czwartek, 21 sierpnia 2014

Hot or Not #3

Heii!
Znowu czytacie posta Katheji, nie nudzi Wam się to? Mam nadzieję, że nie.
Dzisiaj mam dla Was trzecią część Hot or Not. Do tej części wybierałam losowe osoby z komentarzy, czemu to mówię? W poprzednich częściach wybierałam osoby, które skomentowały notkę jako pierwsze a to był błąd. Dobra, coś jeszcze? Chyba raczej nie.
Dzisiaj jako pierwszą osobę ocenię Laniacza. Miała wczoraj urodziny, wszystkiego najlepszego. ♥


Twarz: Bardzo ładna, podoba mi się że Laniacz była oryginalna i dała twarz inną niż większość. Mega plus za to. Jednak... Nie pasuje mi ten dodatek, MS wygląda w nim jakby miała zamiast policzków dołki (Zaliczę to do twarzy). Za to minus ale i tak cała twarz jest śliczna.
OCENA: 8/10
Sukienka: Nie wiem czy to sukienka czy bluzka i spódnica ale wezmę to za pierwszą opcję. Ładna, aczkolwiek troszeczkę wygląda jak piżama (JAK TO SIĘ PISZE?!)... Mimo to i tak jest całkiem ładnie.
OCENA: 16/20, czyli jakby 8/10.
Włosy: Śliczne ♥ Uwielbiam je. Kolor też idealny, całe uczesanie pasuje - Trafione w dziesiątkę (W tym wypadku piątkę)!
OCENA: 5/5
Buty: Niezbyt je lubię, ale muszę przyznać że w tym looku wyglądają super. Pasują idealnie, zdecydowanie maksymalna ilość punktów.
OCENA: 5/5
Dodatki: Wianek pasuje kolorystycznie, fasonem? W sumie też... Jednak serduszka na nogę jakby prześwitują przez buty, co nie wygląda najlepiej. Gwiazdki idealnie dopełniają look'a. ♥
OCENA: 8/10
SUMA: 42/50
Dobra... Teraz może Dusia, czyli diana spoko123.


Twarz: Wszystko jest idealnie... Tylko niezbyt lubię te usta. Mam wrażenie, że są zrobione z... Żelków? Nie wiem skąd te skojarzenia... Dobra, mniejsza. Mimo to, twarz jest prawie idealna.
OCENA: 9/10
Bluzka (Ocenię sukienkę jako bluzkę bo Dusia dodała też spodnie): Dawny unikat. Ładna, kolory idealnie zgrane są ze skórą Duśki. Podoba mi się, miętowa tunika. Super!
OCENA: 10/10
Spodnie: Według mnie ładniej byłoby bez nich, ale i tak jest ładnie. Mimo wszystko, minusik za to.
OCENA: 8/10
Włosy: Hm... Jakoś średnio mi tu pasują, rozczochrane? Chyba to dobre określenie. Według mnie lepiej wyglądałyby jakoś schludnie uczesane, ale i tak jest całkiem ładnie.
OCENA: 3/5
Buty: Trampki na koturnie w looku grzecznej dziewczynki? Niezbyt pasuje... Kolory owszem, ale model? Tematycznie się nie zgadza, nie wyglądają najgorzej ale też nie najlepiej. Osobiście dałabym tu miętowe balerinki.
OCENA: 2/5
Dodatki: Bardzo lubię te kolczyki, tutaj jak najbardziej pasują. Mają starą grafikę, tak jak sukienka - Mega dopasowane.
OCENA: 10/10
SUMA: 42/50 remis z Laniaczem!
Następna będzie Malinasia.


Ślicznie! ♥
Twarz: Kolczyk w ustach jest taki... Buntowniczy? Nie wiem jak to ująć XD Lubię go aczkolwiek do tego looka średnio pasuje, minimalny minus za to. Reszta jest idealnie!
OCENA: 9/10
Bluzka: Nigdy jej nie używałam, ale podoba mi się. Materiał jakby błyszczy, co idealnie dopełnia looka. Ślicznie!
OCENA: 10/10
Spódniczka: Pasuje idealnie, bo mam wrażenie że jest wykonana z tego samego materiału, co bluzka. Do tego śliczny kolor, dół trafiony w dziesiątkę!
OCENA: 10/10
Włosy: Klasyczny kucyk, ładny, jednak niezbyt widoczny. Pasuje tutaj, ale osobiście dałabym kucyka bardziej w bok, żeby było go widać, ale i tak jest dobrze.
OCENA: 4/5
Buty: Uwielbiam je! Ale nie od tego czy coś lubię zależy ocena, tylko od tego, jak pasuje. A pasuje idealnie! Lekko błyszczące podeszwy są doskonale zgrane z materiału, z którego wykonane są bluzka i spódniczka, mega dobrane!
OCENA: 5/5
Dodatki: Kokardka na włosach w zupełności wystarczy, do tego świetnie pasuje. Gdybyś dała tu coś więcej, look zepsułby się. Mały dodatek idealnie wpasowywuje się w klimat kompletu.
OCENA: 10/10
SUMA: 48/50 Wow! Świetny wynik, tak samo jak Twój look. Ciekawe, czy ktoś Cię przebije!
Sprawdzimy to, oceniając BeautyFactory, znaną jako Natacz N.


