czwartek, 21 sierpnia 2014

Informacja, która zmieni TWOJE życie! + Aktualności MSP: Konkurs "House Party"

Śjema! Tak, zacznę od informacji, która zmieni TWOJE życie B) Zaznaczam, TWOJE! B). Otóż wyjeżdżam do babci (inny kraj...) od juta do 29 sierpnia. Niestety, przedtem kończy mi się VIP... nieważne. A więc, ZA BARDZO nie będzie postów, bo nie będę mieć kompa, Wifi, itp. itd. ALE zrobię dzisiaj dwie zaplanowane notki. TO NIE BĘDĄ ANI METAMORFOZY, ANI LOGA. Po prostu... NIESPODZIANKA! Proszę redaktorów, żeby nie powiedzieli czytelnikom ani nikomu innemu, o czym są 2 posty PRZED OPUBLIKOWANIEM. Nie będą one zbyt ciekawe, zresztą jak wszystkie moje posty.
Tak, z tą zmianą twojego życia to była ironia. (:
Okej, przejdźmy do troszkę ciekawszej części tegoż posta.
Aktualności MSP :B
Tak, zacznę pisać pośrodku, żebyście zaczęli rozróżniać te złe posty od tych lepszych. Czyli moje od innych redaktorów bądź Abieski.
Okej, zaczynamy!

MOTYW
Heh, DOMÓWKA B). Modzi zaszaleli. A więc, motyw jest ładny. Wszystko dobrze rozmieszczone,
napis oryginalny i dobrany kolorystycznie. Tylko JEDNA rzecz mi się nie podoba.
Czemu jest MILION BILION SRYLION 
animek z DANZIGIEM, 
a Modzi wstawili na motyw
za przeproszeniem
zjebaną
animację? ;-;
 (Heh, zaczynam pisać trochę jak Jes, opz. Sorki, poprawię się. Nie, że "kopiuję" styl.)
Oceniam na 8/10.

UBRANIA

Dla DZIEWCZYN


Tak się zastanawiałam
czemu stron jest tylko DWIE.
No i tak sobie myślę, i wyszło na jaw
ŻE TU NIC NIE MA ZE STARSZYCH UBRAŃ.
Wow, Wow, Wow. Szacun dla modów.
Ah, powróćmy do ubrań.
Ubrania podobają mi się, i nawet zamierzałam coś z tego konkursu kupić.
(Wow)
Ale 
uwaga
siedziałam ponad godzinę w tym głupim sklepie
I
UWAGA
*poproszę o bębny*
BADUMSS...
Nic nie kupiłam z tego konkursu :) Oh, rzeczywistość.
Oceniam na
8/10.

Dla CHŁOPCÓW

Wow
2 strony ubrań dla chłopców
Świętujmy!!!!111111111111
Dobra, na poważnie, jestem pod wrażeniem. Dodali 2 albo 3 pary butów (nie jestem pewna, ponieważ nie wiem, czy wcześniej takie buty już były), 2 pary włosów (3 jest ze starego konkursu), spodnie (!1111111111), 2 czarpki i dużo bluzek. Wow! Wow! Wow! Wow pieseł! Oczywiście kilka starych rzeczy jest, ale to mniejszość! 9/10, ponieważ ubrania nie są takie ładnie, jakie bym chciała. (: Wredna Laniacz.


A teraz najbardziej wyczekiwana część posta.

ANIMACJE

Nazwa: Dj Skills (Czy tylko mi te drugie słowo kojarzy się z zabiciem? >.<)
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Impreza & Moda (Szczerze, bardziej pasowałoby Zabawa & Czad bądź Aktorstwo & Taniec,
ale może być).
Opis: MS jest Didżejem (tak, muszę się pochwalić umiejętnością czytania poprawnie po angielsku (B). Zresztą, MS ma ładne słuchawki. :D



Nazwa: Cool Chilling
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Zabawa & Czad (A nie lepiej Pozy? ;_;)
Opis: MSP pije drinka i PUKA PUKA PUKA, BUKA BUKA BUKA butem w ziemię/podłogę/beton/gruz/czy co tam to jest.
Tak, nowy hit: PUKA PUKA PUKA, BUKA BUKA BUKA, otworzysz? XDD Pozdro dla kumatych :*


Boże, kupię ją od razu po tym, jak skończę omawiać animki *w*. ŁOŁ! Genialna animka. Od teraz wiecie, co to znaczy Chandelier B)
Nazwa: Chandelier (żyrandol, jeśli nadal nie skumałeś/aś) Swinging
Rodzaj: VIP (Kurde, nie VIPY nie mogę wisieć na żyrandoooolu! :C)
Typ: Dzikie & Zwariowane (No, wreszcie dobrze.)
Opis: MS wisi na żyrandoooooooooooooolu!11111111111

