czwartek, 21 sierpnia 2014

Look konkursowy + niespodzianka :)


    Hej! Chyba zaczynamy zwyczajowo, ponieważ w każdym moim poście jest taki początek. A teraz bez patrzenia na dół strony...tu Natalka. 
Ta zła i niedobra, co opuściła bloga na te dwa tygodnie. :c

   Ale dzisiaj postanowiłam napisać i dodatkowo (dymdyrymdym...XD) mam niespodziankę! Jaką? Przekonacie się na końcu posta!

   Na razie przechodzimy do tematu konkursu. Tytuł to ,,Domówka''. Przyznam, że tym razem STRASZNIE im się to udało.Bardzo podobają mi się ubrania.

   A skoro mi się spodobały, no to wstawię look:


    Drogo, ale...ładnie. Podoba mi się, chociaż na początku nie byłam pewna tego makijażu na oczach. Wyszło dobrze.
Żeby look miał ,,imprezową'' formę, dodałam trampki i krótką bluzkę do wiązanej spódnicy.

Skład:



    Dla VIP-ów. Przecież (słowami Laniacza) ,,normalni ludzie nie mogą nosić trampek'' XD

   Paleta kolorów:



   żółta ramka to kolor włosów.
   niebieska ramka to cały kolor różowy w looku.


   I teraz...obiecana niespodzianka, na którą wpadłam na początku dnia. Dzisiaj porównamy sobie oryginalne teledyski z...tymi w wersji MSP!
Pierwszy wyszukany został Bruno Mars- ,,Just The Way You Are''.

Oryginalne: 





Wersja MSP:



   Obie wersje BARDZO mi się podobają. A piosenka...jest jedną z najbardziej romantycznych, jakie znam. ♥
   Jednak w tej drugiej czegoś mi zabrakło...zbyt mało efektów, ,,opowiadanej'' historii. Więc muszę powiedzieć, że dzisiaj wygrywa oryginał.

   A jaką piosenkę proponujecie na następny raz? :)



P.S. Napisane na logo piosenki nie mają związku z nową serią.

7 komentarzy:

  1. Oceń Waiting For Superman :3. Znajdziesz wykonawcę, mi się nie chce szukać. XDD

    Kocham tą piosenkę!

    Fajny post, look też.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sama seria jest na moim blogu. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem-Ariana Grande feat. Iggy Azalea....Kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <3 Albo Iggy Azalea.ft. Charli xdd FANCY<333

      Usuń
  4. Sjema, dawno Cię nie było c: Look jest uroczy :3 Niespodzianka równie fajna, lecz jestem na fonie i jakaś wtyczka jest nie obsugiwana ;-; ~Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!