piątek, 22 sierpnia 2014

Odchodzę

   Cześć! Pisze Kuba. 
   Przed chwilą postanowiłem odejść z bloga. To moja ostateczna decyzja i jej nie zmienię. Zresztą widać jak mnie chcieliście na blogu:


Pisanie ''TO SPIERDALAJ'' jest na prawdę sensowną odpowiedzią. 
Co by tu jeszcze napisać. 
Na pewno nie wrócę. Na czacie też już mnie raczej nie spotkacie, bo chcę definitywnie zakończyć z tym blogiem. 
Poznałem fajnych ludzi, ale jak widać na screnie wyżej tak się zachowują po banie. 
Nie mówię, że to ich wina. Wina zawsze jest po obu stronach. 
Naprawdę miło mi się pisało. 
Kolejnym powodem dlaczego odchodzę jest to, że już nawet nie miałem po co pisać i tak moje posty były i są najmniej czytane. 
Przepraszam za reklamę, ale jeżeli chcecie ze mną jeszcze pogadać to zapraszam na moje blogi: >>KLIK<< oraz >>KLIK<<
W sprawie moich serii to zostawiam je redaktorom, podzielcie się nimi między sobą, jeżeli Wam się podobały.
   Dziękuje za przeczytanie!

40 komentarzy:

  1. Blog PODUPADŁ W 100%. JAK MOGŁEŚ!

    OdpowiedzUsuń
  2. KUAB WCALE NIE JEST TAKIM ŚWIETOCZKIEM SAM WYZYWAŁ MNIE HANKE NORMALNĄ I TYNE

    OdpowiedzUsuń
  3. NAWET MOGE DAĆ SCREENY

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu jak mozna taki pisac co za downy (i prosze nasza zajebista julitqa

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE! ZOSTAŃ ;c Blog podupada! ON JEST ŚWIETNY! NIE MOŻE ZOSTAĆ SKAZANY NA STRATY! ABI, ZRÓB KONKURS NA REDAKTORA, TO WTEDY KTOŚ DOJDZIE! NIECH TYLKO LANIACZ, KATHEJA, REF I HANIACZ NIE ODEJDĄ ;ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odejdę.
      Abi jutro zrobi posta, wszystko w nim będzie (Pisałam z nią)
      Chandelier.
      ~Katheja

      Usuń
    2. Zgadzam się z Kasią. Katheja, jutro? ;/ Jezu, czemu, zawsze, jak jest konkurs na redaktora, muszę być na wakacjach? :( Chcę pisać na tym blogu bardzooo :(

      Usuń
    3. Ta Hanka to idiotka sama zaczęła kiedyś się do mnie sapać i jeszcze mnie zgłosiła bez powodu ! Szkoda ,że przez nią odchodzisz :(

      Usuń
  6. NJEEE BŁAGAM KOCHAM TWOJE POSTY DALCZEGOO?! :C Ta su** ! ( przepraszam za wyrażenie ;c ) Jest jakaś popier****** błaaagam zostań! :(
    'Lala :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu własnie widać naiwność fanki ,która ciągle wierzy ,ze jej idol jest doskonały ,a tak naprawdę Kuba się sam zaczynał i nas wyzywał i co ja nie mam prawda też mu coś powiedzieć?

      Usuń
    2. Wiesz , Kubie bardziej wierze. Dlaczego? Bo wiem ze moge mu zaufac. Pozatym jak taki cwany jestes to daj screena. Czekam.
      'Lala
      PS : Naiwnosc? Ja wierze w dowody -,-''

      Usuń
    3. "http://1.bp.blogspot.com/-pPMs5e1C_GU/U8z5SbAuieI/AAAAAAAABYA/zLkbXhUN6F4/s1600/WYZYWA%C5%81.png" :)

      Usuń
    4. Zobacze gdy zejde z fona na 100% ;)

      Usuń
    5. Zbanowal Cie - ok. Nie wiadomo kto zaczal. A too z Hanka...Raczej gdyby ja obrazil to by cos napisala , poskarzyla sie wiec wiesz....

      Usuń
    6. PO CO GO BRONISZ WYZYWAŁ NAS MAM JESZCZE KILKA SCRENÓW

      Usuń
    7. A POZA TYM HANKA SIE NIE SKARŻY BYLE KOMU

      Usuń
  7. Kuba dobrze wiedział co robi odchodząc,że przez niego maleją szanse na uratowanie bloga. Oprócz Abi piszą tu już tylko 4 redaktorki. Na miejscu Abieski zrobiłabym konkurs na redaktora albo lepiej dwie najlepsze osoby xD ( Wiem nie jestem na jej miejscu ) To wygląda jakby Kuba odszedł z tego bloga dla swoich.
    ~TaJestemNienormalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abieska dzisiaj robi ważnego posta, nie martwcie się. Gadałam z nią, wszystko będzie dobrze, blog się nie rozpadnie. Uwierzcie mi. c:
      Chandelier. ♥
      Katheja. ♥

      Usuń
    2. Katheja zawsze Chandelier XD
      ~BeautyFactory

      Usuń
  8. :'( [*] Tyle tylko mogę napisać.... A w sprawie HP, wklejałbyś nowe opowiadania? Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest coraz gorzej, najlepszy blog o MSP się rozpada :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Serio Kuba? Ten Pierwszy powód jest głupi ponieważ że ktoś powiedział "To Spierdalaj" naprawdę nie trzeba odchodzić... Przecież to tylko jedna osoba... :c

    OdpowiedzUsuń
  11. What!?!? :oo Jeden gościu ci napisał ,,spierdalaj,, a ty już odchodzisz? Dżizus! Ten blog nie może się tak skończyć! Ludzie nie chcą żebyś odszedł! I nawet sie usunołeś! Wracaj! Xd

    - Wkurzona wawa non mary -_-''

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie. Blog się rozpada. Jak tak dalej pójdzie, to nie będzie najlepszego bloga o msp :'< Wierzę w Katheję i Laniacza, wy na pewno nie opuścicie bloga :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję Ci moje słowo że nie odejdę. Zrobię wszystko żeby blog nie upadł.
      Katheja.

      Usuń
  13. A może dasz screen jak mnie wcześniej zaczęłaś wyzywać i obrażać :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ey Kuba ^^ - założył bys ze mną bloga? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy wierzą Kubie, a tak na prawdę gówno o nim wiedzą. (Za przeproszeniem). Myślicie, że to aniołek? Nie. Przeklinał, wyzywał i to, że miał moda, pozwalało mu dawać bany ZA NIC. Muszę przyznać rację, że pisze dobrze, ale to zostawmy. Wiadomo, że nie każdy jest święty, a Kuba winny, ale po co mówić, że on jest jakiś niewinny i wgl? Ehh. OGARNIJCIE SIĘ. Tak, skoro myślicie, że jestem jakąś hejterką, to sobie myślcie. Tak, bardzo lubicie wytykać błędy i hejterstwo? Ojj, tak Diana, zawsze się mądrzy? Nie, raczej mówię, szczerą prawdę i tyle. Nie lubię Kuby i nie muszę go lubić, ale z jego odejścia się nie cieszę, bo pomimo wszystko, pisał dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba to nie anioł. Kto odchodzi przez słowo Spier*alaj? Kuba pokazał swoją ciemną stronę.
      Tomek kca który jest ZŁY.

      Usuń
  16. Laniacz zapeszyła! (Bez urazy) W czasie jej wyjazdów ktoś odchodzi z bloga :/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!