czwartek, 21 sierpnia 2014

III Wojna Światowa + Szpiedzy

Hey Kochani. ♥

Dzisiaj, szczerze mówiąc, nie wiem od czego zacząć. Biję się z myślami, wszystko, co piszę czytam jeszcze co najmniej dwa razy. Chcę opisać konflikt oraz jego skutki, między naszym blogiem, a "cztery panny z jednej wanny". Może najlepiej napisać wszystko od początku? Tak. To bardzo dobre rozwiązanie.

   Wszystko zaczęło się tego, że na naszej stronie pojawiało się coraz mniej osób, a blog Porshii się rozwijał. W tym samym czasie, na forum MSP było pełno burz, na temat wojny blogów. Wtedy, myślałam, że to nic strasznego, jednak, gdy pod nieobecność właścicielki "czterech panien z jednej wanny", od razu nasi sojusznicy zostali zbanowani. Czemu? Bo poznali się tu. Właśnie wtedy, przyszło mi na myśl, że użytkownicy, którzy pisali o ogromnym sporze wszechczasów mieli słuszność. Moje szczęście, że mam dobry kontakt z Nat. To tylko z tego powodu, nie zostałam posądzana o szpiegostwo, czy nie dostałam bana na jej blogu. Na chat'cie wiele rozmyślaliśmy, jak temu zapobiec. Wymyśliliśmy, że któryś redaktor napisze o tym notkę. Zgłosiłam się ja. Zrobiłam to, żeby zakończyć tę wojnę. Nie ma powodów, żeby banować, wyrzucać, czy obrażać normalnych użytkowników, Bogu ducha winnych.
   Osoby, które dopiero zapoznają się z ludźmi na naszym chat'cie, CZASAMI BOJĄ SIĘ NAPISAĆ COKOLWIEK, PODKREŚLAM, COKOLWIEK. Dzieje się to, z tego dyplomu, iż myślą, że szpiedzy zauważą co piszą. Martwi mnie to. :( Przecież w blogowaniu chodzi o frajdę, i przyjemność czytających. Nie walczymy o 1000 0000 złotych! Możemy przecież "omijać się z daleka", a nie kłócić. Te spięcia, to tylko tracenie czasu. Nie potrzeba nam napiętej atmosfery!
   Dziwi mnie, że Porshia i Abi są do siebie pokojowo nastawione, a głównie bywalce, czy moderatorzy chyba za wszelką cenę pragną tej całej "lll Wojny światowej".
   Co do szpiegowania: czasami pojawiają się tu szpiedzy. Jednak nie ma się czego bać. Kiedy na chat'cie są moderatorzy (a są zawsze) możecie być w pełni spokojni! Panujemy nad sytuacją!

Mam nadzieję, że wszystko wyjaśnione.

Pozdrawiam gorąco!




24 komentarze:

  1. MUSISZ? TO BYŁY POUFNE INFORMACJE ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niczego takiego nie chcę.
    Jestem przekonany, że którykolwiek z blogów ma problem do np. admina bloga.
    To po co wchodzi?
    Bez sensu są te wszystkie spory, kłótnie, itp.
    Jeżeli nawet by do tego doszło to co się stanie?
    Jedni wygrają, a drudzy przegrają, co obwieszcza powrót do normalności.
    ~ Kuba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam nic na ten temat O.e Są tu jacyś szpiedzy?! Dobra ja za bardzo nie skomentuję tego posta, bo do końca go po prostu nie rozumiem.. :c Ale logo masz XDDDD ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. HANKA MA HACKI I MÓWILA ZE WAS SHACKUJE JAK BEDZIECIE JOM HEJTOWAC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tak mówiła ? I kiedy ?
      Ee..no....nigdzie...emmm..ten....tego...nooo...boooo....eeee nigdy...
      Daruj sb -_-
      Kto Ci uwierzy, że Hania hackuje? Hahahahaha jaaaaaasneee !! Hahahahahahaha

      #HANIACZONATORS
      Haniu, wymyśliłam skrót do Tw fandomu :)
      Niech Haniaczonators wstawią w nazwę (np. na asku) cs w stylu #HAN♡
      Co Ty na too ? Bo bym już wstawiła :*

      Usuń
    2. To trochę mało prawdopodobne, bo bardzo trudno znaleźć hacki bez jakiegoś ale. Zresztą Hania wie lepiej od ciebie. A co do tej sytuacji, to pierwsze słyszę.

      Usuń
  5. Tak, pamiętam jak modzi pisali na forum o tym, że czy MS poleciłyby jakieś fajne blogi. Co trzeci komentarz brzmiał: Abieskiej ;)
    Może faktycznie modzi tu byli i widzieli ten blog ?
    ~Fanka,
    vajlet Malfoy
    PS: Cool logo °°

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dzienks. <3 Zrobiłam z whiskey, bo kupuję niedługo bluzkę z Jacka'a Daniels'a. C:

      Usuń
    2. Hyhy, mój tata ma koszulkę Jack'a Daniels'a :D

      Usuń
  6. Trochę się zgubiłam w temacie, nie rozumiem za bardzo. Dokładniej - o co chodzi z tymi szpiegami, co oni robią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzą na blogi, robią screeny z rozmowami chat'owymi, następnie przekazują osobom, przez które zostały wynajęte.

      Usuń
  7. Ja tam nic nie rozumiem, ale dobrze, że napisałaś tego posta. c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne logo ;) Komentarze mogę pisać z opóźnieniem xD
    Będę szczera ja nawet nie wiedziałam o tym całym "sporze",nawet nie wiem czy to spór :D
    Dobra nie będę się już upokarzać.
    ~TaJestemNienormalna lub znana z Msp jako czadowa9090

    OdpowiedzUsuń
  9. E pierwsze słyszę XD zawsze poinformowana ostatnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, nie rozumiem ludzi, którzy tworzą takie ,,wojny'' itp.
    Ps. Super logo
    #Haniaczonators

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za bardzo wiem o co chodzi. XD
    Ja nigdy, nigdzie o niczym takim nie słyszałam, ale dobrze wiedzieć. ;)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post♥ Świetne logo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co nie chcę cię hejtować ale nie lubię takich oryganizacyjnych postów bo są trochę nudne xDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!