Twarz: Nos i usta - Idealnie, ale oczy? Jakoś średnio mi się podobają. Za to malutki minus. Skóra idealnie podkreśla tropikalny klimat Twojego kompletu!
OCENA: 8/10
Bluzka: Lubię ją, kolor jest całkiem ładny. Świetnie wymyśliłaś, dając ją do looka, hmm, tropikalnego?
OCENA: 10/10
Spodnie: Ten pasek... Niezbyt. Fason spodni jest super, ale kowbojski pas psuje efekt i niezbyt pasuje do całości...
OCENA: 7/10
Włosy: Śliczne, jednak uważam, że powinny być jednolite, bo na głowie Twojej MovieStar dzieje się minimalnie za dużo. Ułożenie włosów - Idealne!
OCENA: 3/5, przez kolorowe pasemka.
Buty: Trampki ładnie pasują i kolorem i modelem. Ładne, ciekawie wyglądają i podkreślają charakter kompletu. Świetnie dobrane!
OCENA: 5/5
Dodatki: Jezu, te uszka są prześliczne! Są idealne, ale troszkę zlewają się z pasemkami na włosach, usunęłabym pasemka a uszka jak najbardziej zostawiła. Dobrze, że nie ma nic więcej - co za dużo, to niezdrowo!
OCENA: 10/10
SUMA: 43/50 ładny wynik.
Teraz może look w pączkowym klimacie? Należy on do YoungEver (Fajny nick ♥)


Twarz: Bardzo ładna, ale mam pytanie - Czemu masz pomarańczowe usta? XD Uznajmy że to szminka, która o dziwo pasuje do kompletu. Jedyne co, to nos - Zadarty, średnio mi się podoba. Mimo to, twarz sprawia dobre wrażenie.
OCENA: 9/10
Bluzka: Donut ♥ Tak niezdrowo, ale jak szaleć, to szaleć. Ładna, sama kiedyś taką zakupiłam. Kolory ciekawie się prezentują, wybrałaś śliczną bluzkę.
OCENA: 10/10
Spodnie: Chyba z DS? Ładne, a kolor idealny! Pasuje do donuta na koszulce, super!
OCENA: 10/10
Włosy: Idealnie pasują, przywrócony unikat. Nie narzucają się, są skromne a zarazem doskonale wpasowane!
OCENA: 5/5
Buty: Hmm... Czarne? Niestety, psują looka. Kolorem nie pasują zupełnie, modelem też niezbyt... Przepraszam.
OCENA: 0/5
Dodatki: Szkoda, że ta opaska jest biała, a nie pomarańczowa. Pasuje, dobrze że nic więcej tutaj nie dałaś. Mały minusik za kolor.
OCENA: 8/10
SUMA: 42/50, wszystko przez te buty!
Takim sposobem Malinasia jest najbardziej HOT! Zrobiła bardzo ciekawy komplet, który jest oryginalny, ale przez to wyjątkowy.
PONOWNIE nikt nie jest NOT, poprostu czytelnicy Naszego bloga są świetnie ubrani.
To ja kończę, zasady jak poprzednio: Zgłaszajcie się w komentarzach do następnych części Hot or Not, ale liczę tylko zgłoszenia, które oprócz słów "zgłaszam się" mają opinię na temat tego posta. Może być krytyka, ale konstruktywna. Takim sposobem poznam Wasze opinie, a oprócz tego dowiem się, kto czyta moje notki do końca ;)
Do następnego posta!


Ps. Nowe logo, ładne? Piszcie w komentarzach. ♥

34 komentarze:

  1. Fajny post. Ładne logo. Zgłaszam się-lilalila2005.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :3 "Bella Kelsey Mrr" :) Bardzo lubię "Hot or Not", lubię modę, a szczególnie jej "tworzenie", doceniam więc twoje opinie na temat kreatywności i wyczucia stylu niektórych MovieStar. Cieszę się że oceniając (bardzo zawodowym okiem) nie patrzysz tylko na dopasowanie kolorów itp. ale potrafisz docenić ...chmm.. xd, taki "dziki pazur kreatywności" ;) Doceniam twoje wyczucie stylu i to jak się znasz na choćby najmniejszym detalu, naprawdę... zachwyciłaś mnie tak że się nie wysłowie XD Po prostu.... nie ma słowa opisującego twój.. no talent do zauważania stylu, naprawdę wspaniale :3 Mam nadzieję że nie za bardzo "zacukrzyłam" :3 :) Papa, mam nadzieję że już nie długo spojrzysz swoim okiem na mój look ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, jestem HOT :3. Dzięki, a zapomniałam wtedy coś napisać o tw poście :(. XDD


    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne logo :) Zgłaszam się ! ! ! Sonia ! !