Przemieniłam kanapę tak, żeby się zmieściła. Takie tró (pozdro dla kumatych, znowu) te buty na kanapie, yhym, yhym)
Nazwa: Party Bounce
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Zabawa & Czad (bardziej Dzikie & Zwariowane... XDD)
Opis: MS Skacze na kanapie (chciałam napisać tapecie...) w kwiatki. XDD

Nazwa: Smiley Balloon
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Pozy
Opis: Ms stoi (trochę dziwnie...) z uśmiechniętym balonem.

I MODZI SĄ BARDZO ŹLI:
Tamta animka WOGLE nie jest podobna do tej powyżej, no nie.
Ta powyżej jest dla VIP, jkbc. ;_; Serious.

Nazwa: Living on the Edge (Coo? WTF?)
Rodzaj: Nie VIP (podobna sytuacja...)
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS maluje coś sprayem na podłodze (tak, na podłodze, jej) a potem śpiewa do spreyu, SERIO... OGRZEWAM PODŁOGĘ. XDDD NIE WSTAWIĘ ZDJĘCIA, BO NIE CHCĘ ŻEBYŚCIE SOBIE USZKODZILI CIAŁO, SPADAJĄC Z KRZESŁA. XDDD

Hihi, obcięłam balony. I to z jaką gracją! B)
Nazwa: Party Balloons
Rodzaj: VIP (bo tylko VIP'y mogą trzymać imprezowe balony (B)
Typ: Impreza & Moda
Opis: Ms trzyma balony i zmienia co jakiś czas pozycję (Chyba jej niewygodnie. OGRZEWAM PODŁOGĘ. XDDD)

Ox, to tyle. Animki nie są nijakie (masełko masielane! [błąd specjalny]), choć niezbyt ładne, że tak powiem. Mi najbardziej się podoba wiszenie na żyrandooooooooolu! :* 8/10.

TŁA



Hah, musiałam to przerobić :D. Podziwiajcie ^^. Tak a propo, OBYDWA SĄ NIE VIP. :3
9/10, mam pomysł na film dzięki tym tłom! I kupię to w trakcie.

RZECZY
Nie są jakieś zlamowane, ale nie są zachwycające. Ogrzewam podłogę po tym czymś za 225 sc. XDDD Jezus, co to? XDDD 7/10.


OGÓLNA OCENA KONKURSU:
49/60, CZYLI PRAWIE PIĄTKA. Nawet dobrze wyszło.

Okej, to tyle na DZISIAJ.
Jeszcze dzisiaj zrobię te notki :D

Chandelier,
No i jest ten
ŻYRANDOOOOOOOOL.

14 komentarzy:

  1. Jakie to niegrzeczne ! A jak sobie noge złamiesz i spadniesz z żyrandola XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ten żyrandol leżę na podłodze i duszę się ze śmiechu. xD
    Dzwońce po karetkę. xD
    Świetny post. :p
    I nie mogę się doczekać tych postoniespodzianek (kocham łączyć słowa :3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrandol O.O

    Notka super :3

    Pozdrawiam

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jeśli to sie urwiee (żyrandol)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co jeśli to sie urwiee (żyrandol)

    OdpowiedzUsuń
  6. NAWET JEST ZAJEBIASZCZA PIOSENKA O TYTULE ŻYRANDOL.
    SIA - CHANDELIER
    #ŻYRANDOLNATORS, KTO TEŻ?
    ~KATHEJA, ŻYRANDOLONATOR ALBO CHANDELIENATOR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Katheja potrafi sie tak wyginać jak ta dziewczyna w teledysku ?
      ~Chandelienators <3

      Usuń
  7. Super post ^^. Modzi wynagradzają swe złe czyny dając nam możliwość wiszenia na żyrandolu *-*.
    #ŻYRANDOLONATOR

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie rozwala -
    " Żyrandol, Laniacz."
    XD Super pożegnanie. A wjenc.
    Animadzja z szyrandolem jezd zajebiażdża ja tesz jom chcęę!!!:C
    / Czandelier (xd), Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno - som dfje pjosengi do tego konka. HAUS PARTI HAUS PARTII!! AJM GOTTA FLAJ, FROM DE CZANDELIER!!!
      / Żyrandol, Zue. Xd

      Usuń
  9. Jest tylko jedno słowo którym skomentuję tego posta.. ŻYRANDOL! XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!