona, zapraszajcie B)

Dobra, przejdźmy do ciekawszej części posta, czyli Laniaczowatych Lóg.

Pierwsze logo dla lejdi130:

Heh, podoba mi się. Takie oryginalne i dziwne. XDDD

Następne logo dla Basidix:
A to mi się bardzo podoba, nie wiem dlaczego. Ta Movie z oczodołami w bok to specjalnie, no wiecie :D

Okej, dalej dla Makenna/:
Najładniejsze ze wszystkich <333 Bardzo mi się podoba :3

Potem logo dla syla40:
Ile się napracowałam tutaj *o*. Ładne, nie powiem. :) Oczywiście to moje zdanie. XDDD

Okej, teraz logo dla TwojaOla:
Boże, co ja tu zrobiłam :D. Bardzo śmieszne i oryginalne.

Następne logo dla kasia3348:
OGRZEWAM PODŁOGĘ! A to takie drastyczne... :3. Napadło mnie, więc oto i ono: mrożące krew w żyłach logo.

Następnie logo dla krysti010:
Proste, choć tło mi się MEGA podoba *w*

Ostatnie na dziś logo dla legginsowa:
Lel, takie za proste i dziwne trochę :/. XDD

To tyle. 9 lóg, bo 9 to moja ulubiona liczba :3

Okej, zgłaszać się na logo (jeśli nie miałeś/aś jeszcze!) pod tym postem lub mi na MSP.

UWAGA! Następne loga dopiero w ROKU SZKOLNYM! Tak samo z METAMORFOZAMI!

Chandelier,

30 komentarzy:

  1. Pierwsza? YAY!

    Poproszę logo. Na msp jestem Masia 23 i życzę wszystkiego naj! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT KOCHANY ZJEBIE!<3<3 XDXD MÓJ LANIACZ PJER*OLONY KOFFANY! <3<3 (Ta, ta, Emcia dostaje bani ;-;)
    A i ten zjeb (ja) chce dostać logo od Laniaczyska<33
    Pozdrawiam,
    Emily McCline ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! ♥ Dużo zdrowia, szczęścia ♥ Spełnienia marzeń oczywiście ♥ A i bardzo bym chciała logo, najlepiej w tym stroju co mam na sobie :3
    YoungEver ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto laaaat !!!! ;3
    Poproszę logo :*
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, po pierwsze to: STOOOO LAAAT ;* Myślę, że dobrze ci mijają urodziny :D
    Po drugie to trzecie logo było najlepsze ♥
    I po trzecie to zgłaszam się ;p nick na MSP: kami273!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stoooo lat!!! Wszystkiego naj,naj,naj....najlepszego!!! :)
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  7. STO LAT STO LAT NIECH ŻYJĘ LANIACZ NAM x2 Dałabym Ci pozdro, ale ja vip nie jestem :c Loga śliczne ♥ ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Sto lat!
    Mg prosić logo?

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Fajne loga, mogłabyś też mi zrobić ^^ Byłabym bardzo wdzięczna :)
    -Kudima

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;3 i szerze powiem masz talent ^o^ klodia78

    OdpowiedzUsuń
  11. STO LAT! SPEŁNIENIA MARZEŃ I SUPER (ostatków) WAKACJI XD !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto Lat <3 A tak wgl zgłaszam się ;) oli_ola123

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego ;P Zgłaszam się ~ Madziunia < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHAHA! XDDDD Super logo. NIE MOGĘ PRZESTAĆ SJE ŚMIAĆ XDDD

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę o logo :3 o i Wszystkiego naj naj i dużo prezentów ;)

    ~syla40 (jeśli byłabyś wspaniała i zechciałabyś zrobić mi logo to napisz Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego :)

    Dziękuję za logo. Cudne ^o^

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  17. zglaszam sie moj nick Draculaurazmonsterhigh
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  18. ( Spóźnione życzenia ale jednak ) wszystkiego naj!
    Twoje loga są śliczne♥
    Mogę prosić o takie?
    ~angela nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się logo dla Makenna/: . Jest takie delikatne a za razem tajemnicze.
      Zaraz potem logo syli40 te cienie mnie urzekły.

      Usuń
  19. Troszkę spóźnione, ale STO LAT! :)
    Najbardziej podoba mi się logo dla Makenny. Śliczne :')
    Czy mogłabym również poprosić o logo? Na msp jestem Independent Girl, masz mnie w znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje bardzo za logo! :) ~ krysti010

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za logo. Bardzo ładne :D
    Pozdr .,
    -Legginsowa C;

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej mógł bym prośić o logo z tymi ubraniami co mam na sobie?? Bardo bym prosił :*
    (najlepsze dla Krysti010)
    jest naj

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogę logo? Mój login: miss tomlinson$$$.
    PoZdrawiam :33

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!