    OdpowiedzUsuń
  6. 48 pkt, no nieźle xd Wszystkie looki, twarze i wgl śliczne :). I właśnie, jak się pisze piżama? Pidżama też widzialam :D Zgłaszam się.

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne looki <3 Zgłaszam sie ;3 oli_ola123

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem bierzesz pod uwagę też uczucia MS które jakby to.. krytykujesz? Jest to wielką zaletą. Najbardziej podobały mi się look'i Laniacza, Dusji oraz BeautyFactory ..co ja piszę! Każdy miał w sobie coś, co mi sie podobało..A tak w ogóle to zgłaszam się! Nick; Slodziusna <3 (tak, mam Cie w znay ;_;) Pozdrawiam.
    /Ja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne looki ,ale trochę nie podoba mi sie look Dusi i Laniacza ,ale i tak mogą być . Zgłaszam się , Sandra 9879

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Aż 43 punkty?! Nie spodziewałam się takiego wyniku. Dziękuję, w sumie uważam, że look o którym razem pisałyśmy był lepszy
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ta serie:) zglaszam sie
    breevy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, nick: Independent Girl.
    Post jak zwykle fajny, ogólnie to bardzo cię lubię jako redaktorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i równie genialne logo ;).
    Może się zgłosić, znasz moją nazwę :D.
    ~ kik857

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne Hot or Not ♥
    Chciałabym być w kolejnej części ;*

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne logo, kojarzy mi się z logo sklepu z biżuterią. XD
    ● Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  16. Zglaszam sie Draculaurazmonsterhigh
    'Lala po raz 3 :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się (znowu)
    PPariska

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ( Chyba 3 raz :D )

    Mnie najbardziej podoba się look BeautyFactory ( Nie wiem czy dobrze napisałam,jak coś przepraszam ) Świetnie oceniasz,ja oceniłabym podobnie ;33 Mam nadzieję,że kolejna notka pojawi się wkrótce.
    ~czadowa9090 lub znana jako TaJestemNienormalna

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :)

    Bardzo fajne logo :)

    Pozdrawiam i zgłaszam się :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ta serię :) Zapraszam na bloga którego prowadzę z moją najką :) przyjazniowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :3 A co do posta to bardzo fajny, i przypadł mi do gustu chodź nie zawsze się z tobą zgadzam :/ ale to twój post nie mój więc... ~syla40

    OdpowiedzUsuń
  22. No to tak :3 Post super, genialny, świetny, cudowny itp. (xD) zresztą jak zwykle. Kathejnator FOREVA. ♥ Mniejsza. Mi najbardziej podoba się look BeautyFactory. Zgadzam się z Tobą w kwestii pasemek na włosach. EGH, KUPIŁABYM, ALE JA NJE VIP :(
    Co do loga - świetne. Look w nim - genialny. Pewnie znowu V.I.P, co nje? :(
    Ale. Mam pomysł, żebyś zrobiła serię, w której będziesz swoje looki vip "zamieniać" na looki nievip, żeby były jak najbardziej podobne. Oczywiście nie musisz tak owej robić, to tylko sugestia od fana (ale uroczyście xd) .
    ZGŁASZAM SIĘ do Hot Or Not. Mój nick to Czarna Zuellas , pewnie kojarzysz, czasem z tobą piszę na eMeSPe. ^^ :3 Z góry dziengi i pozdrafiam cjebje Kathejo oras innych czytelnikuf tego bloggga.
    / Czandelier, Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pisałyśmy B)
      MAM NA SOBIE LOOLA NJE VIP. NAWET GO CHYBA ZAPREZENTUJE. B)
      ~KATHEJA ^_^
      PS. KUPIŁAM ANIMACJE Z ŻYRANDOLEM!!!!!!! CHANDELIER.

      Usuń
    2. Zgłaszam się.
      XxX Zula XxX

      Usuń
  23. Świetne logo. Doskonale oceniłaś MS. Fajnie, że stawiasz na oryginalność i, że nie oceniasz tylko dopasowania kolorów. Myślę, że sw ocenąnigdy nie obraziłaś żdanej MS.
    Zgłaszam się!!

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne logo ;). Lubię czytać posty typu Hot or Not lub jakieś o modzie. Fajnie, że oceniasz zwykłe ms a nie tylko te z najwyższymi levelami. Zgłaszam się! ;)
    Devil Kitty

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. XD JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja o zgłaszaniu już mówiłam c: Oceniasz jak prawdziwa stylistka! :* Logo jest zajebiste! ~Pozdro :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja ocena jest bardzo konstruktywna oraz bardzo słuszna :) Te posty HOT or NOT są świetne, bardzo mi się podobają :) Zgłaszam się- jula34578

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne :) Zgłaszam się himeni1120

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!