piątek, 14 listopada 2014

Kolejny heros MSP - ANNIIA.

Hello! ;3
Na początek wyjaśnienia w sprawie mojej nieobecności. Zgadujcie. Szlaban, oczywiście. Nie jestem mistrzem wzorcowego zachowania, przyznaję, za co przepraszam - właśnie z reguły postów nie piszę przez szlabany. A, co do lóg. Jeszcze nad nimi popracuję, a kiedy dojdę do lepszego poziomu - wtedy się nimi zajmę. Dobra. Dzisiaj heros. Będzie to ANNIIA.

ANNIIA
Osiągnęła 61 level'i w ciągu roku. Również dobrze plasuje się pod względem ubrań, wyświetleń na filmach, star coins pewnie też. Jest obecnie 4 w rankingu. Może niedługo wyprzedzi Arli - ma również 61 level. Ciekawe.

Przykładowy look:


Tytuł: oke;)).
Liczba love it: 1039.
Moja ocena: Wow, bardzo ładny look! Naprawdę mi się podoba! Mi najbardziej podobają się: włosy, buty. Są takie słodkie. Ogólnie kreacja jest (chyba) Halloween'owa. Jeszcze raz gratuluję! Masz świetny gust!

Przykładowy ArtBook:


Tytuł: FOR U KUBUSIU♥♥♥.
Ilość love it: 453.
Ilość komentarzy: 160.
Moja ocena: ANNIIU, Twój Art jest naprawdę estetyczny, doskonały graficznie! Wszystko ma swoje miejsce, a napisy są bezbłędne! Niby nietrudno zrobić takie dzieło, a jednak, okazuje się, że to wielka sztuka!

Kilka ciepłych słów o ANNII:
Wiesz, czytając opinie o Tobie, a także oglądając Twoje prace - nie mam Ci nic do zarzucenia. Wydaje mi się, że jesteś naprawdę wspaniałą, ciekawą osobą wartą poznania. Wydaje mi się, że współpraca z Tobą jest dobra, co sama dowodzisz swoją postawą!

To tyle.
Pozdrawiam,
Lanelyee.
(bez loga, ponieważ dokańczam tego posta potajemnie na telefonie, na którym nie da się go zrobić, a poza tym nie mam żadnego zapisanego).

8 komentarzy:

  1. Pierwsza :* pierwszy raz :D nie mogę się doczekać kolejnego herosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post c: Mi osobiście nie podoba się ten look :3

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  3. 3!
    Czemu nie ma mitów o ANNII?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, podoba mi się ta seria i to bardzo!
    Uważam, że ANNIIA jest miłą i życzliwą osobą, zresztą na taką wygląda. Nie znalazłam żadnych negatywnych opinii na jej temat.
    Następny może niech będzie jakiś chłopak? :)
    Pozdrawiam!
    ~Zue, Lanelyeenators, Arbuz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, seria jest bardzo fajna, podoba mi się.
    Z ANNIIĄ nie gadałam, ale wydaje się być życzliwą osobą. I zgadzam się z Zue, w następniej części może jakiś chłopak? Np. sasuke124 lub [Dominikxd10]
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Kiedy ANNIIA mnie wyrzuciła ze znaj, nic na jej temat nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Może następny będzie chłopak?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. <3 Tak, postaram się zrobić notkę o chłopaku. :*
    A co do mitów: posta dokańczałam na telefonie, mama wydłużyłaby mi szlaban, gdyby zauważyła, że siedzę na telefonie. :C
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!